Ja, kom maar op met je antwoordenquote:
Ohquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Check m'n fobo gewoon, daar staat wat voor beroep ik heb.
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Edit; Ja muts, dat kan op veel plekken
Kijk, dat noem ik concreetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.
Hoi!quote:
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik concreet
En hoe is het met je zusje?
Ahh leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.
Wat doe jij dan?
Dus je zit een beetje tussen de freaks?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh leuk!
Zie mijn profielHaha. Ik heb HBO gedaan en afgemaakt & nu doe ik Psychologie. Verder werk ik als begeleider bij de GGZ
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja
Of naja... Ik werk op Jeugd, dus daar vallen de freaks wel een beetje mee... (of het is voor mij al normaal, dat kan ook haha)
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel
Maar goed; bij kinderen/jongeren heb ik nog het idee dat je er iets mee kan en bij ouderen denk ik vaak "Tja, als jij er een eind aan wil maken, succes.Ik kan je dan toch niet helpen"
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorMeer het idee dat het nutteloos is. Maar goed; wij hebben ook wel kinderen dat je denkt "dat is een psychopaatje in de dop"
Ik heb er nu al zin in.... *not*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.
Strak plan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.... *not*
Dat laat ik aan een vriend van mij over die richting de volwassen-richting op gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |