Er staat toch best groot een naam boven..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.
Klopt, grote fan! Seizoenkaart ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben je volgens mij wel eens in het PSV-topic tegen gekomen? Fan? of van een andere club?
I know, het ligt ook echt aan mij maar het wat simpelweg niet letterlijk doorgedrongen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Er staat toch best groot een naam boven..
Leuke foto in je foboquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
Klopt, grote fan! Seizoenkaart ook.
Cool, welk vak. Ik zit op K (westtribune) ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
ik mag je nu alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
* checkt.quote:
Die kerel? Wie Ruudt of je date?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
* checkt.
Btw, kreng. Die kerel zou ook wel jouw type zijn.Wij vallen wel beetje op hetzelfde hippie type. En hij is een hippie.
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks, bij jou valt er niet veel te zien.
Wat is z'n naam?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
Zie trouwens dat Ruudt uit Deurne komt. Mijn allereerste internetliefde/date woont daar.
Hij is wel wat ouder (31) en heet Hein.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is z'n naam?
Oja Bos, ik zit/sta op U! Heb jaren op bb gezeten maar hou wel van de hele wedstrijd staand kijken en veel zingen / toejuichen.
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is z'n naam?
Oja Bos, ik zit/sta op U! Heb jaren op bb gezeten maar hou wel van de hele wedstrijd staand kijken en veel zingen / toejuichen.
Hmm, ik ken geen Heintjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is wel wat ouder (31) en heet Hein.Woont er al zn hele leven.
Kan mij echt gestolen worden wie die wedstrijd wint. Wel fijn dat ze Suarez waarschijnlijk een paar wedstrijden moeten missen. AL vrees ik dat hij alleen voor bekerwedstrijden geschorst gaat worden, aangezien Ajax als bekerwinnaar meedoet aan deze wedstridj.quote:
Euhm, nah ja ik zie hm alleen in zijn werk outfit. Zo'n blauw overal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dacht al.
nu wil ik zeker alle details
ik zie ajax graag verliezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan mij echt gestolen worden wie die wedstrijd wint. Wel fijn dat ze Suarez waarschijnlijk een paar wedstrijden moeten missen. AL vrees ik dat hij alleen voor bekerwedstrijden geschorst gaat worden, aangezien Ajax als bekerwinnaar meedoet aan deze wedstridj.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, nah ja ik zie hm alleen in zijn werk outfit. Zo'n blauw overal.Maar het viel me laatst pas op dat hij langer haar heeft (wat altijd bij elkaar zit vanwege dat werk) en is donker haar (wat krullend), bruine ogen, beetje baardje achtig en lief/leuk smoeltje.
En grappige was (vond ik zelf) dat we gewoon eens praatje maakte en vond hm wel aardig en wel mijn type maar ik dacht: die ziet nooit wat in zo'n meisje als mij. Heeft waarschijnlijk al eeuwen een vriendin. En ineens...tijdens het werk vroeg hij het
Serieus, ik was helemaal flabbergasted. En ik ben nooit eerder mee uitgevraagd door een kerel.
![]()
Mijn collega heeft hm op hyves maar ik durf niet te kijken. Straks zitten er vreselijke foto's of blijkt dat ie koters heeft ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]![]()
wat super zeg!!!
Maar wil wel nog een foto zien he
Maar ben echt blij voor je
quote:
Ik wil wel even voor je kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn collega heeft hm op hyves maar ik durf niet te kijken. Straks zitten er vreselijke foto's of blijkt dat ie koters heeft ofzo.
Ja, nog steeds! Aftellen hoor, donderdagnacht vlieg ik terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]nog in het verre Soedan (of waar was je ook al weer)?
Heb er zelf geen interesse in, maar het viel me wel op dat ze steeds meer opduiken. Ik vind ze niet zo geweldig.quote:
Rustig, gaat met pieken en dalen, nu zit ik gelukkig in een enorme piek, maar dat was 2 uur geleden wel andersquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nog steeds! Aftellen hoor, donderdagnacht vlieg ik terug!
Maar heb een heerlijke afsluiting van het weekend gehad:
- boottochtje op de Nijl
- BBQvlees Soedanese stijl (ik merk morgen wel of ik ziek word...)
- heerlijke shisha (appel-mint) met verrukkelijke Ethiopische koffie geserveerd door een aantrekkelijke Ethiopische dame
Morgen weer werken.
Hoe is jouw weekend, Bosje?
Houd de moed erin he?! En geniet van de zomer!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, gaat met pieken en dalen, nu zit ik gelukkig in een enorme piek, maar dat was 2 uur geleden wel anders
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Houd de moed erin he?! En geniet van de zomer!
Goeie shit, die medicijnen van jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, gaat met pieken en dalen, nu zit ik gelukkig in een enorme piek, maar dat was 2 uur geleden wel anders
Toch niet die Magere Hein he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is wel wat ouder (31) en heet Hein.Woont er al zn hele leven.
Geen idee of het door de medicatie kom. Heb wel vaker zo'n piek gehad. en ik heb deze noodmedicatie pas sinds gisteren..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goeie shit, die medicijnen van je![]()
Mag ik ook?
Het heet toch niet voor niets: noodmedicatie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee of het door de medicatie kom. Heb wel vaker zo'n piek gehad. en ik heb deze noodmedicatie pas sinds gisteren..
Ja. het is om me inderdaad wat rustiger en beter te gaan voelen. Dat is nu wel gelukt in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets: noodmedicatie?
Whehehe.... ik wil ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het is om me inderdaad wat rustiger en beter te gaan voelen. Dat is nu wel gelukt in ieder geval
Op mijn stage had een cliënt ook bepaalde medicatie voor als het echt mis leek te gaan (eigenlijk eerder). En het was bijna vreemd om te zien hoe dat de boel bij hem omdraaide. Wel heel goed spul.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. het is om me inderdaad wat rustiger en beter te gaan voelen. Dat is nu wel gelukt in ieder geval
Als je morgen vrij bent dan wel.. Ik duik er zo wel in, morgenmiddag weer werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om mn bedje in te duiken maar 22uur op zaterdag is wel een beetje belachelijk
MIDDAG dan is het ook net zo ergquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je morgen vrij bent dan wel.. Ik duik er zo wel in, morgenmiddag weer werken
Oh wacht, mijn groentesoep is in 5 min klaar. Dat is mijn feel-good medicijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... ik wil ook
Legale drugs, lekker
Als ik eerlijk ben, weet ik neit of het echt de medicatie is. Zal wel meespelen. Maar tijdens mijn herstelproces heb ik me wel vaker zo gevoeld. Nog voor ik deze medicatie heb..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... ik wil ook
Legale drugs, lekker
Ik zit me al de hele dag helemaal kapot te vervelen, ik duik er zo ook maar even in, of ik begin alvast aan een opdracht voor deze weekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om mn bedje in te duiken maar 22uur op zaterdag is wel een beetje belachelijk
Dat doe ik ook wel eens. Kan best hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar je hebt sinds kort pas noodmedicatie of sinds kort pas deze soort?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, weet ik neit of het echt de medicatie is. Zal wel meespelen. Maar tijdens mijn herstelproces heb ik me wel vaker zo gevoeld. Nog voor ik deze medicatie heb..
jaja "groente"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn groentesoep is in 5 min klaar. Dat is mijn feel-good medicijn
Wel fijn dat je je nu weer oké voeltquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, weet ik neit of het echt de medicatie is. Zal wel meespelen. Maar tijdens mijn herstelproces heb ik me wel vaker zo gevoeld. Nog voor ik deze medicatie heb..
ik heb heel de dag gewerkt, ben blij dt ik morgen vrij ben ondanks dat ik duizend keer gevraagd ben om te komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele dag helemaal kapot te vervelen, ik duik er zo ook maar even in, of ik begin alvast aan een opdracht voor deze week
/kansloos
sinds gisteren heb ik noodmedicatie, omdat het 2 keer deze week goed mis is gegaan. Ik ben totaal in de stress geraakt en tegen een mens en tegen een hond (notabene) uitgevallen en meteen daarna in tranen uitgebarsten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je hebt sinds kort pas noodmedicatie of sinds kort pas deze soort?
Dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel fijn dat je je nu weer oké voelt
Ah zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sinds gisteren heb ik noodmedicatie, omdat het 2 keer deze week goed mis is gegaan. Ik ben totaal in de stress geraakt en tegen een mens en tegen een hond (notabene) uitgevallen en meteen daarna in tranen uitgebarsten.
Daarvoor heb ik eigenlijk die medicatie, Dus als ik me gestressed voel en het gevoel krijg weer zo'n uitval te krijgen.
Slechts een wip van de bank om de hond uit te laten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
Hoe is het hier? Iemand nog een zaterdagavondwip in de planning?
Ook leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Slechts een wip van de bank om de hond uit te laten.
Door Dierenpark A'foort lopen de hele dag is ook vermoeiend hoor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
MIDDAG dan is het ook net zo ergmaar ik ben kapot
Ik ook maar als thuiswonende heb je niet overal wat over te zeggen. Al hebben we gelukkig wel 3 katten.quote:
Nee, Ik denk dat mijn hoofd gewoon te vol zit/zat. Nu gaat het dus een stuk beter, maar nog steeds niet optimaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo.Ja, dan zou het fijn zijn als je straks ook weer zonder die nood kan. Blijkbaar heb je het niet altijd nodig gehad of iets.
Wat leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook maar als thuiswonende heb je niet overal wat over te zeggen. Al hebben we gelukkig wel 3 katten.
Het hoeft ook niet in 1 keer weer optimaal te gaan. Als je maar beetje je rust weer vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Ik denk dat mijn hoofd gewoon te vol zit/zat. Nu gaat het dus een stuk beter, maar nog steeds niet optimaal.
Dat is zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in 1 keer weer optimaal te gaan. Als je maar beetje je rust weer vindt.
Aanloopkatten hebben we ook ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik ben dol op katten, maar heb er helaas geen één. Wel een bezoekkat die af en toe langs komt. Die mag dan lekker door m´n huis lopen.
We praten over dates slapen, groentesoep en noodmedicatiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry maar ik verveel me!
Wat is hier allemaal te doen
Dat is leuk dan ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanloopkatten hebben we ook ja.Maar wij hebben altijd katten gehad. Sinds ik klein was al.
Eten, aandacht en zorgen dat ze geholpen worden/zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is leuk dan ja.
Ik ben helaas niet met katten opgegroeid.![]()
Zou niet weten hoe te verzorgen etc.
Nou, de algemene consensus hier is dat iedereen zich een beetje verveelt hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry maar ik verveel me!
Wat is hier allemaal te doen
Gewoon af en toe wat eten toegooien en de kattenbak schoonmaken, aaien en spelen enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is leuk dan ja.
Ik ben helaas niet met katten opgegroeid.![]()
Zou niet weten hoe te verzorgen etc.
Half fok geloof ik. Heb het in verschillende topics al paar keer gelezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, de algemene consensus hier is dat iedereen zich een beetje verveelt hier
Maar je bent welkom
Slapen is mn hobby!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We praten over dates slapen, groentesoep en noodmedicatie
Klinkt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat eten toegooien en de kattenbak schoonmaken, aaien en spelen enzo
Ik heb op 10 katten gepast (niet allemaal tegelijkertijd) en ze leven allemaal nogquote:
Hier is het best wel gezellig nu. Mooi tempo, niet te snel, niet te sloom. Dus ik vermaak me nu wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Half fok geloof ik. Heb het in verschillende topics al paar keer gelezen.
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaien is het lastigst als je een opstandige kat hebt.
Hoeren die genaait willen worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwen. Die wil dus gewoon vreten
Precies. Onze Shady is zo'n type. Gaat ze zeuren en mauwen omdat ze eten wil...hoewel...soms loop je mee naar de keuken en dan heeft ze alles gewoon daar staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwen. Die wil dus gewoon vreten
Rocky blijft heel lief en geduldig bij zijn bakje zitten als hij eten wilt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Vinz0r het volgende:
Die kat van mij wil geaaid worden en als ie eten wil dan komt ie alleen als je langs zn bakje loopt
is een lui beest
Stiekem bedoelt ie "M'n etensbak vullen vrouwmens, anders dan neem ik je te grazen vannacht!"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rocky blijft heel lief en geduldig bij zijn bakje zitten als hij eten wilt.Kijkt ie echt zo naar je: Vrouwtje? Mag ik alsjeblieft, als je toevallig even tijd hebt, een beetje eten mogen? Ja?
![]()
Slaap lekker strakjes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga echt m'n bed in, ik val gewoon zowat om momenteel
Dat doet dat lieve katje niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt ie "M'n etensbak vullen vrouwmens, anders dan deem ik je te grazen vannacht!"
die kat hing zelfs in mjn broek, wat een krengquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef CherryLips het volgende:
En o wee als je in de buurt van de voerkast komt om iets te pakken wat geen kattenvoer is, dan krijg je klappen. Bij sommige oppaskatten durf ik niet op blote voeten of met een korte broek rond te lopen
Heb jij nog katten (Rosa heette je kat toch) ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kat hing zelfs in mjn broek, wat een kreng
Rosa jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb jij nog katten (Rosa heette je kat toch) ?
Ze kan ook heel lief zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kat hing zelfs in mjn broek, wat een kreng
Wel goed dat je dat van jezelf weetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik mag geen huisdieren en ik wil ze ook niet. Ik denk niet dat ik het verzorgen van zo''n beestje leuk ga/blijf vinden
en dat beestje dus ga verwaarlozen. Geen huisdieren voor mij dus
Ja ik zeg net wel dat ik ze niet wil, maar dat is niet waar. Ik zou dolgraag een klein diertje in een kooitje willen, Hamster ofzo. maar momenteel mag het niet en ook ben ik dus bang voor verwaarlozing.quote:
Tof. Die geluidjesquote:
Bij het minste of geringste gerammel beginnen ze al te loeien en hij heeft een zoon van bijna 8 maanden dus er wordt wat of gerammeld/geritseldquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof. Die geluidjesAl zijn het wel vieze beesten hoor, konijntjes kun je nog zindelijk maken, schijnt
Maar cavia's zijn leuker.
Ik blijf dit filmpje echt briljant vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij het minste of geringste gerammel beginnen ze al te loeien en hij heeft een zoon van bijna 8 maanden dus er wordt wat of gerammeld/geritseld
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf dit filmpje echt briljant vinden
ik zou gek worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf dit filmpje echt briljant vinden
In sommige landen in Zuid-Amerika eten ze caviavlees hequote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben weg. Zal morgen wel weer vroeg gewekt worden door m'n ventje, dus op tijd naar bed.
Dat is dus mn volgende vakantie landquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In sommige landen in Zuid-Amerika eten ze caviavlees he
Ze doen het niet de hele dag hoorquote:
Die moeten in de vrije natuur leven en niet in een kooitje ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
-Engel- wilde Otters en Lynxen meenemen als huisdieren, ook Ringstaart Maki's en Vari's...
Ja in een dierentuin is ook een kooitje in principe, maar daar hebben ze wel meer ruimte dan bij iemand thuis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moeten in de vrije natuur leven en niet in een kooitje ofzo
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravondquote:
fysiek? wot?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravond
Truste, was de soep lekker?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravond
Gisteren in Eindhoven wezen stappen en mijn enkel flink verzwiktquote:
Ahhh...quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren in Eindhoven wezen stappen en mijn enkel flink verzwikt
En ik heb vanavond mijn groentesoep weer gemaakt omdat mijn voet zo auw deed en van mijn soep ga ik me altijd beter voelen.
o.a.kippen bouillonblokjes, verse boerensoepgroente, rundergehakt balletjes en vermicelli!quote:
Njam dat klinkt best wel lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
o.a.kippen bouillonblokjes, verse boerensoepgroente, rundergehakt balletjes en vermicelli!
Mijn date laat niks meer van zich horenquote:
Das kutquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn date laat niks meer van zich horenwoensdag vertelde dat ze nog ziek was, en dat ze dus niet kon afspreken. vanochtend gesms-t of ze me wilde bellen, kreeg ik een systeemberichtje dat haar nummer weer beschikbaar was voor inkomende telefoontjes
dus ik bellen, niks. later nog eens gebeld, weer niks. Nu net weer gebeld, neemt niet op. Dus gesmst of er iets is....
MI!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut![]()
Altijd zo'n hekel aan dames die dan niet gewoon eerlijk zijn en zich dan maar verschuilen achter hun telefoon
Ja inderdaad, en dan ben ik iemand die na 2 dagen eens vraagt hoe het gaat... misschien is dat ook niet verstandig. Misschien vind ze wel dat ik teveel bel ofzo, maar dat weet ik dus niet, want ze zegt niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut![]()
Altijd zo'n hekel aan dames die dan niet gewoon eerlijk zijn en zich dan maar verschuilen achter hun telefoon
Heej schatquote:
Gewoon ff niks meer van je laten horen. En als ze smst pas na 24 uur ofzo wat terug sturenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan ben ik iemand die na 2 dagen eens vraagt hoe het gaat... misschien is dat ook niet verstandig. Misschien vind ze wel dat ik teveel bel ofzo, maar dat weet ik dus niet, want ze zegt niks
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:40 schreef djayzz het volgende:
Ow, en vorige week leuke serveerster ontmoet, beetje mee zitten praten. Gisteren weer terug gegaan naar dat restaurant, weer zitten praten. Zegt ze, ja mijn man komt me zo ophalen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niets.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej schat
sorry dat ik niet meer reageerde eerder vandaag, jammer van gisteren
Ik hoor dus niks meer van die vrouwzie laatste posts vorige pagina
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon ff niks meer van je laten horen. En als ze smst pas na 24 uur ofzo wat terug sturen
Ja, balen was dat.quote:[..]
![]()
![]()
![]()
Vast wel. Nu zou ik het van haar laten afhangen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...
[..]
Nou ja, misschien was hij gewoon heel verlegen en had ie zijn dag niet. komt ie volgende week gewoon weer terug op die foto's van vroeger.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets.
Maar dat is echt heel jammer ja. Misschien ff afwachten hoe ze nu verder reageert.
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...
[..]
Ja, balen was dat.
Ja, met Italiaanse vooroudersquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:43 schreef ArTiC het volgende:
is vrouw #1 (het lijkt wel een spelshow) ook Braziliaans?
Gok ergens wel dat dat het ook is hoor. Zou anders niet weten wat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was hij gewoon heel verlegen en had ie zijn dag niet. komt ie volgende week gewoon weer terug op die foto's van vroeger.
Ja, ga ik doen, maar dat is zo moeilijk
En de mannen dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...
gehehe, ach. wel gezellig gehad. Denk dat ik zo wat ga eten, en daarna weer bij dat restaurant op het terras ga zitten, gewoon beetje praatje maken, en niet meer aan Andreia denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...
Vrouwen stap minder vaak op mannen af.... dus die hebben dat niet nodigquote:
die laten hun gulp open staanquote:
en ik wilde de hele nacht wakker blijven en F5'en voor updatesquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:49 schreef djayzz het volgende:
O, en ik heb mijn oplader van mijn laptop op kantoor laten liggen, dus ga zo maar afsluiten
Ik zal straks als ik terug ben wel doorgeven of Sabrina van het restaurant inmiddels een scheiding heeft aangevraagd en met mij is meegekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik wilde de hele nacht wakker blijven en F5'en voor updates
In het dierenrijk versla je het andere mannetje gewoon en bijt je je nieuwe vrouw in de hals terwijl je vervolgens met haar paart...misschien was de waarschuwing dat haar man kwam een tip?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik terug ben wel doorgeven of Sabrina van het restaurant inmiddels een scheiding heeft aangevraagd en met mij is meegekomen.
hmmmm, right....quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In het dierenrijk versla je het andere mannetje gewoon en bijt je je nieuwe vrouw in de hals terwijl je vervolgens met haar paart...misschien was de waarschuwing dat haar man kwam een tip?
smakelijkquote:
Ik dus niet.. viel in slaap achter mn PCquote:
Konichiwaquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:44 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer. maar nu vanuit het japanse restaurant
Hai, arrigato.quote:
Ik denk de meesten niet.... ik ook nietquote:
Het ijkt me helemaal niks om te leren. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat mijn ex het leuk vondquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten niet.... ik ook niet
Lijkt me wel grappig om te leren....maar tis niet zo makkelijk als Engels ofzo....
Dat soort situaties ken ik.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het ijkt me helemaal niks om te leren. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat mijn ex het leuk vond
Das mooi!quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:23 schreef djayzz het volgende:
God wat is eten hier lekker
Het is dan ook wel het beste Japanse restaurant van Rio geloof ik
uhuh, had ik echt behoefte aan! gisteren teveel gezopen, dus vanochtend brak en geen zin in ontbijt.. in de middag pepersteak op. maar die was niet echt geweldig. daarna hardgelopen, en nu heerlijk gegetenquote:
Dode koequote:
Ja, steak dus. En nu net gepanneerde garnalen met heerlijke japanse rijstquote:
Tis hier 4.20 he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:11 schreef djayzz het volgende:
Nou, hier is het ook niet gezellig ofzo...
Explain... what's going on?quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:54 schreef Under_Score het volgende:
het blijft kut als de ex,van je lief hun ex blijven bezitten
We willen geen details kwijt, maar: het was werkelijk fantastisch.quote:
Ik voel me nu wel okee. Maar ik vecht inmiddels wel tegen de opkomst van negatieve gedachtes..quote:
Kun je dat bevechten, lukt dat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel okee. Maar ik vecht inmiddels wel tegen de opkomst van negatieve gedachtes..
en met jou?
Kost wel veel energie ja en meestal moet ik het ook opgeven op den duur, helaas. Maar ik blijf proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Kun je dat bevechten, lukt dat?
Met mij zeer goed.
We?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Lily-Ella het volgende:
We willen geen details kwijt, maar: het was werkelijk fantastisch.
Wel voorbij zien komen. Het klinkt in ieder geval bekend. Leuk voor je / jullie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ja, Rifoki. Jij kent 'm misschien niet.
Thanks!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel voorbij zien komen. Het klinkt in ieder geval bekend. Leuk voor je / jullie.
Wat tof voor jullie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
We willen geen details kwijt, maar: het was werkelijk fantastisch.
Kom maar op met de Amsterdambashingquote:Amsterdamse grachten op werelderfgoedlijst
Uitgegeven: 1 augustus 2010 07:18
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2010 08:13
AMSTERDAM - De 17e eeuwse Amsterdamse grachtengordel is in de nacht van zaterdag op zondag door Unesco benoemd tot werelderfgoed. Dat maakte een woordvoerster van de VN-commissie voor werelderfgoed bekend.
Grachtengordel werelderfgoed slideshow
Het kersverse werelderfgoed is volgens de VN-commissie een culturele locatie die vanuit internationaal perspectief van uitzonderlijke waarde is.
De gemeente Amsterdam reageerde verheugd. ''We zijn hier erg blij mee. Dit is een erkenning van de culturele en historische waarde van de grachtengordel'', liet een woordvoerder van de verantwoordelijke wethouder Carolien Gehrels (Monumenten) weten.
''De benoeming is een compliment voor de manier waarop de gemeente Amsterdam in het verleden en vandaag de dag de grachtengordel heeft weten te behouden. De gordel is een symbool voor Amsterdam.''
Gouden Eeuw
De grachtengordel werd in de 17e eeuw gebouwd omdat Amsterdam uit zijn voegen barstte. Amsterdam was in de Gouden Eeuw een welvarende stad en een wereldcentrum.
Daarom investeerde het stadsbestuur met de aanleg van de grachtengordel in zowel woonruimte als aanzien. Voor de nodige allure werd de bouw van de grachtengordel aangepakt als een architectonisch kunstwerk.
Grachtengordel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom maar op met de Amsterdambashing.
Nu mag er echt helemaal niets meer in Amsterdam.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk die grachtengordel, maar met die Noord-Zuidlijn zijn ze toch goed bezig om die zelf te slopen. Ben benieuwd hoe dat dan gaat, worden ze dan door Unesco op de vingers getikt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke mongool parkeert dan ook in het centrum van Amsterdam?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk die grachtengordel, maar met die Noord-Zuidlijn zijn ze toch goed bezig om die zelf te slopen. Ben benieuwd hoe dat dan gaat, worden ze dan door Unesco op de vingers getikt?
* Spezza19 voorspelt dat de parkeertarieven wederom omhoog zullen gaan, onder het mom van: Werelderfgoedlijst....
Ik niet.... heb er niks te zoeken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke mongool parkeert dan ook in het centrum van Amsterdam?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke mongool parkeert dan ook in het centrum van Amsterdam?
Oh, en de N-Z-lijn raakt de grachtengordel niet eens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Leuk die grachtengordel, maar met die Noord-Zuidlijn zijn ze toch goed bezig om die zelf te slopen. Ben benieuwd hoe dat dan gaat, worden ze dan door Unesco op de vingers getikt?
* Spezza19 voorspelt dat de parkeertarieven wederom omhoog zullen gaan, onder het mom van: Werelderfgoedlijst....
Grote steden zijn eng hè? Blijf maar lekker in je veilige dorpje zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik niet.... heb er niks te zoeken...
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en de N-Z-lijn raakt de grachtengordel niet eens..
Bodemerosie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?
Dat is niet in de grachtengordel. Doe je huiswerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?
Vijzelgracht is toch echt een zijstraat van de Prinsengracht....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is niet in de grachtengordel. Doe je huiswerk.
True story!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
Wat maakt het uit is het toch maar Amsterdam
Ja en? Amsterdamquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Rustig op de Nederlandse zondagochtend zie ik...
Hier gewoon keihard aan het werk.![]()
Nu lunchen.
Ach, de Vijzelgracht is zo ongeveer de lelijkste straat van het land, daar mis je weinig aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vijzelgracht is toch echt een zijstraat van de Prinsengracht....
Daar verzakken de huisjes door Noord-Zuid....
Mag ook straks werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Rustig op de Nederlandse zondagochtend zie ik...
Hier gewoon keihard aan het werk.![]()
Nu lunchen.
Precies!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ook straks werken![]()
Zo zie je maar weer wie de echte die-hards zijn!
Ik heb wel wat meer slaap gehad, uurtje of 10quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies!
En dat na 2,5 uur slaap.![]()
Straks de eerste resultaten presenteren. Ik ben er aardig tevreden over, es kijken wat zij zeggen.
Hoe was het gisteren in Amersfoort?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer slaap gehad, uurtje of 10
Was heul gezelligquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in Amersfoort?
Hai!quote:
Yup Was leuk en gezellig enzowquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hai!Leuke dierentuindag met Engel gehad, lees ik?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup Was leuk en gezellig enzow![]()
![]()
Mooie beestjes gezien enzo
En best veel gepraat als we ergens gingen zitten om een drankje te doen of te etenquote:
Q.quote:
Joey, held!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Q.![]()
Hoe is het hier... Allemaal nieuwe gezichten...
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef mahlah het volgende:
Whoa... ik heb zowaar zin in vandaag.
Muziek aan ... huis schoonmaken ..
Ik heb ook nog wel wat over hoor!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.
Werk zequote:
Doe net als ik vanochtend deed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.
Hallo Edward Cullenquote:
En toen sloeg je meteen het topic dood met je "Edward Cullen".....quote:
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.quote:
Gelukkig gaat die verliefdheid snel genoeg weer voorbij, zodra je de ander echt leert kennen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef Lily-Ella het volgende:
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.
Meer dit.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die verliefdheid snel genoeg weer voorbij, zodra je de ander echt leert kennen.
Waarschijnlijk wel. Het voordeel is dat je daar natuurlijk ook gewoon weer zo verliefd op kan worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.
Ik val van de ene in de andere verliefdheid.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het voordeel is dat je daar natuurlijk ook gewoon weer zo verliefd op kan worden.
Dan gaat het je waarschijnlijk vooral om de beleving van het euforische gevoel dat daarbij komt kijken, niet om de ander.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik val van de ene in de andere verliefdheid.
Ik had er een smiley bij moeten zetten, ik meende het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het je waarschijnlijk vooral om de beleving van het euforische gevoel dat daarbij komt kijken, niet om de ander.
Noem maar een plaats!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook al aan mijn 3de dubbele espresso, ik wil eigenlijk nog wel iets gaan doen vanmiddag, maar heb er gewoon nog geen fut voor.
iemand daten?.
Nee sorry, ik sla even over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook al aan mijn 3de dubbele espresso, ik wil eigenlijk nog wel iets gaan doen vanmiddag, maar heb er gewoon nog geen fut voor.
iemand daten?.
Helaas, zelfs dáár heb ik de energie niet voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
iemand daten?.
Sinds wanneer moet je een smiley gebruiken als je iets niet meent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik had er een smiley bij moeten zetten, ik meende het niet.
Zou dat in de lucht hangen? Ik ben ook zo duf als een konijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dáár heb ik de energie niet voor
En nog steeds last van een dikke enkel.
Mianus?quote:
Ola RZquote:
Ik poets mijn schoenen alvast op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.
Hier redelijk fitquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou dat in de lucht hangen? Ik ben ook zo duf als een konijn.
Dat zou ik niet weten. Ik ben de laatste weken ontzettend duf (door verschillende redenen)...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier niet, heb het hele huis alweer schoongemaakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veel geemancipeerde mannen hier.... zelf het huis schoonmakenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hier niet, heb het hele huis alweer schoongemaakt.
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter mequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Veel geemancipeerde mannen hier.... zelf het huis schoonmaken
Hmm, goed idee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter me.
Een Happy Meal en 2 Breezers toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter me.
Ja en seks is een pakje sigarettenquote:
Whehehe... tering jij bent scherp... ik moet nog steeds wakker worden!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en seks is een pakje sigaretten
Ik ben ook net zo gaar. Terwijl ik wel goed geslapen heb vannachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe... tering jij bent scherp... ik moet nog steeds wakker worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |