Fijne film is dat toch, waarbij je de charme van Grant echt kunt waarderen. Hij spat echt van het scherm af.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:11 schreef Timo20 het volgende:
His Girl Friday
Een zeer fijne screwball comedy van de hand van Howard Hawks met Cary Grant in de hoofdrol.
Het is gebaseerd op een toneelstuk en remake van een eerdere film versie maar in deze versie vliegen de 90 minuten voorbij en de snappy dialogen je om de oren. Grant en Rosalind Russel hebben een sterke on-screen chemie en kibbelen zich makkelijk door het verder niet heel interessante verhaal.
Hawks doet wel nog z`n best de film een politieke lading te geven maar dat wordt voor het grootste deel toch onder gesneeuwd door het hoge tempo.
Nog steeds erg vermakelijk.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
Ik snap echt niet waarom mensen het verhaal van Inception nou zo moeilijk vinden, het klopt dat je een beetje aandachtig de film moet volgen maar meer is er toch niet echt voor nodig als jou alles letterlijk wordt verteld wat er aan de hand is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef macondo het volgende:
Inception (2010)
Tegenvaller. Het verhaal zit zo complex in elkaar dat ik gok dat het merendeel van het publiek het niet mee krijgt. En dan is er iets mis met een film. Actie en spektakel is wel goed in orde. Hoog tempo ook. Maar het hoe en waarom van bepaalde achtervolgingen op sneeuwscooters is mij niet helemaal duidelijk. Aardig, maar een 9 op IMDB is zwaar overrated.
7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door xiexiewajijniezie op 16-08-2010 00:26:29 ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:14 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom mensen het verhaal van Inception nou zo moeilijk vinden, het klopt dat je een beetje aandachtig de film moet volgen maar meer is er toch niet echt voor nodig als jou alles letterlijk wordt verteld wat er aan de hand is?Het lijkt mij dat Macondo de film wel begreep maar vanuit zijn oogpunt het idee had dat sommige eventueel geen reet van het verhaal zouden snappen. En zo vreemd is het niet. Iemand die normaliter gewend is om Sex & the City te kijken of andere apeshit films kan dit nog wel eens lastig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Was inderdaad slaapverwekkend. Totaal geen chemie tussen Ashton Kutcher (in een James Bond rol?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Killer 2010
verhaal: mooie jongen is huumoordenaar en doet aanslag en ondertussen komt hij mooie single dame tegen en ..
oordeel:
Mijn cijfer: 9 voor de vrouwelijke schoonheid, -2 voor de film = 3.5
Ach, het is vooral een actie film met wat onzinnige achtervolgingen. Ieder zijn meug. Maar ik kan er niet heel enthousiast over worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat Macondo de film wel begreep maar vanuit zijn oogpunt het idee had dat sommige eventueel geen reet van het verhaal zouden snappen. En zo vreemd is het niet. Iemand die normaliter gewend is om Sex & the City te kijken of andere apeshit films kan dit nog wel eens lastig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgelost!
[ Bericht 2% gewijzigd door macondo op 16-08-2010 10:59:26 ]Overal verstand van.
Ik had de film eens gezien toen ik een jaar of 14 was.quote:Camp 'Crystal Lake' is al meer dan twintig jaar verlaten, ten gevolge van een aantal afschuwelijke moorden, die daar gepleegd zijn én die onopgelost gebleven zijn. Een jonge man heeft het land gekocht met de bedoeling het kamp te heropenen, en huurt zeven jonge mensen om hem met de voorbereiding te helpen. Een plaatselijke religieuze fanaticus jaagt ze allemaal de stuipen op het lijf, wanneer ze hem verscholen in de provisie-kamer aantreffen. Hij waarschuwt hen dat er een 'doodsvloek' op het kamp rust en vlucht dan weg. Ongezien waart een sinistere zwerver rond... op zoek naar bloed.
Ik heb 'm ook maar weer eens gekeken net. Ik had 'm achteraf dus al eens gezien, maar damn wat een film.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:08 schreef d1ce het volgende:
Thirteen
[ afbeelding ]
De 13-jarige Tracy is een onzeker meisje dat een hoop woede en frustraties in zich heeft. De band met haar moeder komt onder spanning te staan nu ze volop in haar puberteit zit. Tracy zit met zichzelf in de knoop, ze heeft genoeg van haar leventje en haar brave vriendinnen. Als ze op een dag ziet hoeveel aandacht Evie, het populairste meisje van de school, krijgt, weet ze het zeker. Tracy wil net zo populair worden als Evie. Al snel sluiten de twee meisjes vriendschap. Deze vriendschap ontaardt in een neerwaartse spiraal vol drugs, seks en vervreemding. Tracy's moeder kan geen grip meer krijgen op haar dochter en is radeloos.
Wat een film zeg.. Aangrijpend verhaal, heel erg goed acteerwerk en een erg goede prestatie van Catherine Hardwicke (Twilight) die de film geregisseerd heeft.
8,5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |