Nee haar zelfquote:
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.quote:
Geen idee ik ken haar nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.
Okee, ja ze komt ook in de TAL-sc, vandaar dat ik haar regelmatig tegen kom hier op FOK!. Maar echt kennen doe ik haar niet, maar dat ligt meer aan mezelf dan aan haar (post)gedrag.quote:
omdat jij er bentquote:
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.quote:
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.
Doe datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragen
Dag liefhebster van de beste band ooitquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
en welke band is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
De Deurenquote:
sorry vencodonkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkrachter van een toffe bandnaam!
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?quote:
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?
Dat weet ik nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.
Malteserquote:
Laborantenmanquote:
Goedquote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vanmiddag een nieuwe bureaustoel voor niets gevonden.Stond op straat gratis mee te nemen.
Ik heb mijn oude bureaustoel terug gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |