Titanic.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Op het moment verveel ik me een beetje, was er niet iemand die het had over een absolute tear-jerker ook al was jouw hart van steen?
ik ben even de titel vergeten, als iemand die nog weet graag, kan ik mn nacht even mooi mee opvullen!
Dat vond ik serieus een van de kutste films ooit, door dat film begon ik DiCaprio te haten, jammer terwijl het toch echt een goede acteur is, maar gelukkig hebben the bourney films en Inception een verandering gebracht over mijn mening in Dicaprioquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:17 schreef bascross het volgende:
Ik moest huilen toen Leonardo DiCaprio doodging.
klopt een leuke film, zeer goed geacteerd (maar wat verwacht je anders van Pacino en De Niro), vooral de scenes bij de bankoverval waren om te watertanden, maar toch net een beetje over gewaardeerd op IMDB als je het mij vraagt!quote:
Ah ik heb het verkeerde linkje gezet zie ik! Er stonden op IMDB verschillende films met ongeveer dezelfde titel en uit Australie. Aangepast... bedankt! Joy Ride ook maar even zoeken danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Heb jij misschien Joy Ride 2 gezien? Je beschrijving komt totaal niet overeen met de eerste Joy Ride. Die imo ook best goed was, geen topper, maar zeker vermakelijk.
Jepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:23 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
klopt een leuke film, zeer goed geacteerd (maar wat verwacht je anders van Pacino en De Niro), vooral de scenes bij de bankoverval waren om te watertanden, maar toch net een beetje over gewaardeerd op IMDB als je het mij vraagt!
Niemand die hier even ingrijpt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:20 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Dat vond ik serieus een van de kutste films ooit, door dat film begon ik DiCaprio te haten, jammer terwijl het toch echt een goede acteur is, maar gelukkig hebben the bourney films en Inception een verandering gebracht over mijn mening in Dicaprio
Ik nam aan dat het om een film ging die ik niet kende. Toch niet The Bourne Identity reeks? Dan kan DiCaprio zeker goed acterenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Niemand die hier even ingrijpt?
OK. GOED DAT JE HET EVEN KAN MELDEN MET DIK GEDRUKTE LETTERS. ANDERS HEB IK MOEITE MET LEZEN.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef Nectar het volgende:
Superhero movie.
Wel grappig, maar ook wel flauwe humor.
Een 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 6/10Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ik weet wel dat ik tranen in mijn ogen kreeg bij Reign over Me, en trouwens ook bij The Pursuit of Happyness, maar goed, moest ook huilen bij the Lion King en Platvoet (vroegah dan).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Op het moment verveel ik me een beetje, was er niet iemand die het had over een absolute tear-jerker ook al was jouw hart van steen?
ik ben even de titel vergeten, als iemand die nog weet graag, kan ik mn nacht even mooi mee opvullen!
Ik heb het voor zover ik weet alleen met televisieseries gehad: The Pacific,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Tengen Toppa Gurren Lagann (anime).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een aanrader ook voor niet-anime fans, net als Death Note trouwens. Van Death Note zijn door Warner Bros al twee verfilmingen gemaakt, mocht je dat overtuigen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:13 schreef Gray het volgende:
en Tengen Toppa Gurren Lagann (anime).Bedankt, ik ben overigens ook nog eens een anime-liefhebbert dus die ga ik zeker kijken (en heb btw Death-Note een tijdje geleden al afgekeken, maar zo een geweldig "mini-serie" verdient het om nogmaals bekeken te worden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste is een aanrader ook voor niet-anime fans, net als Death Note trouwens. Van Death Note zijn door Warner Bros al twee verfilmingen gemaakt, mocht je dat overtuigen.
Nee, het ging mij om de Titanic (denk dat je die wel kent)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het om een film ging die ik niet kende. Toch niet The Bourne Identity reeks? Dan kan DiCaprio zeker goed acteren
-edit-
Overigens ben ik DiCaprio gaan waarderen na The Basketball Diaries.
Ik denk vooral over het feit dat DiCaprio niet in de Bourne reeks zit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Nee, het ging mij om de Titanic (denk dat je die wel kent) maar na de Bourne reeks ben ik hem juist wel gaan waarderen, en hij zelf had het meer over het feit dat ik Bourne als bourney schreef neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |