Weer hard aan het werk vandaag in je huisje?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer hard aan het werk vandaag in je huisje?
Beterschap...quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmblheb ik eens een keer een dag vrij, ben ik half ziek
![]()
Goedemorgen![]()
Pics!quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:38 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Vanmiddag krijgen we een pleegkitten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:38 schreef Soempie het volgende:
Hoi!
Vanmiddag krijgen we een pleegkitten.
Hm, beterschapquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Grmblheb ik eens een keer een dag vrij, ben ik half ziek
![]()
Goedemorgen![]()
Ja hoor, zaterdagavond naar de film geweest, "The Sorcerer's apprentice", prettig vermaak met een mooie "tribute" naar het origineel uit 1940quote:
Aanradertjequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:53 schreef CaLeX het volgende:
Die lijkt ons ook heel leuk, daar gaan we dinsdag waarschijnlijk heen.
hihi ja nu ben ik ook oud. Scrabble, anyone?quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]er was er een jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is PUNTENSLIJPSEL!!!
Hoe zou je dat willen doen in MEN?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ja nu ben ik ook oud. Scrabble, anyone?
Wat was er dan met je oude simkaart?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat is ook weer wat...
Ik hoop vandaag een nieuwe simkaart te kunnen krijgen bij Tmobile en dan eeeeindelijk mijn verjaardagssmjes te kunnen lezen
Ligt aan je instellingen, bij mij is het al na 12 uurquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na een dag of 3 verdwijnen niet aangekomen sms-jes, ofzo
zou best wel kunnen. Ik heb ook eens een tijdje geen verbinding gehad en toen heb ik er een aantal gemist.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ligt aan je instellingen, bij mij is het al na 12 uur
Ow ik heb op 6 uur staan zelfs (geldigheid bericht heet die instelling), als hij na 6 uur niet afgeleverd is, dan wordt hij ook niet meer afgeleverd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou best wel kunnen. Ik heb ook eens een tijdje geen verbinding gehad en toen heb ik er een aantal gemist.
Dat lijkt me erg vervelend.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ow ik heb op 6 uur staan zelfs (geldigheid bericht heet die instelling), als hij na 6 uur niet afgeleverd is, dan wordt hij ook niet meer afgeleverd.
Omdat je misschien wel eens je telefoon langer dan 6 uur uit hebt staan, als je slaapt bijvoorbeeld.quote:
Dan zet ik 'm nooit uit. Als er ergens iets gebeurt, dan wil ik wel bereikbaar zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je misschien wel eens je telefoon langer dan 6 uur uit hebt staan, als je slaapt bijvoorbeeld.
zit in telefoon. telefoon in Italie. Heb 0.0 verjaardagssmsjes kunnen ontvangenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat was er dan met je oude simkaart?
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
na een dag of 3 verdwijnen niet aangekomen sms-jes, ofzo
Ik wil 'm wel opnieuw sturenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.
Ik ook niet, maar ik genoeg mensen die dat wel doen...quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm nooit uit. Als er ergens iets gebeurt, dan wil ik wel bereikbaar zijn.
Dat ook jaquote:Maar tijdens vliegen moet 'ie uit en er zijn ook wel andere scenario's bedenkbaar.
Geef je nummer maar, dan krijg je er nog een van mij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohneeohneeohnee als dat zo is ga ik huilen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Geef je nummer maar, dan krijg je er nog een van mij.
Dat verbaast me niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Kom net terug van vakantie in Tsjechië. Prachtig land, mooie uitzichten, maar het volk spreekt geen woord Engels en nauwelijks Duits en echt hulpvaardig zijn ze niet.
V.w.b. taalbeheersing en behulpzaamheid in Tsjechië heb ik heel andere ervaringen, precies andersom dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:54 schreef B.ertha het volgende:
Kom net terug van vakantie in Tsjechië. Prachtig land, mooie uitzichten, maar het volk spreekt geen woord Engels en nauwelijks Duits en echt hulpvaardig zijn ze niet.
Rest, zoals gebruikelijk, weer een vervolgvraag: Hoe komt je telefoon met SIM-kaart in Italië terecht, waardoor je hem nu dus kennelijk niet hebt/kan gebruiken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zit in telefoon. telefoon in Italie. Heb 0.0 verjaardagssmsjes kunnen ontvangen
Ik deel beide ervaringen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. taalbeheersing en behulpzaamheid in Tsjechië heb ik heel andere ervaringen, precies andersom dus.
Maar het natuurlijk schelen of je in de steden of op het platteland hebt gezeten, alhoewel overal wel uit de voeten kwam...
Tsjechië als vakantieland =
Dan weet je alleen na een halve dag al niet meer dat je op vakantie bent in Tsjechië...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
Pivo is alles wat je moet weten in Tsjechië.
Dat is waarquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan weet je alleen na een halve dag al niet meer dat je op vakantie bent in Tsjechië...
Vanwaar dequote:
Ook je nummers/contacten etc?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kutkutkut alles kwijt inderdaad. verdomme.
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemidddag vanuit een zonnig Normandië!!
nee die telefoon krijg ik wel weer terug. Ik baal gewoon enorm van die smsjes. Mijn verjaardagssmsjes zijn altijd veel belangrijker voor me dan ze misschien zouden moeten zijnquote:
Ga je nog naar Mont Saint-Michel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, we vermaken ons prima... gisteren dagje invasiestranden, vandaag een dagje camping. Afgelopen 2 dagen wat minder weer maar sinds vanmiddag weer zonnig
Leukquote:
Okay... we proberen het in de gaten te houden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben er zelf omheen gelopen, dat was ook wel tof, maar dan moet je wel van tevoren kijken wanneer het laagwater is. Als je vlak voordat het laagwater is, daar aankomt, dan zijn ze net de meest dichtbije parkeerplaatsen aan het schoonmaken waardoor je niet ver hoeft te lopen
.
ja behalve dat telefoon gedoe heel ergquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
PS, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag... leuke verjaardag gehad?
Van wie heb je dan de verjaardags-sms'jes toch nog gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee hee totaal random komen er opeens 2 smsjes van 31 juli binnen.... Ik defy Tmobiles technici... ik hoop ik hoop...
Dan komt 'ie van 1 Augustus misschien ook nog wel binnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hee hee hee totaal random komen er opeens 2 smsjes van 31 juli binnen.... Ik defy Tmobiles technici... ik hoop ik hoop...
Omdat je dan kunt zien wie er aan je (verjaardag) gedacht heeft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee die telefoon krijg ik wel weer terug. Ik baal gewoon enorm van die smsjes. Mijn verjaardagssmsjes zijn altijd veel belangrijker voor me dan ze misschien zouden moeten zijn
mn tante en een vriendinquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Van wie heb je dan de verjaardags-sms'jes toch nog gehad?
ja, het punt is dat ik mijn verjaardag vrijwel altijd zonder vrienden vier en nu iedereen wel heeel ver weg en verspreid is. Voel me daardoor altijd soort van allenig en dit helpt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt zien wie er aan je (verjaardag) gedacht heeft?
Dan zal er een hoop in de rij nog staan (en om ste beurt zijn weg naar je foon vindenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik neem aan dat je telefoon uit stond dan? Want anders kun je ze over een paar weken gewoon lezenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mn tante en een vriendin
[..]
ja, het punt is dat ik mijn verjaardag vrijwel altijd zonder vrienden vier en nu iedereen wel heeel ver weg en verspreid is. Voel me daardoor altijd soort van allenig en dit helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |