quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
Heb zo'n zin in volgend weekend he.Komen er wat vrienden om nog mijn verjaardag te vieren.
![]()
En dan zijn mijn ouders heerlijk op vakantie.
Maakt niet uit.... als het maar een gele sticker heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen oxazepam. Dat heb ik wel eerder als nood gehad, werkte alleen maar averechts. Nu iets anders, zeg liever niet wat, maar ik heb vandaag best wel een goede dag gehad. Alleen is nu de energie waarschijnlijk op, waardoor ik me weer slecht voel.
Okee, sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit.... als het maar een gele sticker heeft
Ik wou dat ik je kon helpen maar ik ben ook niet ok nu
Als ik geen vrolijkheid wil zien, moet ik me maar terugtrekken en niet op FOK! begeven, daar loop je nu eenmaal de kans om vrolijkheid tegen te komen. Dus post gerust je vrolijkheid Venco, daar kan ik best wel tegen en als het me toch teveel wordt, vlucht ik wel ergens anders heenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik zit hier te posten over de leuke vooruitzichten die ik nu heb, terwijl jullie (Lotusss en Bos) zich helemaal niet zo briljant voelen, blijkbaar.
Nah ja, als het helpt: ik voelde me eerder vanavond en gisteravond ook niet zo briljant.![]()
Snap ik wel, maar het ging me toch even om het idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik geen vrolijkheid wil zien, moet ik me maar terugtrekken en niet op FOK! begeven, daar loop je nu eenmaal de kans om vrolijkheid tegen te komen. Dus post gerust je vrolijkheid Venco, daar kan ik best wel tegen en als het me toch teveel wordt, vlucht ik wel ergens anders heen
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar het ging me toch even om het idee.
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik zit hier te posten over de leuke vooruitzichten die ik nu heb, terwijl jullie (Lotusss en Bos) zich helemaal niet zo briljant voelen, blijkbaar.
Nah ja, als het helpt: ik voelde me eerder vanavond en gisteravond ook niet zo briljant.![]()
Fijn dat je een leuke dag gehad hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpen
Heb wel een superavond gehad, en dus een verzwikte enkel als bewijs![]()
Maar het was het waard
Ohja, jij had een meet gehad he. Dat we me even ontschoten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpen
Heb wel een superavond gehad, en dus een verzwikte enkel als bewijs![]()
Maar het was het waard
Ola! U bent nieuw hier?quote:
Yummie (denk ik)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Afbakciabatta met tapenades omnomnom
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dol op tapenade, tomatentapenade en olijventapenade, dus erg lekker
Olijventapenadequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dol op tapenade, tomatentapenade en olijventapenade, dus erg lekker
Stel je even kort voor als je wilt!quote:
Hier is het nu best wel gezellig, dus post lekker mee, Wie weet ontverveelt het jequote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En weer terug uit A'foortHeb de beesten overleefd etc..
Krengel krijgt de groetjes terug van -Engel-
En ik hoop dat -Engel- niet verrast is door het drukke stukje bij Gouda dat ze tegen is komen onderweg naar Den Haag.. Maar dat zullen we pas morgenavond weten denk ik..
Ja daarom kom ik ook hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is het nu best wel gezellig, dus post lekker mee, Wie weet ontverveelt het je
Vertel!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
En over 2 weken ofzo mijn date!Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Kerel van werk (geen collega) vroeg me vorige week mee uit.quote:
Had je niet kunnen bellen, had ik langs gekomen voor je soepje onderweg van Engel naar huis!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kerel van werk (geen collega) vroeg me vorige week mee uit.En ik vond hm al wel leuk maar vond het toch wel spannend en was heel onverwacht dat hij het vroeg. Hij is ook een jaar of 10 ouder en aan dat idee moet ik ook nogal wennen.
Ik ga het nu pas maken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je niet kunnen bellen, had ik langs gekomen voor je soepje onderweg van Engel naar huis!
Ik verwacht weinig juicy details, je kent me een beetje hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]echt leuk zeg!! Ik wil natuurlijk wel de juicy details na de date in mijn pm-box hebben
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Lotusss het volgende:
Stel je even kort voor als je wilt!
En welkom!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig juicy details, je kent me een beetje he
En eergisteren ontmoette ik ook zo'n leuke gast maar dat viel gister dan weer tegen.![]()
Maar goed, ben ook wel benieuwd. Mijn collega zei dat het heel aardige gast is, verlegen en dat het een wonder is dat ie me vroeg want "daar heeft ie dan echt over nagedacht".Ben vereerd
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?
Ik ben je volgens mij wel eens in het PSV-topic tegen gekomen? Fan? of van een andere club?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?
en aan de username Ruud kon je ook niet zijn geslacht aflieden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |