Dat is zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet in 1 keer weer optimaal te gaan. Als je maar beetje je rust weer vindt.
Aanloopkatten hebben we ook ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat leuk.
Ik ben dol op katten, maar heb er helaas geen één. Wel een bezoekkat die af en toe langs komt. Die mag dan lekker door m´n huis lopen.
We praten over dates slapen, groentesoep en noodmedicatiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry maar ik verveel me!
Wat is hier allemaal te doen
Dat is leuk dan ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aanloopkatten hebben we ook ja.Maar wij hebben altijd katten gehad. Sinds ik klein was al.
Eten, aandacht en zorgen dat ze geholpen worden/zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is leuk dan ja.
Ik ben helaas niet met katten opgegroeid.![]()
Zou niet weten hoe te verzorgen etc.
Nou, de algemene consensus hier is dat iedereen zich een beetje verveelt hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Vinz0r het volgende:
Sorry maar ik verveel me!
Wat is hier allemaal te doen
Gewoon af en toe wat eten toegooien en de kattenbak schoonmaken, aaien en spelen enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is leuk dan ja.
Ik ben helaas niet met katten opgegroeid.![]()
Zou niet weten hoe te verzorgen etc.
Half fok geloof ik. Heb het in verschillende topics al paar keer gelezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, de algemene consensus hier is dat iedereen zich een beetje verveelt hier
Maar je bent welkom
Slapen is mn hobby!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We praten over dates slapen, groentesoep en noodmedicatie
Klinkt niet moeilijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat eten toegooien en de kattenbak schoonmaken, aaien en spelen enzo
Ik heb op 10 katten gepast (niet allemaal tegelijkertijd) en ze leven allemaal nogquote:
Hier is het best wel gezellig nu. Mooi tempo, niet te snel, niet te sloom. Dus ik vermaak me nu wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Half fok geloof ik. Heb het in verschillende topics al paar keer gelezen.
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaien is het lastigst als je een opstandige kat hebt.
Hoeren die genaait willen worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwen. Die wil dus gewoon vreten
Precies. Onze Shady is zo'n type. Gaat ze zeuren en mauwen omdat ze eten wil...hoewel...soms loop je mee naar de keuken en dan heeft ze alles gewoon daar staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, heb je zo'n aandachtshoer die geaaid wil worden, ga je aaien, is het weer niet goed en begint mevrouw chagrijnig te mauwen. Die wil dus gewoon vreten
Rocky blijft heel lief en geduldig bij zijn bakje zitten als hij eten wilt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Vinz0r het volgende:
Die kat van mij wil geaaid worden en als ie eten wil dan komt ie alleen als je langs zn bakje loopt
is een lui beest
Stiekem bedoelt ie "M'n etensbak vullen vrouwmens, anders dan neem ik je te grazen vannacht!"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rocky blijft heel lief en geduldig bij zijn bakje zitten als hij eten wilt.Kijkt ie echt zo naar je: Vrouwtje? Mag ik alsjeblieft, als je toevallig even tijd hebt, een beetje eten mogen? Ja?
![]()
Slaap lekker strakjes!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga echt m'n bed in, ik val gewoon zowat om momenteel
Dat doet dat lieve katje niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stiekem bedoelt ie "M'n etensbak vullen vrouwmens, anders dan deem ik je te grazen vannacht!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |