Dat of een stuk zachter dan de rest. Echt goed te verstaan is Etsie helaas nietquote:
Zo klinkt het wel.quote:
Ik kan nog niet direct inschakelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele #gzr kanaal daar voltwitteren...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, 1 tweet van mij zie ik nu 5 keer...
En die andere camera mag ook wel wat lager. Ik probeer nog steeds te lezen wat de tekst op het shirt van dat rechter grietje is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog 1 plekje naar links opschuiven (andere dame een zetje geven...) en dan hebben we echt DJ Etcie...
* In agenda zetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Tip van de week:
9 oktober 2010: Whisky en Rum aan Zee te IJmuiden
25 maart 2011: Whisky op Zee, 3-daagse whiskytrip van IJmuiden naar Newcastle met bezoek/preverij aan/in Alnwick Castle (opnamelocatie Harry Potter)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Ha, Johnny Cash met het lijflied van de aambeien patiėnten...
Meerdere keren zie ik. Lekkere bug.quote:
Ofyles, doe daar eens iets aan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik tweet maar 1 keer, maar zie het 5 keer terugkomen...
Vast wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Zou ik ook niet eens een live setje kunnen draaien op Campzone?
Ik ga daar om 18 naar heen, ze zenden uit vanaf Suikerrock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Speciaal voor Ofyles: Studio Brussel!!!
quote:
Gelukt! DJ Etcie in tha house!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog 1 plekje naar links opschuiven (andere dame een zetje geven...) en dan hebben we echt DJ Etcie...
Soempie actie +1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben best bereid mee te doen met mr campzone verkiezing, maar vrees dat ik buiten het reglement val
Gaat lekker met de radio trouwens![]()
play? stop/ pauze/play/harder/zachter aaaaargh wtf welke knop ?!![]()
Met live ondersteuning vanuit de SC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Hoi
![]()
Leuke uitzending vandaag, veel gelachen, veel dingen die niet in het programma zaten, en er ging aardig wat mis bij mijMaar voor een eerste keer achter de knopjes ging het toch wel ok
Dus MM, Ofyles en ik hebben voor niks zitten twitteren met ons advies en opmerkingen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Etcetera het volgende:
JaOh en twitter stond deze keer niet aan, maar als ik weer achter de sidekick pc zit zal ik proberen er aan te denken om het forum even op te zoeken
Nee sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus MM, Ofyles en ik hebben voor niks zitten twitteren met ons advies en opmerkingen?![]()
Maar hoe dan ook, morgen kijk/luister ik weer hoor.
Het is vooral even de volgorde en de verschillende knopjes: wat moet waar en wanneer en hoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb een deeltje gezien. Moet wel leuk zij om te doen en zelfs als vrouw zal dat multitasken wel even oefenen zijn
Ja hoor, vermakkelijke radio. En vaak goede muziek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee sorryVinden jullie het een beetje te pruimen trouwens? Ga ik stiekem wel vanuit, anders ga je niet kijken/luisteren natuurlijk
Dan moeten jullie maar flink ouwehoeren over die afwerkplek achter dat gordijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me ook nog wel een moment hoorDat we allemaal onder de tafel liggen van het lachen
quote:
Etcie dagelijks op tv.quote:
Welk net? Toch niet de spicechannel?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welk net? Toch niet de spicechannel?
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit is veel beter. 3 uur per dag Etcie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!
Dat is balen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
En toen stortte vanmiddag tijdens Campzone Radio mijn laptop in elkaar.
Etcie's schuld natuurlijk...
Ben nu weer de boel aan het oplaptoppen (hoop dat de D-schijf nog intact is, anders wordt het een boel zaken opzoeken op de back-up en terugzetten...), nu even vanaf een nood-laptopje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Campzone is bij Tong80 thuis? Dat verklaart wel direct waarom hij zo vaak online is.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Monkey See, Monkey do.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........
Zo praat je niet over onze Diva.quote:
Sorry ben dan op stap met 5 dames.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, Andy? Heb jij morgen tussen 1500 en 1800 uur tijd om CZ te gaan en dat te testen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry ben dan op stap met 5 dames.
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....quote:
Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....
Dat is de afterparty.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?
quote:
Ik heb hier nooit meer last van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
Je D-schijf is nog wel in orde?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je nog alle nummers van Serge Gainsbourg draaien?
quote:
Neuh.. vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar die is geen CampzonerOf had je plannen langs te komen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Het lijkt er op van wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je D-schijf is nog wel in orde?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op van wel.
Heb wel alles dagelijks in de back-up, maar het is toch een hoop gedoe om alles weer terug te zetten.
Had ook nog images van de C-schijf, maar ik schoon het beestje maar meteen even op.
Stond een hoop ongebruikte troep op.
Dank, maar niet nodig, heb de back-ups al via een NAS geregeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je geld over hebt... en er geen zorgen meer over wilt hebben...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Etcie kan die vraag morgen wel aan haar stellen. Live in de uitzending.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. crap.
is ze wel 'open minded' misschien ?
Waarom niet?quote:
Ah, dus door die vraag te stellen krijgen jullie niet, waar jullie het in de uitzending over hadden, haar speciale lach te horen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik weet dat ze dat niet zou waarderen
Was dat dat rare geluid!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Neuh die kans is niet zo groot. Maar ze heeft al de slappe lach gehad vandaag in de show
Dat laatste! Daar zat ik aan te denken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Alsof je een piepende hond hoort? Of een blaffende zeehond? Ja
En de ringtone voor WG.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Het is echt een ontzettend maf geluid![]()
![]()
En ontzettend herkenbaar
ik zit nog op de eerste soundboard-bewerkingen te wachten
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal eens kijken of onze buurman iets kan fiksen
* Whiteguy doet niet aan beltonen.quote:
Dacht even dat je die 2 ouwetjes er boven bedoelde en begreep 't eerst dus niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
Op zich een degelijk KLB topic
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
Maar dan... what the fuck
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
(enigszins nsfw)
Ik had dat wel gezien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, volgens mij is er eea ge-edit in dat topic. Tweede link verwees naar dit.
Hoi Lubjequote:
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi Lubje![]()
Net uit het werk? Ik kom net thuis na bij iemand eten en twee verjaardagsfeesten op verschillende locatiies
Prima feestjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.
Blij dat dit geen geurforum isquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima feestjes. De tweede waar ik was had ook een grote hoeveelheid Turkse knoflookworst gergeled, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt
Leuk knutselwerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Ook zo...![]()
Vannacht tot een uurtje of half 4 zitten kloten met m'n mengpaneel om die weer werkend te krijgen (eigenlijk de externe geluidskaart in het mengpaneel, de MIDI-interface doet het op zich wel), maar geen succes tot nu toe.
In het ergste geval maar een apart externe geluidskaart aanschaffen, succes verzekerd...
Het AKQ lied!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?
En denk er aan: Monitoren, scherp zetten, pauze, schuif open, start en aan het eind uitfaden (indien nodig, maar kan leuk zijn als je over een instrumentaal outro alvast het volgende te bespreken thema kan inzetten) of stoppen, meteen volgende nummer uitkiezen en die al vast op scherp/pauze zetten.
Voila...
Doe Technologic van Daft Punkquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Ik ga vanmiddag maar eens even kijken en luisteren dan, misschien zit zij daar ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...
wtf wie dat danquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Dat is wel een idee inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Die U2-tune die jullie gisteren in een loop gebruikte als filler was![]()
De muziekkeuze vind ik ook prima, lekker afwisselend, met af en toe een heel fout nummer tussendoor (daarom ook UO Me van Luv).
Het zou alleen nog wat vloeiender kunnen door bijv. een non-verbaal teken af te spreken waarop je muziek gaat starten en de anderen weten dat ze hun kakel dicht moeten houden. Dan hoef je niet steeds te zeggen: 'En nu gaan we weer een plaatje draaien'.
Dan loopt het net allemaal wat 'smoother'..
Succes vanmiddag weer!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
En nou ga ik nog even filmenEr is Twister georganiseerd geloof ik
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Kleine fotoserie van de oudste levende dingen op aarde:
http://edition.cnn.com/20(...)tml#fbid=KCXvbzFU8tu
Ik heb mijn enkel een beetje verstuikt bij het beach volleybal gisteren. Trapte blijkbaar door het zand heen op een straatsteen
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.
O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Crystal Castles is vetquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Zo wel zorgen dat de cams in de studio aan staan hoor!
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelen
Ligt eraan wie het doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.
Mensen die klagen over inkijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
WTF, mensen die klagen over de inkijk bij Hedda!
Deze week eindelijk op Robot Rock gekomen.quote:
Vraag het aan in FB.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ik maar een QFT-knop op mijn toetsenbord.
Ik wil de FB-mods alleen lastigvallen met serieuze toevoegingen en siteproblemen.quote:
Morgen de herkansing.quote:
Het klonk anders wel heel natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n beetje vuurdoop, want Nathalie is er dan niet en dan moet ik het zelf doen
Oh en kut flapte er eigenlijk een beetje uit
Zo als dat draadje tussen je benen wat verbonden is met een computer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ach het voordeel van de blunders van vandaag is dat ik nu wel meteen kan vinden hoe ik ze rechtbrei. Als het niet iets heel raars is natuurlijk
Vast wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet een man zijn die die gadget bedacht heeft
Ik heb het gehoord.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb jullie - of eigenlijk de SC - ook nog genoemdGoed he
En de combinatie Slipknot - Luv vonden we wel grappig
Ik vermoed dat dat er niet komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord.Je eigen fans.
![]()
Wat is morgen de te winnen prijs? Een shirt met "IDJ Etcie". ?
Tofquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en ik luister omdat het leuk is. Niet omdat je het steeds verprutst.
Eet smakelijk.quote:
Shit, heb nauwelijks kunnen luisteren en heb die dus ook gemist. Sorry, maar dank voor het inwilligen...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit er weer op voor DJ Etcie.
Die trouwens gewoon kut zei. Live op de radio.
Hoi Soempiequote:
Ging per ongelukquote:
Dat was de gadgetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Tja, zo kun je het inderdaad ook noemen.quote:
Dat doet ze in de SC nou nooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Wanneer mag jij er één kiezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Deze gadget was dan ook niet door mij uitgekozen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me op vakantie geweest in Noorwegen en ze posten net deze foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het net een reclamefoto
Is die er ook in super hi res?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gelukkig een betere film op RTL4.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die chick of die vakantiefoto? Die vakantiefoto zal er vast wel op hogere resolutie zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die verhuist naar het tijdslot 12-14, verliest 2 uur uitzendtijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles Morgen om 10.15 maakt Gerard Ekdom bekend wat zijn toekomst bij 3FM is.
die vakantiefotoquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die chick of die vakantiefoto? Die vakantiefoto zal er vast wel op hogere resolutie zijn
Ze hebben ze verkleind voor Facebook denk ik.
Wil je hem als achtergrond ofzo?quote:
Normaal doe ik niet aan achtergrondjes maar deze is wel heel mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je hem als achtergrond ofzo?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal doe ik niet aan achtergrondjes maar deze is wel heel mooi.
Wauw!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5tefossenquote:
Kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5tefossen
Totaal gestoord en toch best grappigquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb iets gevonden waar Diaan of Red zich mee bezig kunnen houden als ze thuis zijn. link!
quote:'ik wil graag dat mijn vrouw een hoofddoek draagt, zodat andere mannen haar niet aantrekkelijk vinden'
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapenquote:Uitslapen is gezond
Voortaan heeft u een goed excuus om 's weekends niet voor 12 uur uw bed uit te komen. Wetenschappers hebben ontdekt dat uitslapen erg gezond kan zijn.
Onderzoekers van de universiteit van Pennsylvania zeggen dat uitslapers beter met stress om kunnen gaan. Ook weten ze hun emoties beter in de hand te houden. Bovendien is te weinig slaap slecht voor het immuunsysteem.
Eerder vandaag beweerde de universiteit van West Virginia nog dat u het best zeven uur per dag kunt slapen. Wij van SpitsNieuws hechten echter meer waarde aan het onderzoek uit Pennsylvania.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Zap je langs 'spuiten en slikken op reis', zijn ze in Oeganda.
Willen ze de doodstraf invoeren voor iedereen die homo/lezbo is. Rondvraag op straat gaf de publieke opinie aardig weer: 'ja dat is eigenlijk wel een passende straf, god heeft het immers verboden'
Maar goed dat god niks tegen moord heeft dan
90% christen, 10% moslim. Ongelovigen zijn er blijkbaar niet. Wat een faalland.
[..]
![]()
Via spitsnieuws:
[ afbeelding ]
[..]
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapen
quote:Eerder vandaag beweerde de universiteit van West Virginia nog dat u het best zeven uur per dag kunt slapen. Wij van SpitsNieuws hechten echter meer waarde aan het onderzoek uit Pennsylvania.
Mijn planning is rond 8 uur in de auto te stappen. Wel voor een goed doel, ik ga de dag lekker duikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Zap je langs 'spuiten en slikken op reis', zijn ze in Oeganda.
Willen ze de doodstraf invoeren voor iedereen die homo/lezbo is. Rondvraag op straat gaf de publieke opinie aardig weer: 'ja dat is eigenlijk wel een passende straf, god heeft het immers verboden'
Maar goed dat god niks tegen moord heeft dan
90% christen, 10% moslim. Ongelovigen zijn er blijkbaar niet. Wat een faalland.
[..]
![]()
Via spitsnieuws:
[ afbeelding ]
[..]
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapen
quote:
Ik mis de kinderen in die tekening.quote:
Weer hard aan het werk vandaag in je huisje?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk vandaag in je huisje?
Beterschap...quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmblheb ik eens een keer een dag vrij, ben ik half ziek
![]()
Goedemorgen![]()
Pics!quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:38 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Vanmiddag krijgen we een pleegkitten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:38 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Vanmiddag krijgen we een pleegkitten.
Hm, beterschapquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmblheb ik eens een keer een dag vrij, ben ik half ziek
![]()
Goedemorgen![]()
Ja hoor, zaterdagavond naar de film geweest, "The Sorcerer's apprentice", prettig vermaak met een mooie "tribute" naar het origineel uit 1940quote:
Aanradertjequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef CaLeX het volgende:
Die lijkt ons ook heel leuk, daar gaan we dinsdag waarschijnlijk heen.
hihi ja nu ben ik ook oud. Scrabble, anyone?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]er was er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is PUNTENSLIJPSEL!!!
Hoe zou je dat willen doen in MEN?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ja nu ben ik ook oud. Scrabble, anyone?
Wat was er dan met je oude simkaart?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat is ook weer wat...
Ik hoop vandaag een nieuwe simkaart te kunnen krijgen bij Tmobile en dan eeeeindelijk mijn verjaardagssmjes te kunnen lezen
Ligt aan je instellingen, bij mij is het al na 12 uurquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na een dag of 3 verdwijnen niet aangekomen sms-jes, ofzo
zou best wel kunnen. Ik heb ook eens een tijdje geen verbinding gehad en toen heb ik er een aantal gemist.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen, bij mij is het al na 12 uur
Ow ik heb op 6 uur staan zelfs (geldigheid bericht heet die instelling), als hij na 6 uur niet afgeleverd is, dan wordt hij ook niet meer afgeleverd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou best wel kunnen. Ik heb ook eens een tijdje geen verbinding gehad en toen heb ik er een aantal gemist.
Dat lijkt me erg vervelend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ow ik heb op 6 uur staan zelfs (geldigheid bericht heet die instelling), als hij na 6 uur niet afgeleverd is, dan wordt hij ook niet meer afgeleverd.
Omdat je misschien wel eens je telefoon langer dan 6 uur uit hebt staan, als je slaapt bijvoorbeeld.quote:
Dan zet ik 'm nooit uit. Als er ergens iets gebeurt, dan wil ik wel bereikbaar zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je misschien wel eens je telefoon langer dan 6 uur uit hebt staan, als je slaapt bijvoorbeeld.
zit in telefoon. telefoon in Italie. Heb 0.0 verjaardagssmsjes kunnen ontvangenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat was er dan met je oude simkaart?
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na een dag of 3 verdwijnen niet aangekomen sms-jes, ofzo
Ik wil 'm wel opnieuw sturenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.
Ik ook niet, maar ik genoeg mensen die dat wel doen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm nooit uit. Als er ergens iets gebeurt, dan wil ik wel bereikbaar zijn.
Dat ook jaquote:Maar tijdens vliegen moet 'ie uit en er zijn ook wel andere scenario's bedenkbaar.
Geef je nummer maar, dan krijg je er nog een van mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, dan krijg je er nog een van mij.
Dat verbaast me niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Kom net terug van vakantie in Tsjechiė. Prachtig land, mooie uitzichten, maar het volk spreekt geen woord Engels en nauwelijks Duits en echt hulpvaardig zijn ze niet.
V.w.b. taalbeheersing en behulpzaamheid in Tsjechiė heb ik heel andere ervaringen, precies andersom dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Kom net terug van vakantie in Tsjechiė. Prachtig land, mooie uitzichten, maar het volk spreekt geen woord Engels en nauwelijks Duits en echt hulpvaardig zijn ze niet.
Rest, zoals gebruikelijk, weer een vervolgvraag: Hoe komt je telefoon met SIM-kaart in Italiė terecht, waardoor je hem nu dus kennelijk niet hebt/kan gebruiken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zit in telefoon. telefoon in Italie. Heb 0.0 verjaardagssmsjes kunnen ontvangen
Ik deel beide ervaringen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. taalbeheersing en behulpzaamheid in Tsjechiė heb ik heel andere ervaringen, precies andersom dus.
Maar het natuurlijk schelen of je in de steden of op het platteland hebt gezeten, alhoewel overal wel uit de voeten kwam...
Tsjechiė als vakantieland =
Dan weet je alleen na een halve dag al niet meer dat je op vakantie bent in Tsjechiė...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
Pivo is alles wat je moet weten in Tsjechiė.
Dat is waarquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je alleen na een halve dag al niet meer dat je op vakantie bent in Tsjechiė...
Vanwaar dequote:
Ook je nummers/contacten etc?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kutkutkut alles kwijt inderdaad. verdomme.
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemidddag vanuit een zonnig Normandiė!!
nee die telefoon krijg ik wel weer terug. Ik baal gewoon enorm van die smsjes. Mijn verjaardagssmsjes zijn altijd veel belangrijker voor me dan ze misschien zouden moeten zijnquote:
Ga je nog naar Mont Saint-Michel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, we vermaken ons prima... gisteren dagje invasiestranden, vandaag een dagje camping. Afgelopen 2 dagen wat minder weer maar sinds vanmiddag weer zonnig
Leukquote:
Okay... we proberen het in de gaten te houden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben er zelf omheen gelopen, dat was ook wel tof, maar dan moet je wel van tevoren kijken wanneer het laagwater is. Als je vlak voordat het laagwater is, daar aankomt, dan zijn ze net de meest dichtbije parkeerplaatsen aan het schoonmaken waardoor je niet ver hoeft te lopen
.
ja behalve dat telefoon gedoe heel ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
PS, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... leuke verjaardag gehad?
Van wie heb je dan de verjaardags-sms'jes toch nog gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee hee totaal random komen er opeens 2 smsjes van 31 juli binnen.... Ik defy Tmobiles technici... ik hoop ik hoop...
Dan komt 'ie van 1 Augustus misschien ook nog wel binnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee hee totaal random komen er opeens 2 smsjes van 31 juli binnen.... Ik defy Tmobiles technici... ik hoop ik hoop...
Omdat je dan kunt zien wie er aan je (verjaardag) gedacht heeft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee die telefoon krijg ik wel weer terug. Ik baal gewoon enorm van die smsjes. Mijn verjaardagssmsjes zijn altijd veel belangrijker voor me dan ze misschien zouden moeten zijn
mn tante en een vriendinquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van wie heb je dan de verjaardags-sms'jes toch nog gehad?
ja, het punt is dat ik mijn verjaardag vrijwel altijd zonder vrienden vier en nu iedereen wel heeel ver weg en verspreid is. Voel me daardoor altijd soort van allenig en dit helpt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt zien wie er aan je (verjaardag) gedacht heeft?
Dan zal er een hoop in de rij nog staan (en om ste beurt zijn weg naar je foon vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem aan dat je telefoon uit stond dan? Want anders kun je ze over een paar weken gewoon lezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn tante en een vriendin
[..]
ja, het punt is dat ik mijn verjaardag vrijwel altijd zonder vrienden vier en nu iedereen wel heeel ver weg en verspreid is. Voel me daardoor altijd soort van allenig en dit helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |