Ze doen het niet de hele dag hoorquote:
Die moeten in de vrije natuur leven en niet in een kooitje ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
-Engel- wilde Otters en Lynxen meenemen als huisdieren, ook Ringstaart Maki's en Vari's...
Ja in een dierentuin is ook een kooitje in principe, maar daar hebben ze wel meer ruimte dan bij iemand thuis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die moeten in de vrije natuur leven en niet in een kooitje ofzo
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravondquote:
fysiek? wot?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravond
Truste, was de soep lekker?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga slapen... sorry.. ben helemaal gesloopt (ook fysiek) van gisteravond
Gisteren in Eindhoven wezen stappen en mijn enkel flink verzwiktquote:
Ahhh...quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren in Eindhoven wezen stappen en mijn enkel flink verzwikt
En ik heb vanavond mijn groentesoep weer gemaakt omdat mijn voet zo auw deed en van mijn soep ga ik me altijd beter voelen.
o.a.kippen bouillonblokjes, verse boerensoepgroente, rundergehakt balletjes en vermicelli!quote:
Njam dat klinkt best wel lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
o.a.kippen bouillonblokjes, verse boerensoepgroente, rundergehakt balletjes en vermicelli!
Mijn date laat niks meer van zich horenquote:
Das kutquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mijn date laat niks meer van zich horenwoensdag vertelde dat ze nog ziek was, en dat ze dus niet kon afspreken. vanochtend gesms-t of ze me wilde bellen, kreeg ik een systeemberichtje dat haar nummer weer beschikbaar was voor inkomende telefoontjes
dus ik bellen, niks. later nog eens gebeld, weer niks. Nu net weer gebeld, neemt niet op. Dus gesmst of er iets is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |