Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Al is het nog niet helemaal zeker, maar wel zo goed als. laten we het zo zeggen, ik ga zeker over, maar nog niet zeker wanneer en of ik de nu vrijgekomen plaats krijg.
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een opstap naar echt een appartementje voor mezelf. Dadelijk moet ik het delen met 1 iemand anders. Maar wel met kleine stapjes en ik zal altijd wel hulp krijgen/nodig hebben (PGB)
Krengelquote:
Nee, zal na het weekend zijn, denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen!! Waneer krijg je het te horen? Vanavond nog?
wonend wel. Nu psychisch nogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het gaat allemaal de goede richting op kerel, mooie vooruitzichten. Ben blij voor je.![]()
[..]
Krengel
Dat komt ook nogquote:
Spannend! Hoop het zo voor je!quote:
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...quote:
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij jequote:
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Alleen duurt het zoooo lang en gaat het zo langzaam met af en toe een (flinke) terugval...
Dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik blijf jouw UI gewoon geniaal vinden... past echt fantastisch bij je
Drill sergeant!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gewoon met de dag leven.Het komt vanzelf wel goed.
![]()
[..]
Dankje![]()
Die van jou is ook erg gaaf. Sergant Lotusss
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:12 schreef Bos81 het volgende:
even naar buiten. Dit wordt me even te veel
voor de lieve reacties
Hahahquote:
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?quote:
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gooi d'r even wat motivational quotes uit dan?
Door je kop eraf te hakken? Heb je nergens meer last vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pijn is een emotie. Emoties kan je uitschakelen!
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... wat mij heel erg heeft geholpen is inzien dat je vooral geduld met jezelf moet hebben.
I bet you can suck a golfball through a hose.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op : Goddamned private Pyle, you are so fucking ugly you could be a piece of modern fuckin' art!
You look like the kind of man that would fuck another guy in the ass without having the courtesy to give the guy a turnaround.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I bet you can suck a golfball through a hose.
De nacht is nog jong, ga nu!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:40 schreef vencodark het volgende:
Ik kon een avondje weg met een vriendin... of bankhangen. Ik koos voor het 2e...en nu twijfel ik of dat goed was.
Neuj, ik twijfelde ontzettend en ben best moe. Afgelopen week al 4 avonden weggeweest vanwege avonddienst en wil nu ook wel thuis blijven. Trouwens, dan had vriendin al rond half 8 willen afspreken.quote:
Nog meer quotesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You look like the kind of man that would fuck another guy in the ass without having the courtesy to give the guy a turnaround.
Waarom zo vroeg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neuj, ik twijfelde ontzettend en ben best moe. Afgelopen week al 4 avonden weggeweest vanwege avonddienst en wil nu ook wel thuis blijven. Trouwens, dan had vriendin al rond half 8 willen afspreken.
Ze wilde op tijd terug zijn omdat zij morgenochtend nog moet werken. Ik vond het eerst ook apart want zij is nogal van de nachten weg, zeg maar.quote:
Nou dat was even een mantra naar mezelf aangezien ik net even hoognodige boodschappen moest doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Door je kop eraf te hakken? Heb je nergens meer last van
Toch handig die cursusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou dat was even een mantra naar mezelf aangezien ik net even hoognodige boodschappen moest doen.
Drie verdiepingen op de trap naar beneden, als Manke Neeltje waggelen naar de Appie, mijn boodschappen doen, boel in een tasje gooien en dan weer als Mane Neeltje met een tas weer drie verdiepingen naar boven![]()
Ben heel blij dat ik mijn EHBO koffer laatst heb aangevuld want ik heb vantevoren wel even een steunverband aangebracht. En ik moet zeggen dat ik dat aardig goed en netjes gedaan heb.... tellen die 8 jaar EHBO cursussen toch voor iets
Yup... maar nu ben ik heel blij dat ik mijn voet weer omhoog kan doen... zelfs met verband was het aardig au. Tsja, zit geen alcohol meer in mijn bloedquote:
Kan je aan dr status zien toch? Anders weet ik het niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Is Krengel er nog. Ik wil even mijn gal per PM kwijt..
Die heeft ze uitgeschakeld ofzo iets staat erquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan je aan dr status zien toch? Anders weet ik het niet.
Je kan haar altijd alvast even PM'en... bij een goede galspuw-PM komt er wel een aardige lap tekst bij kijken (bij mij danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heeft ze uitgeschakeld ofzo iets staat er
Anyway thanks
Dat is zo, maar ik wil wel meteen antwoord enzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan haar altijd even PM'en... bij een goede galspuw-PM komt er wel een aardige lap tekst bij kijken (bij mij dan)
Ennuh: Knuffel voor jou! Rustig aan doen.
Als je dr nr. hebt, ff smsen en anders zal je bij iemand anders je gal moeten spuiten waar jij je prettig bij voelt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik wil wel meteen antwoord enzo.
Thanks...
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je dr nr. hebt, ff smsen en anders zal je bij iemand anders je gal moeten spuiten waar jij je prettig bij voelt.Ik herken het probleem wel hoor.
Ik had het gister een beetje. De 2 mensen waar ik het meest mee sms over zulke dingen, konden beide niet reageren en dat voelde toch wel ff vervelend.
Ik snap je laatste gedachte, maar daar is ook begeleiding voor he. Je kan diegene misschien allicht benaderen of hij/zij zo even tijd voor je heeft. Het kan al helpen dat je een afspraak hebt gemaakt dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap je laatste gedachte, maar daar is ook begeleiding voor he. Je kan diegene misschien allicht benaderen of hij/zij zo even tijd voor je heeft. Het kan al helpen dat je een afspraak hebt gemaakt dan.![]()
En smsen kan altijd naar haar als je zou willen, of ze het nr. nog heeft is een 2e.Lijkt me trouwens wel, niet dan?
Houd eens op met t als gezeur te zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer, al weet ik niet of ze het nog heeft. Maar zoals ik net al zei. Lukt het me toch niet om mijn gevoelens nu uit te drukken in woorden. Dus met wie ik ook PM/praat/sms heeft geen nut. Kan wel naar de begeleiding stappen, maar er is nu maar 1 iemand in dienst en die heeft het nu deze uren wat drukker. Dus die belast ik liever niet met mijn gezeur.
Word kan natuurlijk ook. Je mag het zelf weten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.
Misschien dadelijk wel naar de begeleiding dat zie ik wel. Heb net al medicatie gekregen om wat rustiger te worden, dus dat moet nog inwerken..
Okee, daar heb je wel een punt. Ik zal kijken of ik je PM> Eerst maar via Word proberen. ,aar bedankt voor je aanbodquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Houd eens op met t als gezeur te zienen als je wil mijn pm box is open
Medicatie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, nee laat maar. Ik open wel een word document ofzo en schrijf het van me af. Ikga Krengel nu niet lastig vallen.
Misschien dadelijk wel naar de begeleiding dat zie ik wel. Heb net al medicatie gekregen om wat rustiger te worden, dus dat moet nog inwerken..
Nee geen oxazepam. Dat heb ik wel eerder als nood gehad, werkte alleen maar averechts. Nu iets anders, zeg liever niet wat, maar ik heb vandaag best wel een goede dag gehad. Alleen is nu de energie waarschijnlijk op, waardoor ik me weer slecht voel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Medicatie?
Jummie, pammetjesAls het oxazepam is dan duurt dat bij mij ongeveer 40 minuten voordat het werkt... even doorzetten lieverd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |