Bosquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben dat vast ook weleens. Dat je iets hebt gedaan of gezegd en dat je vrij direct (of een dag later ofzo) denkt van: Why the fuck did I do or say that?![]()
![]()
En wat is het goede daar aan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:43 schreef Graseter het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws mensen! Daar is graseter weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ieder moment van de dag. Een uur geleden nog.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben dat vast ook weleens. Dat je iets hebt gedaan of gezegd en dat je vrij direct (of een dag later ofzo) denkt van: Why the fuck did I do or say that?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder moment van de dag. Een uur geleden nog.![]()
![]()
What did you do, what did you do?
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat?Briefje erbij gedaan "ik hoop dat u dit een goede ruil vind"?
Het ging niet om wat ik zei, maar meer hoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dan?
Zie situatie gisteravond op mijn werk, pagina 1 van dit topic.
Dat gebeurd mij helaas te vaakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:53 schreef vencodark het volgende:
![]()
Wees niet te hard tegen me.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ging niet om wat ik zei, maar meer hoe![]()
Ik zal even lezen, heb ik allemaal gemist...
Hmmm....ik begrijp hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees niet te hard tegen me.
Hoe hoe dan?
Nah ja, honestly, staat het niet vreemd dat ik feitelijk een uur langer doorgewerkt heb, dan nodig, om toch te kijken of we elkaar nog zouden zien?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....ik begrijp hetop jezelf niet zo...je was teleurgesteld omdat je verwachtingen had van een 2e ontmoeting die niet verliep zoals je wou... heel normaal hoor. Of mis ik iets?
Ik wilde voorstellen aanof ze zin had om met een flesje wijn aan het water te gaan zitten vanavond. Maar ze moet tot redelijk laat werken en ik moet er vroeg uit, dus dat schiet niet erg op. Toen zei ze dat ze met een stel vriendinnen had afgesproken ergens wat te eten en te drinken. En ik zei een beetje te verwend dat ze dan maar lekker met hen moest gaan drinken.
![]()
![]()
Gelukkig had ik het door terwijl ik het zei, ik kon het allemaal nog verzachten...
Nee, ik vind dat niet vreemd staan. Je hebt een uurtje langer doorgewerkt, that's it. Het gaat pas vreemd worden als je tegen hem zegt dat je voor hem langer bent gebleven, maar dat heb je niet gedaan toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, honestly, staat het niet vreemd dat ik feitelijk een uur langer doorgewerkt heb, dan nodig, om toch te kijken of we elkaar nog zouden zien?Dat was echt mijn twijfelpunt, toen al, of dat niet dom staat ofzo.
Ah zo, ja dat kan er indd. wat onhandig uitkomen maar gelukkig wist je het nog te redden dan.
Ik zou dat nooit zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet vreemd staan. Je hebt een uurtje langer doorgewerkt, that's it. Het gaat pas vreemd worden als je tegen hem zegt dat je voor hem langer bent gebleven, maar dat heb je niet gedaan toch?![]()
Ik kom soms gewoon zo lomp uit de hoek, terwijl ik dat normaal nooit benGelukkig had ze door dat ik het niet zo meende
Ik begrijp het volkomen. Zolang hij het maar niet begrijpt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit zeggen natuurlijk.Maar kijk, ik werk normaal tot 12 uur. Zou nu ook zo zijn geweest. Maar tegen mijn collega van de nacht was gezegd dat ze om 11 uur moest beginnen dus die was er al om 11 uur om mij af te lossen. Ik had dus makkelijk naar huis kunnen gaan. Maar ik ben gebleven omdat ik eigenlijk nog om 12 uur met die gast die foto's zou bekijken. Ik heb wel gewoon gewerkt samen met mijn collega maar het was niet echt nodig ofzo. Snap je?
Mooi dat ze het iig begreep dan.
Nee, geen plannen want heb hem niet gesproken ofzo. Mocht ik hm volgende week zien dan zal ik het weleens vragen of misschien komt ie er zelf op terug. Was er gewoon teleurgesteld over dat we elkaar niet meer gesproken hebben terwijl de avond ervoor het juist gezellig was. Beetje vaag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen. Zolang hij het maar niet begrijpt.Geen plannen voor een volgende keer? Je klonk zo blij en zo.
Gewoon vragen als je hem weer ziet "he, wil je nog foto's bekijken?' Gaat goed komen johquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, geen plannen want heb hem niet gesproken ofzo. Mocht ik hm volgende week zien dan zal ik het weleens vragen of misschien komt ie er zelf op terug. Was er gewoon teleurgesteld over dat we elkaar niet meer gesproken hebben terwijl de avond ervoor het juist gezellig was. Beetje vaag.
Nah, ik zie wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon vragen als je hem weer ziet "he, wil je nog foto's bekijken?' Gaat goed komen joh
Dat mag ook natuurlijkquote:
In welke zin?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijkJe lijkt mij wel
Dat "nah, ik zie welquote:
Ach, het was nu zo'n 'bummer', dat ik verder niet meer na ga denken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat "nah, ik zie wel". Daar heb ik ook een handje van
Geniet lekker van je weekend!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, het was nu zo'n 'bummer', dat ik verder niet meer na ga denken.
Hiquote:
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachenquote:
Verzwikte enkel? Waheddegedoan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Straks even 3 verdiepingen naar beneden lopen en boodschappen doen met mijn verzwikte enkel... wordt nog lachen
Een mini-meet gehad met een andere fokker en wezen stappen in Eindhoven... tip: als je de hele lente/zomer op sandalen hebt gelopen dan moet je NIET gaan stappen in je hakken....quote:
Euhm.....auw?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een mini-meet gehad met een andere fokker en wezen stappen in Eindhoven... tip: als je de hele lente/zomer op sandalen hebt gelopen dan moet je NIET gaan stappen in je hakken....
U gaat verhuizen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lastig lijkt me
Ik benieuwd hoe hoog ik straks ga wonen en/of er liften aanwezig zijn en zo
JBquote:
Bquote:
Nope, geen lift. Maar ik gooi er even een steunverband overheen en ga dan boodschapjes doen. Heb ook niks meer in huis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm.....auw?Heb je geen lift?
[..]
U gaat verhuizen?
Awww dank je!quote:
het blijft begeleid, maar nu wel meer zelfstandigheid (en bier)quote:
Blote voetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, geen lift. Maar ik gooi er even een steunverband overheen en ga dan boodschapjes doen. Heb ook niks meer in huis.
Kan er wel op lopen hoor... heb ik ook gedaan op weg naar mijn slaapplek vannacht en op weg naar huis vandaag. Op mijn blote voeten welteverstaan
Beter toch? Zelfstandigheid is goed! (bier ook (inkoppertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het blijft begeleid, maar nu wel meer zelfstandigheid (en bier)
Vooral dat laatste is belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een opstap naar echt een appartementje voor mezelf. Dadelijk moet ik het delen met 1 iemand anders. Maar wel met kleine stapjes en ik zal altijd wel hulp krijgen/nodig hebben (PGB)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter toch? Zelfstandigheid is goed! (bier ook (inkoppertje))
Goed nieuws Bosjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |