Ja, kom maar op met je antwoordenquote:
Ohquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Check m'n fobo gewoon, daar staat wat voor beroep ik heb.
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Edit; Ja muts, dat kan op veel plekken
Kijk, dat noem ik concreetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.
Hoi!quote:
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik concreet
En hoe is het met je zusje?
Ahh leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.
Wat doe jij dan?
Dus je zit een beetje tussen de freaks?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh leuk!
Zie mijn profielHaha. Ik heb HBO gedaan en afgemaakt & nu doe ik Psychologie. Verder werk ik als begeleider bij de GGZ
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja
Of naja... Ik werk op Jeugd, dus daar vallen de freaks wel een beetje mee... (of het is voor mij al normaal, dat kan ook haha)
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel
Maar goed; bij kinderen/jongeren heb ik nog het idee dat je er iets mee kan en bij ouderen denk ik vaak "Tja, als jij er een eind aan wil maken, succes.Ik kan je dan toch niet helpen"
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorMeer het idee dat het nutteloos is. Maar goed; wij hebben ook wel kinderen dat je denkt "dat is een psychopaatje in de dop"
Ik heb er nu al zin in.... *not*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.
Strak plan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.... *not*
Dat laat ik aan een vriend van mij over die richting de volwassen-richting op gaat
Gelukkig is dat bij [R&P SC] niet het gevalquote:
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehaltequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bij [R&P SC] niet het geval
Dat heb je nu toch mooi afgekapt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehalte
quote:
Ooo dat. Maar dat is normaal hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehalte
Dat heb je eigelijk in elke SC wel zo'n beetje, maar er is altijd wel plaats voor een nieuw gezicht om heyhallolangnietmeergezien tegen te doenquote:
Nee, we hebben geen woord gewisseld.quote:
Oh, dus er is nog hoop!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen woord gewisseld.Ik weet niet wat het was hoor, maar hij was er rond half 10, keek ff mijn richting op, met zo'n gezicht:
en zei alleen: 'Ik kom zo'. Hij heeft een uur bij zijn collega's in de kantine gezeten en daarna is hij gaan werken (dat was half 11). Ik zou tot 12 uur dienst gehad hebben dus dacht: nah ja, balen dat ie niet gelijk kwam, dat komt om 12 uur dan wel goed. Is mijn afloscollega er ineens al om 11 uur
Ik had natuurlijk al naar huis kunnen gaan maar ik zou met die gozer praten over die foto's enzo. Gister was hij daar nog heel enthousiast over en ik had er zo'n zin in.
![]()
Dus ik ben nog een uur gebleven (terwijl ik dus om 11 uur al weg had kunnen gaan) Iets na 12 was hij er nog niet en toen ben ik naar huis gegaan.
Ik vind het zo, zo, zo jammer.Had het me allemaal anders voorgesteld.
Ik vind het echt raar. Kijk, ik zag wel gelijk dat hij niet in een goeie bui was. Hij straalde niet zoals gister. Dus kan dat er iets wat met werk ofzo waardoor hij bij zijn collega's zat. Maar ik was oprecht teleurgesteld dat hij geen praatje kwam maken na ons leuke contact van gister. En ik zag er echt naar uit dat ie er zou zijn. En nu dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus er is nog hoop!
Hij had gewoon een off-day.... volgende keer beter!
Je kan het ook positief benaderen en denken; hij was niet in een goede bui en wilde zijn slechte bui niet met jou delen...en heeft lekker z'n gal kunnen spuien bij z'n collega's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar. Kijk, ik zag wel gelijk dat hij niet in een goeie bui was. Hij straalde niet zoals gister. Dus kan dat er iets wat met werk ofzo waardoor hij bij zijn collega's zat. Maar ik was oprecht teleurgesteld dat hij geen praatje kwam maken na ons leuke contact van gister. En ik zag er echt naar uit dat ie er zou zijn. En nu dit.
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan het ook positief benaderen en denken; hij was niet in een goede bui en wilde zijn slechte bui niet met jou delen...en heeft lekker z'n gal kunnen spuien bij z'n collega's.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!![]()
Niet te druk om maken... Gewoon even een volgende keer afwachten...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!![]()
Mja, ik ben zelfs nog zo dat als ik hm volgende keer zie en hij zegt gedag, dat ik zeg: "wat was er nou laatst"? "We hebben geen foto's meer gekeken".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet te druk om maken... Gewoon even een volgende keer afwachten...
voor nu een knuf
Ja, als je dat gaat doen dan wordt het helemaal niks natuurlijk.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelfs nog zo dat als ik hm volgende keer zie en hij zegt gedag, dat ik zeg: "wat was er nou laatst"? "We hebben geen foto's meer gekeken".![]()
Wachten duurt te lang.
Ik zei niet dat ik het doe.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, als je dat gaat doen dan wordt het helemaal niks natuurlijk.....![]()
Als man zijnde kan ik zeggen: als ik niet in m'n hum ben, dan ontwijk ik ook liever even de leuke dames....
Wanneer zie je hem weer?
Niet te druk om maken en gewoon positief blijven!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het doe.Maar ik ben er gewoon beetje flabbergasted van.
![]()
Mja, maar we hadden gewoon min of meer afgesproken dat we die foto's zouden bekijken. Het was gister echt zo'n andere sfeer.
Geen idee, misschien volgende week en misschien wel niet (je zal zien, van niet).
Hm...moet nog zien. Bah.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet te druk om maken en gewoon positief blijven!![]()
If it's meant to be, komt het vanzelf wel!
En dan nog....quote:
Dooddoener.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan nog....
* Spezza19 mompelt iets met visjes, zee, meer etc.
Ander onderwerp dan maar voor de afleiding?quote:
Och, ik ga toch zo slapen. Ik baal gewoon echt en eer het nu maandag is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ander onderwerp dan maar voor de afleiding?
Leuke DVD lijst heb je... staan goeie titels tussen!
Niet te druk om maken! Weekenden vliegen altijd voorbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik ga toch zo slapen. Ik baal gewoon echt en eer het nu maandag is.![]()
Grrrr!!
En thx.
Tja, het zal wel aan mij liggen. Ik had alweer te mooie beelden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet te druk om maken! Weekenden vliegen altijd voorbij
Ik ken datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het zal wel aan mij liggen. Ik had alweer te mooie beelden.
Wat ben je soms toch een lieverdquote:
uitgelezen? Zijn er echt serieus mensen die alles teruglezen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch een lieverd![]()
Klaar met werken, vorig topic uitgelezen.. En zo m'n bedje in.. uurtje of 7,5 slapen
Ik miste maar 2 pagina's ofzo hoor, maar als ik een heel topic gemist heb dan doe ik het niet..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uitgelezen? Zijn er echt serieus mensen die alles teruglezen?
Nog plannen voor dit weekend?quote:
Vanavond uit eten, morgen het bos in met Peuter. Jij?quote:
Straks ff hardlopen met een vriendin, daarna op familiebezoek en morgen een relaxdag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Vanavond uit eten, morgen het bos in met Peuter. Jij?
Een goede reden om weer es in je fotoboek te gluren.quote:
En de rest mag in de stront zakken?quote:
Er staat nog steeds slechts een wonderschoon stukje poëzie van Ang3l.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goede reden om weer es in je fotoboek te gluren.
Als ik mooie stukken tekst wil lezen dan blader ik wel door de Playboy. Bij jouw fotoboek gaat het mij puur om de foto's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:24 schreef Lily-Ella het volgende:
Er staat nog steeds slechts een wonderschoon stukje poëzie van Ang3l.
Als dat een succesfactor zou zijn, zou jij niet nog steeds zonder vriendin zitten, hmmm?quote:
Dat lijkt me niet meer dan terecht, na al het medeleven.quote:
And I love it! Happy singles FTW.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat een succesfactor zou zijn, zou jij niet nog steeds zonder vriendin zitten, hmmm?
Wat ga je daar doen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krengel! Lui wezentje!![]()
Zometeen naar de auto wandelen en naar A'foort
Met -Engel- naar de Lynxen en andere dieren kijken in 't dierenparkquote:
Oeh gezellig!!! Doe haar maar de groetjes van mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met -Engel- naar de Lynxen en andere dieren kijken in 't dierenpark![]()
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Oeh gezellig!!! Doe haar maar de groetjes van me
geilquote:
niet geilquote:
Goed gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef Lotusss het volgende:
Zo thuis. Leuk feestje/mini-meet in Eindhoven!
Brak en mijn enkel gekneusd dus de hele nacht en vandaag met de treinreis terug op blote voeten gelopen (had hakken)...
Maar het was het waard!
Radio en TV niet aan zetten, daar ben ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
Sluit ramen en deurn blijf rustig en raak in niet paniek
Oh noesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Radio en TV niet aan zetten, daar ben ik ook
quote:
Ik las " Ik ga trouwen"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Graseter het volgende:
Oja ik ga trouwens dinsdag naar zutphen
Ja met Myrealaquote:
Nee haar zelfquote:
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.quote:
Geen idee ik ken haar nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.
Okee, ja ze komt ook in de TAL-sc, vandaar dat ik haar regelmatig tegen kom hier op FOK!. Maar echt kennen doe ik haar niet, maar dat ligt meer aan mezelf dan aan haar (post)gedrag.quote:
omdat jij er bentquote:
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.quote:
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.
Doe datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragen
Dag liefhebster van de beste band ooitquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
en welke band is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
De Deurenquote:
sorry vencodonkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkrachter van een toffe bandnaam!
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?quote:
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?
Dat weet ik nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.
Malteserquote:
Laborantenmanquote:
Goedquote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vanmiddag een nieuwe bureaustoel voor niets gevonden.Stond op straat gratis mee te nemen.
Ik heb mijn oude bureaustoel terug gezet
Bosquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben dat vast ook weleens. Dat je iets hebt gedaan of gezegd en dat je vrij direct (of een dag later ofzo) denkt van: Why the fuck did I do or say that?![]()
![]()
En wat is het goede daar aan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:43 schreef Graseter het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws mensen! Daar is graseter weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder moment van de dag. Een uur geleden nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben dat vast ook weleens. Dat je iets hebt gedaan of gezegd en dat je vrij direct (of een dag later ofzo) denkt van: Why the fuck did I do or say that?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder moment van de dag. Een uur geleden nog.![]()
![]()
What did you do, what did you do?
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat?Briefje erbij gedaan "ik hoop dat u dit een goede ruil vind"?
Het ging niet om wat ik zei, maar meer hoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dan?
Zie situatie gisteravond op mijn werk, pagina 1 van dit topic.
Dat gebeurd mij helaas te vaakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
![]()
Wees niet te hard tegen me.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging niet om wat ik zei, maar meer hoe![]()
Ik zal even lezen, heb ik allemaal gemist...
Hmmm....ik begrijp hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees niet te hard tegen me.
Hoe hoe dan?
Nah ja, honestly, staat het niet vreemd dat ik feitelijk een uur langer doorgewerkt heb, dan nodig, om toch te kijken of we elkaar nog zouden zien?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....ik begrijp hetop jezelf niet zo...je was teleurgesteld omdat je verwachtingen had van een 2e ontmoeting die niet verliep zoals je wou... heel normaal hoor. Of mis ik iets?
Ik wilde voorstellen aanof ze zin had om met een flesje wijn aan het water te gaan zitten vanavond. Maar ze moet tot redelijk laat werken en ik moet er vroeg uit, dus dat schiet niet erg op. Toen zei ze dat ze met een stel vriendinnen had afgesproken ergens wat te eten en te drinken. En ik zei een beetje te verwend dat ze dan maar lekker met hen moest gaan drinken.
![]()
![]()
Gelukkig had ik het door terwijl ik het zei, ik kon het allemaal nog verzachten...
Nee, ik vind dat niet vreemd staan. Je hebt een uurtje langer doorgewerkt, that's it. Het gaat pas vreemd worden als je tegen hem zegt dat je voor hem langer bent gebleven, maar dat heb je niet gedaan toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, honestly, staat het niet vreemd dat ik feitelijk een uur langer doorgewerkt heb, dan nodig, om toch te kijken of we elkaar nog zouden zien?Dat was echt mijn twijfelpunt, toen al, of dat niet dom staat ofzo.
Ah zo, ja dat kan er indd. wat onhandig uitkomen maar gelukkig wist je het nog te redden dan.
Ik zou dat nooit zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet vreemd staan. Je hebt een uurtje langer doorgewerkt, that's it. Het gaat pas vreemd worden als je tegen hem zegt dat je voor hem langer bent gebleven, maar dat heb je niet gedaan toch?![]()
Ik kom soms gewoon zo lomp uit de hoek, terwijl ik dat normaal nooit benGelukkig had ze door dat ik het niet zo meende
Ik begrijp het volkomen. Zolang hij het maar niet begrijpt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit zeggen natuurlijk.Maar kijk, ik werk normaal tot 12 uur. Zou nu ook zo zijn geweest. Maar tegen mijn collega van de nacht was gezegd dat ze om 11 uur moest beginnen dus die was er al om 11 uur om mij af te lossen. Ik had dus makkelijk naar huis kunnen gaan. Maar ik ben gebleven omdat ik eigenlijk nog om 12 uur met die gast die foto's zou bekijken. Ik heb wel gewoon gewerkt samen met mijn collega maar het was niet echt nodig ofzo. Snap je?
Mooi dat ze het iig begreep dan.
Nee, geen plannen want heb hem niet gesproken ofzo. Mocht ik hm volgende week zien dan zal ik het weleens vragen of misschien komt ie er zelf op terug. Was er gewoon teleurgesteld over dat we elkaar niet meer gesproken hebben terwijl de avond ervoor het juist gezellig was. Beetje vaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen. Zolang hij het maar niet begrijpt.Geen plannen voor een volgende keer? Je klonk zo blij en zo.
Gewoon vragen als je hem weer ziet "he, wil je nog foto's bekijken?' Gaat goed komen johquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, geen plannen want heb hem niet gesproken ofzo. Mocht ik hm volgende week zien dan zal ik het weleens vragen of misschien komt ie er zelf op terug. Was er gewoon teleurgesteld over dat we elkaar niet meer gesproken hebben terwijl de avond ervoor het juist gezellig was. Beetje vaag.
Nah, ik zie wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vragen als je hem weer ziet "he, wil je nog foto's bekijken?' Gaat goed komen joh
Dat mag ook natuurlijkquote:
In welke zin?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijkJe lijkt mij wel
Dat "nah, ik zie welquote:
Ach, het was nu zo'n 'bummer', dat ik verder niet meer na ga denken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat "nah, ik zie wel". Daar heb ik ook een handje van
Geniet lekker van je weekend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, het was nu zo'n 'bummer', dat ik verder niet meer na ga denken.
Hiquote:
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachenquote:
Verzwikte enkel? Waheddegedoan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachen
Een mini-meet gehad met een andere fokker en wezen stappen in Eindhoven... tip: als je de hele lente/zomer op sandalen hebt gelopen dan moet je NIET gaan stappen in je hakken....quote:
Euhm.....auw?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een mini-meet gehad met een andere fokker en wezen stappen in Eindhoven... tip: als je de hele lente/zomer op sandalen hebt gelopen dan moet je NIET gaan stappen in je hakken....
U gaat verhuizen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lastig lijkt me
Ik benieuwd hoe hoog ik straks ga wonen en/of er liften aanwezig zijn en zo
JBquote:
Bquote:
Nope, geen lift. Maar ik gooi er even een steunverband overheen en ga dan boodschapjes doen. Heb ook niks meer in huis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm.....auw?Heb je geen lift?
[..]
U gaat verhuizen?
Awww dank je!quote:
het blijft begeleid, maar nu wel meer zelfstandigheid (en bier)quote:
Blote voetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, geen lift. Maar ik gooi er even een steunverband overheen en ga dan boodschapjes doen. Heb ook niks meer in huis.
Kan er wel op lopen hoor... heb ik ook gedaan op weg naar mijn slaapplek vannacht en op weg naar huis vandaag. Op mijn blote voeten welteverstaan
Beter toch? Zelfstandigheid is goed! (bier ook (inkoppertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het blijft begeleid, maar nu wel meer zelfstandigheid (en bier)
Vooral dat laatste is belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een opstap naar echt een appartementje voor mezelf. Dadelijk moet ik het delen met 1 iemand anders. Maar wel met kleine stapjes en ik zal altijd wel hulp krijgen/nodig hebben (PGB)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter toch? Zelfstandigheid is goed! (bier ook (inkoppertje))
Goed nieuws Bosjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Al is het nog niet helemaal zeker, maar wel zo goed als. laten we het zo zeggen, ik ga zeker over, maar nog niet zeker wanneer en of ik de nu vrijgekomen plaats krijg.quote:
Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Al is het nog niet helemaal zeker, maar wel zo goed als. laten we het zo zeggen, ik ga zeker over, maar nog niet zeker wanneer en of ik de nu vrijgekomen plaats krijg.
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een opstap naar echt een appartementje voor mezelf. Dadelijk moet ik het delen met 1 iemand anders. Maar wel met kleine stapjes en ik zal altijd wel hulp krijgen/nodig hebben (PGB)
Krengelquote:
Nee, zal na het weekend zijn, denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?
wonend wel. Nu psychisch nogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.![]()
[..]
Krengel
Dat komt ook nogquote:
Spannend! Hoop het zo voor je!quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...quote:
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij jequote:
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...
Dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij je
Drill sergeant!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.Het komt vanzelf wel goed.
![]()
[..]
Dankje![]()
Die van jou is ook erg gaaf. Sergant Lotusss
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Bos81 het volgende:
even naar buiten. Dit wordt me even te veel
voor de lieve reacties
Hahahquote:
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?quote:
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?
Door je kop eraf te hakken? Heb je nergens meer last vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.
I bet you can suck a golfball through a hose.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!
You look like the kind of man that would fuck another guy in the ass without having the courtesy to give the guy a turnaround.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I bet you can suck a golfball through a hose.
De nacht is nog jong, ga nu!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
Ik kon een avondje weg met een vriendin... of bankhangen. Ik koos voor het 2e...en nu twijfel ik of dat goed was.
Neuj, ik twijfelde ontzettend en ben best moe. Afgelopen week al 4 avonden weggeweest vanwege avonddienst en wil nu ook wel thuis blijven. Trouwens, dan had vriendin al rond half 8 willen afspreken.quote:
Nog meer quotesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You look like the kind of man that would fuck another guy in the ass without having the courtesy to give the guy a turnaround.
Waarom zo vroeg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, ik twijfelde ontzettend en ben best moe. Afgelopen week al 4 avonden weggeweest vanwege avonddienst en wil nu ook wel thuis blijven. Trouwens, dan had vriendin al rond half 8 willen afspreken.
Ze wilde op tijd terug zijn omdat zij morgenochtend nog moet werken. Ik vond het eerst ook apart want zij is nogal van de nachten weg, zeg maar.quote:
Nou dat was even een mantra naar mezelf aangezien ik net even hoognodige boodschappen moest doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Door je kop eraf te hakken? Heb je nergens meer last van
Toch handig die cursusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dat was even een mantra naar mezelf aangezien ik net even hoognodige boodschappen moest doen.
Drie verdiepingen op de trap naar beneden, als Manke Neeltje waggelen naar de Appie, mijn boodschappen doen, boel in een tasje gooien en dan weer als Mane Neeltje met een tas weer drie verdiepingen naar boven![]()
Ben heel blij dat ik mijn EHBO koffer laatst heb aangevuld want ik heb vantevoren wel even een steunverband aangebracht. En ik moet zeggen dat ik dat aardig goed en netjes gedaan heb.... tellen die 8 jaar EHBO cursussen toch voor iets
Yup... maar nu ben ik heel blij dat ik mijn voet weer omhoog kan doen... zelfs met verband was het aardig au. Tsja, zit geen alcohol meer in mijn bloedquote:
Kan je aan dr status zien toch? Anders weet ik het niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Is Krengel er nog. Ik wil even mijn gal per PM kwijt..
Die heeft ze uitgeschakeld ofzo iets staat erquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je aan dr status zien toch? Anders weet ik het niet.
Je kan haar altijd alvast even PM'en... bij een goede galspuw-PM komt er wel een aardige lap tekst bij kijken (bij mij danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heeft ze uitgeschakeld ofzo iets staat er
Anyway thanks
Dat is zo, maar ik wil wel meteen antwoord enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan haar altijd even PM'en... bij een goede galspuw-PM komt er wel een aardige lap tekst bij kijken (bij mij dan)
Ennuh: Knuffel voor jou! Rustig aan doen.
Als je dr nr. hebt, ff smsen en anders zal je bij iemand anders je gal moeten spuiten waar jij je prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik wil wel meteen antwoord enzo.
Thanks...
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je dr nr. hebt, ff smsen en anders zal je bij iemand anders je gal moeten spuiten waar jij je prettig bij voelt.Ik herken het probleem wel hoor.
Ik had het gister een beetje. De 2 mensen waar ik het meest mee sms over zulke dingen, konden beide niet reageren en dat voelde toch wel ff vervelend.
Ik snap je laatste gedachte, maar daar is ook begeleiding voor he. Je kan diegene misschien allicht benaderen of hij/zij zo even tijd voor je heeft. Het kan al helpen dat je een afspraak hebt gemaakt dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je laatste gedachte, maar daar is ook begeleiding voor he. Je kan diegene misschien allicht benaderen of hij/zij zo even tijd voor je heeft. Het kan al helpen dat je een afspraak hebt gemaakt dan.![]()
En smsen kan altijd naar haar als je zou willen, of ze het nr. nog heeft is een 2e.Lijkt me trouwens wel, niet dan?
Houd eens op met t als gezeur te zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.
Word kan natuurlijk ook. Je mag het zelf weten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.
Misschien dadelijk wel naar de begeleiding dat zie ik wel. Heb net al medicatie gekregen om wat rustiger te worden, dus dat moet nog inwerken..
Okee, daar heb je wel een punt. Ik zal kijken of ik je PM> Eerst maar via Word proberen. ,aar bedankt voor je aanbodquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Houd eens op met t als gezeur te zienen als je wil mijn pm box is open
Medicatie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.
Misschien dadelijk wel naar de begeleiding dat zie ik wel. Heb net al medicatie gekregen om wat rustiger te worden, dus dat moet nog inwerken..
Nee geen oxazepam. Dat heb ik wel eerder als nood gehad, werkte alleen maar averechts. Nu iets anders, zeg liever niet wat, maar ik heb vandaag best wel een goede dag gehad. Alleen is nu de energie waarschijnlijk op, waardoor ik me weer slecht voel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Medicatie?
Jummie, pammetjesAls het oxazepam is dan duurt dat bij mij ongeveer 40 minuten voordat het werkt... even doorzetten lieverd!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:40 schreef vencodark het volgende:
Heb zo'n zin in volgend weekend he.Komen er wat vrienden om nog mijn verjaardag te vieren.
![]()
En dan zijn mijn ouders heerlijk op vakantie.
Maakt niet uit.... als het maar een gele sticker heeftquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee geen oxazepam. Dat heb ik wel eerder als nood gehad, werkte alleen maar averechts. Nu iets anders, zeg liever niet wat, maar ik heb vandaag best wel een goede dag gehad. Alleen is nu de energie waarschijnlijk op, waardoor ik me weer slecht voel.
Okee, sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maakt niet uit.... als het maar een gele sticker heeft
Ik wou dat ik je kon helpen maar ik ben ook niet ok nu
Als ik geen vrolijkheid wil zien, moet ik me maar terugtrekken en niet op FOK! begeven, daar loop je nu eenmaal de kans om vrolijkheid tegen te komen. Dus post gerust je vrolijkheid Venco, daar kan ik best wel tegen en als het me toch teveel wordt, vlucht ik wel ergens anders heenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik zit hier te posten over de leuke vooruitzichten die ik nu heb, terwijl jullie (Lotusss en Bos) zich helemaal niet zo briljant voelen, blijkbaar.
Nah ja, als het helpt: ik voelde me eerder vanavond en gisteravond ook niet zo briljant.![]()
Snap ik wel, maar het ging me toch even om het idee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik geen vrolijkheid wil zien, moet ik me maar terugtrekken en niet op FOK! begeven, daar loop je nu eenmaal de kans om vrolijkheid tegen te komen. Dus post gerust je vrolijkheid Venco, daar kan ik best wel tegen en als het me toch teveel wordt, vlucht ik wel ergens anders heen
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar het ging me toch even om het idee.
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik zit hier te posten over de leuke vooruitzichten die ik nu heb, terwijl jullie (Lotusss en Bos) zich helemaal niet zo briljant voelen, blijkbaar.
Nah ja, als het helpt: ik voelde me eerder vanavond en gisteravond ook niet zo briljant.![]()
Fijn dat je een leuke dag gehad hebtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpen
Heb wel een superavond gehad, en dus een verzwikte enkel als bewijs![]()
Maar het was het waard
Ohja, jij had een meet gehad he. Dat we me even ontschoten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah ik voel me op zich nu wel ok, maar niet sterk genoeg om anderen uit een dip te helpen
Heb wel een superavond gehad, en dus een verzwikte enkel als bewijs![]()
Maar het was het waard
Ola! U bent nieuw hier?quote:
Yummie (denk ik)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Afbakciabatta met tapenades omnomnom
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dol op tapenade, tomatentapenade en olijventapenade, dus erg lekker
Olijventapenadequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben dol op tapenade, tomatentapenade en olijventapenade, dus erg lekker
Stel je even kort voor als je wilt!quote:
Hier is het nu best wel gezellig, dus post lekker mee, Wie weet ontverveelt het jequote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
En weer terug uit A'foortHeb de beesten overleefd etc..
Krengel krijgt de groetjes terug van -Engel-
En ik hoop dat -Engel- niet verrast is door het drukke stukje bij Gouda dat ze tegen is komen onderweg naar Den Haag.. Maar dat zullen we pas morgenavond weten denk ik..
Ja daarom kom ik ook hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is het nu best wel gezellig, dus post lekker mee, Wie weet ontverveelt het je
Vertel!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef vencodark het volgende:
En over 2 weken ofzo mijn date!Ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Kerel van werk (geen collega) vroeg me vorige week mee uit.quote:
Had je niet kunnen bellen, had ik langs gekomen voor je soepje onderweg van Engel naar huis!quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kerel van werk (geen collega) vroeg me vorige week mee uit.En ik vond hm al wel leuk maar vond het toch wel spannend en was heel onverwacht dat hij het vroeg. Hij is ook een jaar of 10 ouder en aan dat idee moet ik ook nogal wennen.
Ik ga het nu pas maken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je niet kunnen bellen, had ik langs gekomen voor je soepje onderweg van Engel naar huis!
Ik verwacht weinig juicy details, je kent me een beetje hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]echt leuk zeg!! Ik wil natuurlijk wel de juicy details na de date in mijn pm-box hebben
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Lotusss het volgende:
Stel je even kort voor als je wilt!
En welkom!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig juicy details, je kent me een beetje he
En eergisteren ontmoette ik ook zo'n leuke gast maar dat viel gister dan weer tegen.![]()
Maar goed, ben ook wel benieuwd. Mijn collega zei dat het heel aardige gast is, verlegen en dat het een wonder is dat ie me vroeg want "daar heeft ie dan echt over nagedacht".Ben vereerd
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?
Ik ben je volgens mij wel eens in het PSV-topic tegen gekomen? Fan? of van een andere club?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ruud, 25 jaar, single, fulltime baan, woon op mezelf, wat wil je nog meer weten?
en aan de username Ruud kon je ook niet zijn geslacht aflieden?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.
Na, dude 2 leek me gister amper te zien staan. Maar goed, ga het niet nog een keer vertellen, vind het al irritant genoeg.quote:
Ook niet eens bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en aan de username Ruud kon je ook niet zijn geslacht aflieden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |