Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....
Dat is de afterparty.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?
quote:
Ik heb hier nooit meer last van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
Je D-schijf is nog wel in orde?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je nog alle nummers van Serge Gainsbourg draaien?
quote:
Neuh.. vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar die is geen CampzonerOf had je plannen langs te komen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Het lijkt er op van wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je D-schijf is nog wel in orde?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op van wel.
Heb wel alles dagelijks in de back-up, maar het is toch een hoop gedoe om alles weer terug te zetten.
Had ook nog images van de C-schijf, maar ik schoon het beestje maar meteen even op.
Stond een hoop ongebruikte troep op.
Dank, maar niet nodig, heb de back-ups al via een NAS geregeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je geld over hebt... en er geen zorgen meer over wilt hebben...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Etcie kan die vraag morgen wel aan haar stellen. Live in de uitzending.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. crap.
is ze wel 'open minded' misschien ?
Waarom niet?quote:
Ah, dus door die vraag te stellen krijgen jullie niet, waar jullie het in de uitzending over hadden, haar speciale lach te horen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik weet dat ze dat niet zou waarderen
Was dat dat rare geluid!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Neuh die kans is niet zo groot. Maar ze heeft al de slappe lach gehad vandaag in de show
Dat laatste! Daar zat ik aan te denken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Alsof je een piepende hond hoort? Of een blaffende zeehond? Ja
En de ringtone voor WG.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Het is echt een ontzettend maf geluid![]()
![]()
En ontzettend herkenbaar
ik zit nog op de eerste soundboard-bewerkingen te wachten
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal eens kijken of onze buurman iets kan fiksen
* Whiteguy doet niet aan beltonen.quote:
Dacht even dat je die 2 ouwetjes er boven bedoelde en begreep 't eerst dus niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
Op zich een degelijk KLB topic
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
Maar dan... what the fuck
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
(enigszins nsfw)
Ik had dat wel gezien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, volgens mij is er eea ge-edit in dat topic. Tweede link verwees naar dit.
Hoi Lubjequote:
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi Lubje![]()
Net uit het werk? Ik kom net thuis na bij iemand eten en twee verjaardagsfeesten op verschillende locatiies
Prima feestjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.
Blij dat dit geen geurforum isquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima feestjes. De tweede waar ik was had ook een grote hoeveelheid Turkse knoflookworst gergeled, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt
Leuk knutselwerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Ook zo...![]()
Vannacht tot een uurtje of half 4 zitten kloten met m'n mengpaneel om die weer werkend te krijgen (eigenlijk de externe geluidskaart in het mengpaneel, de MIDI-interface doet het op zich wel), maar geen succes tot nu toe.
In het ergste geval maar een apart externe geluidskaart aanschaffen, succes verzekerd...
Het AKQ lied!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?
En denk er aan: Monitoren, scherp zetten, pauze, schuif open, start en aan het eind uitfaden (indien nodig, maar kan leuk zijn als je over een instrumentaal outro alvast het volgende te bespreken thema kan inzetten) of stoppen, meteen volgende nummer uitkiezen en die al vast op scherp/pauze zetten.
Voila...
Doe Technologic van Daft Punkquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Ik ga vanmiddag maar eens even kijken en luisteren dan, misschien zit zij daar ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...
wtf wie dat danquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Dat is wel een idee inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Die U2-tune die jullie gisteren in een loop gebruikte als filler was![]()
De muziekkeuze vind ik ook prima, lekker afwisselend, met af en toe een heel fout nummer tussendoor (daarom ook UO Me van Luv).
Het zou alleen nog wat vloeiender kunnen door bijv. een non-verbaal teken af te spreken waarop je muziek gaat starten en de anderen weten dat ze hun kakel dicht moeten houden. Dan hoef je niet steeds te zeggen: 'En nu gaan we weer een plaatje draaien'.
Dan loopt het net allemaal wat 'smoother'..
Succes vanmiddag weer!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
En nou ga ik nog even filmenEr is Twister georganiseerd geloof ik
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Kleine fotoserie van de oudste levende dingen op aarde:
http://edition.cnn.com/20(...)tml#fbid=KCXvbzFU8tu
Ik heb mijn enkel een beetje verstuikt bij het beach volleybal gisteren. Trapte blijkbaar door het zand heen op een straatsteen
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |