Joey, held!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Q.![]()
Hoe is het hier... Allemaal nieuwe gezichten...
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:26 schreef mahlah het volgende:
Whoa... ik heb zowaar zin in vandaag.
Muziek aan ... huis schoonmaken ..
Ik heb ook nog wel wat over hoor!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.
Werk zequote:
Doe net als ik vanochtend deed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik wat van jou enthousiasme lenen, ik heb er een gebrek aan vandaag.
Hallo Edward Cullenquote:
En toen sloeg je meteen het topic dood met je "Edward Cullen".....quote:
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.quote:
Gelukkig gaat die verliefdheid snel genoeg weer voorbij, zodra je de ander echt leert kennen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef Lily-Ella het volgende:
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.
Meer dit.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En irritant gelukkig, vind ik zelf altijd.
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die verliefdheid snel genoeg weer voorbij, zodra je de ander echt leert kennen.
Waarschijnlijk wel. Het voordeel is dat je daar natuurlijk ook gewoon weer zo verliefd op kan worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.
Ik val van de ene in de andere verliefdheid.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Het voordeel is dat je daar natuurlijk ook gewoon weer zo verliefd op kan worden.
Dan gaat het je waarschijnlijk vooral om de beleving van het euforische gevoel dat daarbij komt kijken, niet om de ander.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:05 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik val van de ene in de andere verliefdheid.
Ik had er een smiley bij moeten zetten, ik meende het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het je waarschijnlijk vooral om de beleving van het euforische gevoel dat daarbij komt kijken, niet om de ander.
Noem maar een plaats!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook al aan mijn 3de dubbele espresso, ik wil eigenlijk nog wel iets gaan doen vanmiddag, maar heb er gewoon nog geen fut voor.
iemand daten?.
Nee sorry, ik sla even over.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit ook al aan mijn 3de dubbele espresso, ik wil eigenlijk nog wel iets gaan doen vanmiddag, maar heb er gewoon nog geen fut voor.
iemand daten?.
Helaas, zelfs dáár heb ik de energie niet voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef HeatWave het volgende:
iemand daten?.
Sinds wanneer moet je een smiley gebruiken als je iets niet meent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:07 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik had er een smiley bij moeten zetten, ik meende het niet.
Zou dat in de lucht hangen? Ik ben ook zo duf als een konijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dáár heb ik de energie niet voor
En nog steeds last van een dikke enkel.
Mianus?quote:
Ola RZquote:
Ik poets mijn schoenen alvast op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Fijn, dan kan ik door naar de volgende.
Hier redelijk fitquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zou dat in de lucht hangen? Ik ben ook zo duf als een konijn.
Dat zou ik niet weten. Ik ben de laatste weken ontzettend duf (door verschillende redenen)...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier niet, heb het hele huis alweer schoongemaakt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Veel geemancipeerde mannen hier.... zelf het huis schoonmakenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hier niet, heb het hele huis alweer schoongemaakt.
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter mequote:Op zondag 1 augustus 2010 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Veel geemancipeerde mannen hier.... zelf het huis schoonmaken
Hmm, goed idee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter me.
Een Happy Meal en 2 Breezers toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tijd dat ik daar 18 jarige foksters voor inhuurde ligt alweer een tijd achter me.
Ja en seks is een pakje sigarettenquote:
Whehehe... tering jij bent scherp... ik moet nog steeds wakker worden!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en seks is een pakje sigaretten
Ik ben ook net zo gaar. Terwijl ik wel goed geslapen heb vannachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe... tering jij bent scherp... ik moet nog steeds wakker worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |