Dat laatste! Daar zat ik aan te denken!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Alsof je een piepende hond hoort? Of een blaffende zeehond? Ja
En de ringtone voor WG.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Het is echt een ontzettend maf geluid![]()
![]()
En ontzettend herkenbaar
ik zit nog op de eerste soundboard-bewerkingen te wachten
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal eens kijken of onze buurman iets kan fiksen
* Whiteguy doet niet aan beltonen.quote:
Dacht even dat je die 2 ouwetjes er boven bedoelde en begreep 't eerst dus niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Whiteguy het volgende:
Op zich een degelijk KLB topic
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
Maar dan... what the fuck
ouwe 'normale' mensen met tatoeages
(enigszins nsfw)
Ik had dat wel gezien...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, volgens mij is er eea ge-edit in dat topic. Tweede link verwees naar dit.
Hoi Lubjequote:
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 03:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoi Lubje![]()
Net uit het werk? Ik kom net thuis na bij iemand eten en twee verjaardagsfeesten op verschillende locatiies
Prima feestjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
leuke verjaardagen? Ik was al ff vrij, uurtje of anderhalf aan de bar in de buurtkroeg gezeten.
Blij dat dit geen geurforum isquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Prima feestjes. De tweede waar ik was had ook een grote hoeveelheid Turkse knoflookworst gergeled, waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt
Leuk knutselwerk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
Ook zo...![]()
Vannacht tot een uurtje of half 4 zitten kloten met m'n mengpaneel om die weer werkend te krijgen (eigenlijk de externe geluidskaart in het mengpaneel, de MIDI-interface doet het op zich wel), maar geen succes tot nu toe.
In het ergste geval maar een apart externe geluidskaart aanschaffen, succes verzekerd...
Het AKQ lied!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik 'UO Me' van Luv aanvragen?
En denk er aan: Monitoren, scherp zetten, pauze, schuif open, start en aan het eind uitfaden (indien nodig, maar kan leuk zijn als je over een instrumentaal outro alvast het volgende te bespreken thema kan inzetten) of stoppen, meteen volgende nummer uitkiezen en die al vast op scherp/pauze zetten.
Voila...
Doe Technologic van Daft Punkquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben weer dj vandaag, nog verzoekjes? Kan dus niet twitteren of op fok kijken namelijk
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Ik ga vanmiddag maar eens even kijken en luisteren dan, misschien zit zij daar ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het nieuws verspreid zich kennelijk snel...
wtf wie dat danquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zie nu iemand in mijn msn lijst staan met iets over gamezoneradio tussen 3 en 6 en het is niet etc, freaky
Dat is wel een idee inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Die U2-tune die jullie gisteren in een loop gebruikte als filler was![]()
De muziekkeuze vind ik ook prima, lekker afwisselend, met af en toe een heel fout nummer tussendoor (daarom ook UO Me van Luv).
Het zou alleen nog wat vloeiender kunnen door bijv. een non-verbaal teken af te spreken waarop je muziek gaat starten en de anderen weten dat ze hun kakel dicht moeten houden. Dan hoef je niet steeds te zeggen: 'En nu gaan we weer een plaatje draaien'.
Dan loopt het net allemaal wat 'smoother'..
Succes vanmiddag weer!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
En nou ga ik nog even filmenEr is Twister georganiseerd geloof ik
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Kleine fotoserie van de oudste levende dingen op aarde:
http://edition.cnn.com/20(...)tml#fbid=KCXvbzFU8tu
Ik heb mijn enkel een beetje verstuikt bij het beach volleybal gisteren. Trapte blijkbaar door het zand heen op een straatsteen
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beach volleybal is ook een levensgevaarlijke sport...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja er vallen jaarlijks vele doden heb ik ergens gelezen.
O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Crystal Castles is vetquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
O.a. Doves, Garcia Goodbye en Crystal Castles.
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Zo wel zorgen dat de cams in de studio aan staan hoor!
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er iets te zien is op het activiteitenveld proberen we daarheen te schakelen
Ligt eraan wie het doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schakelen ok. Maar 24/7 twister in beeld gaat wel vervelen.
Mensen die klagen over inkijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
WTF, mensen die klagen over de inkijk bij Hedda!
Deze week eindelijk op Robot Rock gekomen.quote:
Vraag het aan in FB.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Had ik maar een QFT-knop op mijn toetsenbord.
Ik wil de FB-mods alleen lastigvallen met serieuze toevoegingen en siteproblemen.quote:
Morgen de herkansing.quote:
Het klonk anders wel heel natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Zo'n beetje vuurdoop, want Nathalie is er dan niet en dan moet ik het zelf doen
Oh en kut flapte er eigenlijk een beetje uit
Zo als dat draadje tussen je benen wat verbonden is met een computer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ach het voordeel van de blunders van vandaag is dat ik nu wel meteen kan vinden hoe ik ze rechtbrei. Als het niet iets heel raars is natuurlijk
Vast wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet een man zijn die die gadget bedacht heeft
Ik heb het gehoord.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb jullie - of eigenlijk de SC - ook nog genoemdGoed he
En de combinatie Slipknot - Luv vonden we wel grappig
Ik vermoed dat dat er niet komtquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord.Je eigen fans.
![]()
Wat is morgen de te winnen prijs? Een shirt met "IDJ Etcie". ?
Tofquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en ik luister omdat het leuk is. Niet omdat je het steeds verprutst.
Eet smakelijk.quote:
Shit, heb nauwelijks kunnen luisteren en heb die dus ook gemist. Sorry, maar dank voor het inwilligen...quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
Het zit er weer op voor DJ Etcie.
Die trouwens gewoon kut zei. Live op de radio.
Hoi Soempiequote:
Ging per ongelukquote:
Dat was de gadgetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Tja, zo kun je het inderdaad ook noemen.quote:
Dat doet ze in de SC nou nooit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Soempie
En ze heeft over een vibrator zitten ouwehoeren.
Wanneer mag jij er één kiezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Deze gadget was dan ook niet door mij uitgekozen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me op vakantie geweest in Noorwegen en ze posten net deze foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het net een reclamefoto
Is die er ook in super hi res?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vrienden van me op vakantie geweest in Noorwegen en ze posten net deze foto:
[ afbeelding ]
Ik vind het net een reclamefoto
Maar gelukkig een betere film op RTL4.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die chick of die vakantiefoto? Die vakantiefoto zal er vast wel op hogere resolutie zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
Tv tip van de dag: een slechte american pie op rtl5
[ afbeelding ]
[..]
Is die er ook in super hi res?
Die verhuist naar het tijdslot 12-14, verliest 2 uur uitzendtijd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
@Ofyles Morgen om 10.15 maakt Gerard Ekdom bekend wat zijn toekomst bij 3FM is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |