Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Al is het nog niet helemaal zeker, maar wel zo goed als. laten we het zo zeggen, ik ga zeker over, maar nog niet zeker wanneer en of ik de nu vrijgekomen plaats krijg.
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een opstap naar echt een appartementje voor mezelf. Dadelijk moet ik het delen met 1 iemand anders. Maar wel met kleine stapjes en ik zal altijd wel hulp krijgen/nodig hebben (PGB)
Krengelquote:
Nee, zal na het weekend zijn, denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?
wonend wel. Nu psychisch nogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.![]()
[..]
Krengel
Dat komt ook nogquote:
Spannend! Hoop het zo voor je!quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...quote:
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij jequote:
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...
Dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij je
Drill sergeant!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.Het komt vanzelf wel goed.
![]()
[..]
Dankje![]()
Die van jou is ook erg gaaf. Sergant Lotusss
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Bos81 het volgende:
even naar buiten. Dit wordt me even te veel
voor de lieve reacties
Hahahquote:
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?quote:
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?
Door je kop eraf te hakken? Heb je nergens meer last vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.
I bet you can suck a golfball through a hose.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!
You look like the kind of man that would fuck another guy in the ass without having the courtesy to give the guy a turnaround.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I bet you can suck a golfball through a hose.
De nacht is nog jong, ga nu!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
Ik kon een avondje weg met een vriendin... of bankhangen. Ik koos voor het 2e...en nu twijfel ik of dat goed was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |