MI!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut![]()
Altijd zo'n hekel aan dames die dan niet gewoon eerlijk zijn en zich dan maar verschuilen achter hun telefoon
Ja inderdaad, en dan ben ik iemand die na 2 dagen eens vraagt hoe het gaat... misschien is dat ook niet verstandig. Misschien vind ze wel dat ik teveel bel ofzo, maar dat weet ik dus niet, want ze zegt niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das kut![]()
Altijd zo'n hekel aan dames die dan niet gewoon eerlijk zijn en zich dan maar verschuilen achter hun telefoon
Heej schatquote:
Gewoon ff niks meer van je laten horen. En als ze smst pas na 24 uur ofzo wat terug sturenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dan ben ik iemand die na 2 dagen eens vraagt hoe het gaat... misschien is dat ook niet verstandig. Misschien vind ze wel dat ik teveel bel ofzo, maar dat weet ik dus niet, want ze zegt niks
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:40 schreef djayzz het volgende:
Ow, en vorige week leuke serveerster ontmoet, beetje mee zitten praten. Gisteren weer terug gegaan naar dat restaurant, weer zitten praten. Zegt ze, ja mijn man komt me zo ophalen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niets.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej schat
sorry dat ik niet meer reageerde eerder vandaag, jammer van gisteren
Ik hoor dus niks meer van die vrouwzie laatste posts vorige pagina
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon ff niks meer van je laten horen. En als ze smst pas na 24 uur ofzo wat terug sturen
Ja, balen was dat.quote:[..]
![]()
![]()
![]()
Vast wel. Nu zou ik het van haar laten afhangen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...
[..]
Nou ja, misschien was hij gewoon heel verlegen en had ie zijn dag niet. komt ie volgende week gewoon weer terug op die foto's van vroeger.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets.
Maar dat is echt heel jammer ja. Misschien ff afwachten hoe ze nu verder reageert.
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
mja, gewoon maar afwachten of ze uberhaüpt iets van zich laat horen de komende dagen...
[..]
Ja, balen was dat.
Ja, met Italiaanse vooroudersquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:43 schreef ArTiC het volgende:
is vrouw #1 (het lijkt wel een spelshow) ook Braziliaans?
Gok ergens wel dat dat het ook is hoor. Zou anders niet weten wat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was hij gewoon heel verlegen en had ie zijn dag niet. komt ie volgende week gewoon weer terug op die foto's van vroeger.
Ja, ga ik doen, maar dat is zo moeilijk
En de mannen dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...
gehehe, ach. wel gezellig gehad. Denk dat ik zo wat ga eten, en daarna weer bij dat restaurant op het terras ga zitten, gewoon beetje praatje maken, en niet meer aan Andreia denkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.... Eigenlijk moeten alle vrouwen net als hindoes een stip ofzo dragen zodat je kan zien of ze bezet zijn...
Vrouwen stap minder vaak op mannen af.... dus die hebben dat niet nodigquote:
die laten hun gulp open staanquote:
en ik wilde de hele nacht wakker blijven en F5'en voor updatesquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:49 schreef djayzz het volgende:
O, en ik heb mijn oplader van mijn laptop op kantoor laten liggen, dus ga zo maar afsluiten
Ik zal straks als ik terug ben wel doorgeven of Sabrina van het restaurant inmiddels een scheiding heeft aangevraagd en met mij is meegekomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ik wilde de hele nacht wakker blijven en F5'en voor updates
In het dierenrijk versla je het andere mannetje gewoon en bijt je je nieuwe vrouw in de hals terwijl je vervolgens met haar paart...misschien was de waarschuwing dat haar man kwam een tip?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zal straks als ik terug ben wel doorgeven of Sabrina van het restaurant inmiddels een scheiding heeft aangevraagd en met mij is meegekomen.
hmmmm, right....quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In het dierenrijk versla je het andere mannetje gewoon en bijt je je nieuwe vrouw in de hals terwijl je vervolgens met haar paart...misschien was de waarschuwing dat haar man kwam een tip?
smakelijkquote:
Ik dus niet.. viel in slaap achter mn PCquote:
Konichiwaquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:44 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer. maar nu vanuit het japanse restaurant
Hai, arrigato.quote:
Ik denk de meesten niet.... ik ook nietquote:
Het ijkt me helemaal niks om te leren. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat mijn ex het leuk vondquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk de meesten niet.... ik ook niet
Lijkt me wel grappig om te leren....maar tis niet zo makkelijk als Engels ofzo....
Dat soort situaties ken ik.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het ijkt me helemaal niks om te leren. Maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat mijn ex het leuk vond
Das mooi!quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:23 schreef djayzz het volgende:
God wat is eten hier lekker
Het is dan ook wel het beste Japanse restaurant van Rio geloof ik
uhuh, had ik echt behoefte aan! gisteren teveel gezopen, dus vanochtend brak en geen zin in ontbijt.. in de middag pepersteak op. maar die was niet echt geweldig. daarna hardgelopen, en nu heerlijk gegetenquote:
Dode koequote:
Ja, steak dus. En nu net gepanneerde garnalen met heerlijke japanse rijstquote:
Tis hier 4.20 he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:11 schreef djayzz het volgende:
Nou, hier is het ook niet gezellig ofzo...
Explain... what's going on?quote:Op zondag 1 augustus 2010 05:54 schreef Under_Score het volgende:
het blijft kut als de ex,van je lief hun ex blijven bezitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |