geilquote:
niet geilquote:
Goed gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef Lotusss het volgende:
Zo thuis. Leuk feestje/mini-meet in Eindhoven!
Brak en mijn enkel gekneusd dus de hele nacht en vandaag met de treinreis terug op blote voeten gelopen (had hakken)...
Maar het was het waard!
Radio en TV niet aan zetten, daar ben ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
Sluit ramen en deurn blijf rustig en raak in niet paniek
Oh noesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Radio en TV niet aan zetten, daar ben ik ook
quote:
Ik las " Ik ga trouwen"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:54 schreef Graseter het volgende:
Oja ik ga trouwens dinsdag naar zutphen
Ja met Myrealaquote:
Nee haar zelfquote:
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.quote:
Geen idee ik ken haar nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Niks mis mee toch. Ik vind Myr wel tof. Ik heb haar zelfs op Twitter/Hyves en ook op Last.FM volgens mij.
Okee, ja ze komt ook in de TAL-sc, vandaar dat ik haar regelmatig tegen kom hier op FOK!. Maar echt kennen doe ik haar niet, maar dat ligt meer aan mezelf dan aan haar (post)gedrag.quote:
omdat jij er bentquote:
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.quote:
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach die gast heeft zo weer een ban te pakken, dus kan het weer drukker worden.
Doe datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga naar de groentenboer...een banaan vragen
Dag liefhebster van de beste band ooitquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
en welke band is dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dag liefhebster van de beste band ooit
De Deurenquote:
sorry vencodonkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Verkrachter van een toffe bandnaam!
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?quote:
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord. Daar zat de hagadisman toch in?
Dat weet ik nuquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leer eerst hagedis maar eens schrijven.
Malteserquote:
Laborantenmanquote:
Goedquote:
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Vanmiddag een nieuwe bureaustoel voor niets gevonden.Stond op straat gratis mee te nemen.
Ik heb mijn oude bureaustoel terug gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |