Dat of een stuk zachter dan de rest. Echt goed te verstaan is Etsie helaas nietquote:
Zo klinkt het wel.quote:
Ik kan nog niet direct inschakelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele #gzr kanaal daar voltwitteren...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, 1 tweet van mij zie ik nu 5 keer...
En die andere camera mag ook wel wat lager. Ik probeer nog steeds te lezen wat de tekst op het shirt van dat rechter grietje is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog 1 plekje naar links opschuiven (andere dame een zetje geven...) en dan hebben we echt DJ Etcie...
* In agenda zetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Tip van de week:
9 oktober 2010: Whisky en Rum aan Zee te IJmuiden
25 maart 2011: Whisky op Zee, 3-daagse whiskytrip van IJmuiden naar Newcastle met bezoek/preverij aan/in Alnwick Castle (opnamelocatie Harry Potter)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:38 schreef MadMaster het volgende:
Ha, Johnny Cash met het lijflied van de aambeien patiėnten...
Meerdere keren zie ik. Lekkere bug.quote:
Ofyles, doe daar eens iets aan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik tweet maar 1 keer, maar zie het 5 keer terugkomen...
Vast wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Zou ik ook niet eens een live setje kunnen draaien op Campzone?
Ik ga daar om 18 naar heen, ze zenden uit vanaf Suikerrock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Speciaal voor Ofyles: Studio Brussel!!!
quote:
Gelukt! DJ Etcie in tha house!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Nu nog 1 plekje naar links opschuiven (andere dame een zetje geven...) en dan hebben we echt DJ Etcie...
Soempie actie +1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:12 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben best bereid mee te doen met mr campzone verkiezing, maar vrees dat ik buiten het reglement val
Gaat lekker met de radio trouwens![]()
play? stop/ pauze/play/harder/zachter aaaaargh wtf welke knop ?!![]()
Met live ondersteuning vanuit de SC.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Etcetera het volgende:
Hoi
![]()
Leuke uitzending vandaag, veel gelachen, veel dingen die niet in het programma zaten, en er ging aardig wat mis bij mijMaar voor een eerste keer achter de knopjes ging het toch wel ok
Dus MM, Ofyles en ik hebben voor niks zitten twitteren met ons advies en opmerkingen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:50 schreef Etcetera het volgende:
JaOh en twitter stond deze keer niet aan, maar als ik weer achter de sidekick pc zit zal ik proberen er aan te denken om het forum even op te zoeken
Nee sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus MM, Ofyles en ik hebben voor niks zitten twitteren met ons advies en opmerkingen?![]()
Maar hoe dan ook, morgen kijk/luister ik weer hoor.
Het is vooral even de volgorde en de verschillende knopjes: wat moet waar en wanneer en hoequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb een deeltje gezien. Moet wel leuk zij om te doen en zelfs als vrouw zal dat multitasken wel even oefenen zijn
Ja hoor, vermakkelijke radio. En vaak goede muziek.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee sorryVinden jullie het een beetje te pruimen trouwens? Ga ik stiekem wel vanuit, anders ga je niet kijken/luisteren natuurlijk
Dan moeten jullie maar flink ouwehoeren over die afwerkplek achter dat gordijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me ook nog wel een moment hoorDat we allemaal onder de tafel liggen van het lachen
quote:
Etcie dagelijks op tv.quote:
Welk net? Toch niet de spicechannel?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Welk net? Toch niet de spicechannel?
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dit is veel beter. 3 uur per dag Etcie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ze is hard op weg om een beroemdheid te worden!
Dat is balen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef MadMaster het volgende:
En toen stortte vanmiddag tijdens Campzone Radio mijn laptop in elkaar.
Etcie's schuld natuurlijk...
Ben nu weer de boel aan het oplaptoppen (hoop dat de D-schijf nog intact is, anders wordt het een boel zaken opzoeken op de back-up en terugzetten...), nu even vanaf een nood-laptopje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een echte Diva. Ok, ze steekt wel haar tong uit naar mensen, maar dat zien we even door de vingers.
Campzone is bij Tong80 thuis? Dat verklaart wel direct waarom hij zo vaak online is.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, maar er stond iemand bij de deur die zijn tong uitstak naar ons
Monkey See, Monkey do.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als er iemand bij de deur gaat staan en zijn shirt optilt, dan .........
Zo praat je niet over onze Diva.quote:
Sorry ben dan op stap met 5 dames.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, Andy? Heb jij morgen tussen 1500 en 1800 uur tijd om CZ te gaan en dat te testen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry ben dan op stap met 5 dames.
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....quote:
Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1 dame moet een wedstrijdje draaien en de rest gaat met mij haar aanmoedigen. Voor het eerst dat we vanaf de tribune kijken....
Dat is de afterparty.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf bed kijken wordt wat lastig morgen?
quote:
Ik heb hier nooit meer last van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
Je D-schijf is nog wel in orde?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Had nu eigenlijk bij Ajax moeten zitten (althans, in het supportershome), maar dat gekloot met de laptop gooit alles even in de war. Windows is bijna weer gereed, dan de puin gaan ruimen...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je nog alle nummers van Serge Gainsbourg draaien?
quote:
Neuh.. vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar die is geen CampzonerOf had je plannen langs te komen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Het lijkt er op van wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je D-schijf is nog wel in orde?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op van wel.
Heb wel alles dagelijks in de back-up, maar het is toch een hoop gedoe om alles weer terug te zetten.
Had ook nog images van de C-schijf, maar ik schoon het beestje maar meteen even op.
Stond een hoop ongebruikte troep op.
Dank, maar niet nodig, heb de back-ups al via een NAS geregeld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je geld over hebt... en er geen zorgen meer over wilt hebben...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh.. vooralsnog niet.
Tenzij die Hedda vrijgezel is natuurlijk.
Etcie kan die vraag morgen wel aan haar stellen. Live in de uitzending.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. crap.
is ze wel 'open minded' misschien ?
Waarom niet?quote:
Ah, dus door die vraag te stellen krijgen jullie niet, waar jullie het in de uitzending over hadden, haar speciale lach te horen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik weet dat ze dat niet zou waarderen
Was dat dat rare geluid!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Neuh die kans is niet zo groot. Maar ze heeft al de slappe lach gehad vandaag in de show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |