O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Crystal Castles is vetquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Zo wel zorgen dat de cams in de studio aan staan hoor!
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelen
Ligt eraan wie het doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.
Mensen die klagen over inkijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
WTF, mensen die klagen over de inkijk bij Hedda!
Deze week eindelijk op Robot Rock gekomen.quote:
Vraag het aan in FB.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ik maar een QFT-knop op mijn toetsenbord.
Ik wil de FB-mods alleen lastigvallen met serieuze toevoegingen en siteproblemen.quote:
Morgen de herkansing.quote:
Het klonk anders wel heel natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n beetje vuurdoop, want Nathalie is er dan niet en dan moet ik het zelf doen
Oh en kut flapte er eigenlijk een beetje uit
Zo als dat draadje tussen je benen wat verbonden is met een computer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ach het voordeel van de blunders van vandaag is dat ik nu wel meteen kan vinden hoe ik ze rechtbrei. Als het niet iets heel raars is natuurlijk
Vast wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet een man zijn die die gadget bedacht heeft
Ik heb het gehoord.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb jullie - of eigenlijk de SC - ook nog genoemdGoed he
En de combinatie Slipknot - Luv vonden we wel grappig
Ik vermoed dat dat er niet komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord.Je eigen fans.
![]()
Wat is morgen de te winnen prijs? Een shirt met "IDJ Etcie". ?
Tofquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en ik luister omdat het leuk is. Niet omdat je het steeds verprutst.
Eet smakelijk.quote:
Shit, heb nauwelijks kunnen luisteren en heb die dus ook gemist. Sorry, maar dank voor het inwilligen...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit er weer op voor DJ Etcie.
Die trouwens gewoon kut zei. Live op de radio.
Hoi Soempiequote:
Ging per ongelukquote:
Dat was de gadgetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Tja, zo kun je het inderdaad ook noemen.quote:
Dat doet ze in de SC nou nooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Wanneer mag jij er één kiezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Deze gadget was dan ook niet door mij uitgekozen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me op vakantie geweest in Noorwegen en ze posten net deze foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het net een reclamefoto
Is die er ook in super hi res?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Maar gelukkig een betere film op RTL4.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die chick of die vakantiefoto? Die vakantiefoto zal er vast wel op hogere resolutie zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die verhuist naar het tijdslot 12-14, verliest 2 uur uitzendtijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles Morgen om 10.15 maakt Gerard Ekdom bekend wat zijn toekomst bij 3FM is.
die vakantiefotoquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die chick of die vakantiefoto? Die vakantiefoto zal er vast wel op hogere resolutie zijn
Ze hebben ze verkleind voor Facebook denk ik.
Wil je hem als achtergrond ofzo?quote:
Normaal doe ik niet aan achtergrondjes maar deze is wel heel mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je hem als achtergrond ofzo?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Normaal doe ik niet aan achtergrondjes maar deze is wel heel mooi.
Wauw!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5tefossenquote:
Kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5tefossen
Totaal gestoord en toch best grappigquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb iets gevonden waar Diaan of Red zich mee bezig kunnen houden als ze thuis zijn. link!
quote:'ik wil graag dat mijn vrouw een hoofddoek draagt, zodat andere mannen haar niet aantrekkelijk vinden'
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapenquote:Uitslapen is gezond
Voortaan heeft u een goed excuus om 's weekends niet voor 12 uur uw bed uit te komen. Wetenschappers hebben ontdekt dat uitslapen erg gezond kan zijn.
Onderzoekers van de universiteit van Pennsylvania zeggen dat uitslapers beter met stress om kunnen gaan. Ook weten ze hun emoties beter in de hand te houden. Bovendien is te weinig slaap slecht voor het immuunsysteem.
Eerder vandaag beweerde de universiteit van West Virginia nog dat u het best zeven uur per dag kunt slapen. Wij van SpitsNieuws hechten echter meer waarde aan het onderzoek uit Pennsylvania.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Zap je langs 'spuiten en slikken op reis', zijn ze in Oeganda.
Willen ze de doodstraf invoeren voor iedereen die homo/lezbo is. Rondvraag op straat gaf de publieke opinie aardig weer: 'ja dat is eigenlijk wel een passende straf, god heeft het immers verboden'
Maar goed dat god niks tegen moord heeft dan
90% christen, 10% moslim. Ongelovigen zijn er blijkbaar niet. Wat een faalland.
[..]
![]()
Via spitsnieuws:
[ afbeelding ]
[..]
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapen
quote:Eerder vandaag beweerde de universiteit van West Virginia nog dat u het best zeven uur per dag kunt slapen. Wij van SpitsNieuws hechten echter meer waarde aan het onderzoek uit Pennsylvania.
Mijn planning is rond 8 uur in de auto te stappen. Wel voor een goed doel, ik ga de dag lekker duikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Zap je langs 'spuiten en slikken op reis', zijn ze in Oeganda.
Willen ze de doodstraf invoeren voor iedereen die homo/lezbo is. Rondvraag op straat gaf de publieke opinie aardig weer: 'ja dat is eigenlijk wel een passende straf, god heeft het immers verboden'
Maar goed dat god niks tegen moord heeft dan
90% christen, 10% moslim. Ongelovigen zijn er blijkbaar niet. Wat een faalland.
[..]
![]()
Via spitsnieuws:
[ afbeelding ]
[..]
Hmz, morgen om 08:30 er alweer uit. Zal ik op mijn werk maar even door moeten slapen
quote:
Ik mis de kinderen in die tekening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |