Er staat toch best groot een naam boven..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Had niet eens door dat je een kerel bent. Die uitjes leiden soms echt heel erg af.
Klopt, grote fan! Seizoenkaart ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben je volgens mij wel eens in het PSV-topic tegen gekomen? Fan? of van een andere club?
I know, het ligt ook echt aan mij maar het wat simpelweg niet letterlijk doorgedrongen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Er staat toch best groot een naam boven..
Leuke foto in je foboquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
Klopt, grote fan! Seizoenkaart ook.
Cool, welk vak. Ik zit op K (westtribune) ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
ik mag je nu alquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
[..]
* checkt.quote:
Die kerel? Wie Ruudt of je date?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
* checkt.
Btw, kreng. Die kerel zou ook wel jouw type zijn.Wij vallen wel beetje op hetzelfde hippie type. En hij is een hippie.
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks, bij jou valt er niet veel te zien.
Wat is z'n naam?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:39 schreef vencodark het volgende:
Zie trouwens dat Ruudt uit Deurne komt. Mijn allereerste internetliefde/date woont daar.
Hij is wel wat ouder (31) en heet Hein.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is z'n naam?
Oja Bos, ik zit/sta op U! Heb jaren op bb gezeten maar hou wel van de hele wedstrijd staand kijken en veel zingen / toejuichen.
Okeequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is z'n naam?
Oja Bos, ik zit/sta op U! Heb jaren op bb gezeten maar hou wel van de hele wedstrijd staand kijken en veel zingen / toejuichen.
Hmm, ik ken geen Heintjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is wel wat ouder (31) en heet Hein.Woont er al zn hele leven.
Kan mij echt gestolen worden wie die wedstrijd wint. Wel fijn dat ze Suarez waarschijnlijk een paar wedstrijden moeten missen. AL vrees ik dat hij alleen voor bekerwedstrijden geschorst gaat worden, aangezien Ajax als bekerwinnaar meedoet aan deze wedstridj.quote:
Euhm, nah ja ik zie hm alleen in zijn werk outfit. Zo'n blauw overal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Dacht al.
nu wil ik zeker alle details
ik zie ajax graag verliezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan mij echt gestolen worden wie die wedstrijd wint. Wel fijn dat ze Suarez waarschijnlijk een paar wedstrijden moeten missen. AL vrees ik dat hij alleen voor bekerwedstrijden geschorst gaat worden, aangezien Ajax als bekerwinnaar meedoet aan deze wedstridj.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, nah ja ik zie hm alleen in zijn werk outfit. Zo'n blauw overal.Maar het viel me laatst pas op dat hij langer haar heeft (wat altijd bij elkaar zit vanwege dat werk) en is donker haar (wat krullend), bruine ogen, beetje baardje achtig en lief/leuk smoeltje.
En grappige was (vond ik zelf) dat we gewoon eens praatje maakte en vond hm wel aardig en wel mijn type maar ik dacht: die ziet nooit wat in zo'n meisje als mij. Heeft waarschijnlijk al eeuwen een vriendin. En ineens...tijdens het werk vroeg hij het
Serieus, ik was helemaal flabbergasted. En ik ben nooit eerder mee uitgevraagd door een kerel.
![]()
Mijn collega heeft hm op hyves maar ik durf niet te kijken. Straks zitten er vreselijke foto's of blijkt dat ie koters heeft ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef krengetje het volgende:
[..]![]()
wat super zeg!!!
Maar wil wel nog een foto zien he
Maar ben echt blij voor je
quote:
Ik wil wel even voor je kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn collega heeft hm op hyves maar ik durf niet te kijken. Straks zitten er vreselijke foto's of blijkt dat ie koters heeft ofzo.
Ja, nog steeds! Aftellen hoor, donderdagnacht vlieg ik terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]nog in het verre Soedan (of waar was je ook al weer)?
Heb er zelf geen interesse in, maar het viel me wel op dat ze steeds meer opduiken. Ik vind ze niet zo geweldig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |