Grote steden zijn eng hè? Blijf maar lekker in je veilige dorpje zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik niet.... heb er niks te zoeken...
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en de N-Z-lijn raakt de grachtengordel niet eens..
Bodemerosie!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?
Dat is niet in de grachtengordel. Doe je huiswerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom verzakken daar dan wel de huizen?
Vijzelgracht is toch echt een zijstraat van de Prinsengracht....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is niet in de grachtengordel. Doe je huiswerk.
True story!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef tijnbrein het volgende:
Wat maakt het uit is het toch maar Amsterdam
Ja en? Amsterdamquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Rustig op de Nederlandse zondagochtend zie ik...
Hier gewoon keihard aan het werk.![]()
Nu lunchen.
Ach, de Vijzelgracht is zo ongeveer de lelijkste straat van het land, daar mis je weinig aan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vijzelgracht is toch echt een zijstraat van de Prinsengracht....
Daar verzakken de huisjes door Noord-Zuid....
Mag ook straks werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef El_Matador het volgende:
Rustig op de Nederlandse zondagochtend zie ik...
Hier gewoon keihard aan het werk.![]()
Nu lunchen.
Precies!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag ook straks werken![]()
Zo zie je maar weer wie de echte die-hards zijn!
Ik heb wel wat meer slaap gehad, uurtje of 10quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies!
En dat na 2,5 uur slaap.![]()
Straks de eerste resultaten presenteren. Ik ben er aardig tevreden over, es kijken wat zij zeggen.
Hoe was het gisteren in Amersfoort?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb wel wat meer slaap gehad, uurtje of 10
Was heul gezelligquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren in Amersfoort?
Hai!quote:
Yup Was leuk en gezellig enzowquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hai!Leuke dierentuindag met Engel gehad, lees ik?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup Was leuk en gezellig enzow![]()
![]()
Mooie beestjes gezien enzo
En best veel gepraat als we ergens gingen zitten om een drankje te doen of te etenquote:
Q.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |