Ja, kom maar op met je antwoordenquote:
Ohquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Check m'n fobo gewoon, daar staat wat voor beroep ik heb.
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Edit; Ja muts, dat kan op veel plekken
Kijk, dat noem ik concreetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, ik moet een man of 50 aan het werk houden die orders klaarmaken met voorgesneden groente voor de jumbo bijvoorbeeld.
Hoi!quote:
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik concreet
En hoe is het met je zusje?
Ahh leuk!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:16 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Goed, die hangt ook al 4 jaar aan dezelfde vast.
Wat doe jij dan?
Dus je zit een beetje tussen de freaks?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh leuk!
Zie mijn profielHaha. Ik heb HBO gedaan en afgemaakt & nu doe ik Psychologie. Verder werk ik als begeleider bij de GGZ
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dus je zit een beetje tussen de freaks?
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ja
Of naja... Ik werk op Jeugd, dus daar vallen de freaks wel een beetje mee... (of het is voor mij al normaal, dat kan ook haha)
Ja, dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha je zal er vast anders naar kijken iig..
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel
Maar goed; bij kinderen/jongeren heb ik nog het idee dat je er iets mee kan en bij ouderen denk ik vaak "Tja, als jij er een eind aan wil maken, succes.Ik kan je dan toch niet helpen"
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Tja, het is nix voor mij. Laat ze maar doordraaien in een celletje.
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Bij sommige volwassenen heb ik dat ook wel hoorMeer het idee dat het nutteloos is. Maar goed; wij hebben ook wel kinderen dat je denkt "dat is een psychopaatje in de dop"
Ik heb er nu al zin in.... *not*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zal best ja, die moet je dan over een aantal jaar weer opzoeken.
Strak plan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in.... *not*
Dat laat ik aan een vriend van mij over die richting de volwassen-richting op gaat
Gelukkig is dat bij [R&P SC] niet het gevalquote:
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehaltequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bij [R&P SC] niet het geval
Dat heb je nu toch mooi afgekapt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehalte
quote:
Ooo dat. Maar dat is normaal hierquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoelde het heyhallolangnietgeziengehalte
Dat heb je eigelijk in elke SC wel zo'n beetje, maar er is altijd wel plaats voor een nieuw gezicht om heyhallolangnietmeergezien tegen te doenquote:
Nee, we hebben geen woord gewisseld.quote:
Oh, dus er is nog hoop!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen woord gewisseld.Ik weet niet wat het was hoor, maar hij was er rond half 10, keek ff mijn richting op, met zo'n gezicht:
en zei alleen: 'Ik kom zo'. Hij heeft een uur bij zijn collega's in de kantine gezeten en daarna is hij gaan werken (dat was half 11). Ik zou tot 12 uur dienst gehad hebben dus dacht: nah ja, balen dat ie niet gelijk kwam, dat komt om 12 uur dan wel goed. Is mijn afloscollega er ineens al om 11 uur
Ik had natuurlijk al naar huis kunnen gaan maar ik zou met die gozer praten over die foto's enzo. Gister was hij daar nog heel enthousiast over en ik had er zo'n zin in.
![]()
Dus ik ben nog een uur gebleven (terwijl ik dus om 11 uur al weg had kunnen gaan) Iets na 12 was hij er nog niet en toen ben ik naar huis gegaan.
Ik vind het zo, zo, zo jammer.Had het me allemaal anders voorgesteld.
Ik vind het echt raar. Kijk, ik zag wel gelijk dat hij niet in een goeie bui was. Hij straalde niet zoals gister. Dus kan dat er iets wat met werk ofzo waardoor hij bij zijn collega's zat. Maar ik was oprecht teleurgesteld dat hij geen praatje kwam maken na ons leuke contact van gister. En ik zag er echt naar uit dat ie er zou zijn. En nu dit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus er is nog hoop!
Hij had gewoon een off-day.... volgende keer beter!
Je kan het ook positief benaderen en denken; hij was niet in een goede bui en wilde zijn slechte bui niet met jou delen...en heeft lekker z'n gal kunnen spuien bij z'n collega's.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar. Kijk, ik zag wel gelijk dat hij niet in een goeie bui was. Hij straalde niet zoals gister. Dus kan dat er iets wat met werk ofzo waardoor hij bij zijn collega's zat. Maar ik was oprecht teleurgesteld dat hij geen praatje kwam maken na ons leuke contact van gister. En ik zag er echt naar uit dat ie er zou zijn. En nu dit.
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan het ook positief benaderen en denken; hij was niet in een goede bui en wilde zijn slechte bui niet met jou delen...en heeft lekker z'n gal kunnen spuien bij z'n collega's.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!![]()
Niet te druk om maken... Gewoon even een volgende keer afwachten...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het kwam gewoon niet goed over. Ik kan er geen touw aan vastknopen, gister leek het echt te klikken en hij was echt enthousiast over die foto. Zeiden lachend gedag! Why!!!!![]()
Mja, ik ben zelfs nog zo dat als ik hm volgende keer zie en hij zegt gedag, dat ik zeg: "wat was er nou laatst"? "We hebben geen foto's meer gekeken".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet te druk om maken... Gewoon even een volgende keer afwachten...
voor nu een knuf
Ja, als je dat gaat doen dan wordt het helemaal niks natuurlijk.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelfs nog zo dat als ik hm volgende keer zie en hij zegt gedag, dat ik zeg: "wat was er nou laatst"? "We hebben geen foto's meer gekeken".![]()
Wachten duurt te lang.
Ik zei niet dat ik het doe.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, als je dat gaat doen dan wordt het helemaal niks natuurlijk.....![]()
Als man zijnde kan ik zeggen: als ik niet in m'n hum ben, dan ontwijk ik ook liever even de leuke dames....
Wanneer zie je hem weer?
Niet te druk om maken en gewoon positief blijven!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het doe.Maar ik ben er gewoon beetje flabbergasted van.
![]()
Mja, maar we hadden gewoon min of meer afgesproken dat we die foto's zouden bekijken. Het was gister echt zo'n andere sfeer.
Geen idee, misschien volgende week en misschien wel niet (je zal zien, van niet).
Hm...moet nog zien. Bah.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet te druk om maken en gewoon positief blijven!![]()
If it's meant to be, komt het vanzelf wel!
En dan nog....quote:
Dooddoener.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan nog....
* Spezza19 mompelt iets met visjes, zee, meer etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |