quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet eens een duikplank, en m'n bommetje dan?
Deus propus stultus mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het beloofde Huis! Het land dat door God aan ons gegeven is! Tijd om de ongelovigen van het Beloofde Land te verdrijven! Te vuur en te zwaard!
Deo Volente!
Deus Vult!
ik ben 21quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:55 schreef gnilrednoz het volgende:
ik vraag me af, wat is hier nou de gemiddelde leeftijd?voel me nogal jong, vraag me af of dat terecht is of niet
Zolang men mij nog 15 schat hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
o ja en nog zo lekker strak ik het velletje
Nee die is voor jou en Ian.....die van mij heeft namelijk wel een whirlpool en duikplankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooi kot hoor Laysa, is dat je nieuwe huisje
Ouwe lulquote:
Oh oh oh....meneer gaat weer mierenpietenquote:
Lekker dan, moet ik je dalijk in de gevangenis komen bezoeken zekerquote:
Ik mierenpiet (wtf?) helemaal niet, het leek mij gewoon niet zo geslaagd voor D_K als jij na één duik meteen weer terug naar het ziekenhuis kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh oh oh....meneer gaat weer mierenpietenen dat alleen maar omdat ik eik niet mag zwemmen....nah nah ik wil wel pimpen naar de buren
Niet als je niets zegt over ons kleine geheimpjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker dan, moet ik je dalijk in de gevangenis komen bezoeken zeker
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?quote:
Ik duik niet in de whirlpool gekkie...die zit gewoon naast mn zwembad van olympische afmetingenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mierenpiet (wtf?) helemaal niet, het leek mij gewoon niet zo geslaagd voor D_K als jij na één duik meteen weer terug naar het ziekenhuis kan
Daar zijn jullie al genoeg, leek mij
Liegen!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?
Zeg dat er dan bij! Loop ik voor niets te mierenpietenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik duik niet in de whirlpool gekkie...die zit gewoon naast mn zwembad van olympische afmetingen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef gnilrednoz het volgende:
Ok ok, ik ben 23Maar dan ben ik nog steeds niet jonger dan jij (als je echt 18 bent
)
Dat dus, we ontvangen allemaal instructies van "achter" om te bepalen welke rol we moeten spelen op het forum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijkt![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijkt![]()
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter gevenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus, we ontvangen allemaal instructies van "achter" om te bepalen welke rol we moeten spelen op het forum.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter geven
dan wens ik je heel veel plezier op je feestje, maar wat is een liveset???? niet van die moeilijke dingen zeggen hoor, zit me de pleuris te piekeren wat een livesetje is, heb wel een lingeriesetje als je die wilt lenen voor je feestje kom maar halenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef gnilrednoz het volgende:
straks douchen enzo, klaarmaken voor feestje van vanavond.
btw. BAH, ik ben een hele vette liveset (ofzo) kwijt ;< en het meisje dat hem me jaren terug heeft gestuurd weet ook niet meer welke het was
Laysa speelt de wulpse newbie met een handicap, ze heeft een relatie met D_K die een uiterst agressieve CageFighter speelt met beheersingsproblemen, dus pas op!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter geven
Je vergeet "hihi" zo word het nooit een echte catchphrasequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....laat het mn vriendje maar niet horen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik je heel veel plezier op je feestje, maar wat is een liveset???? niet van die moeilijke dingen zeggen hoor, zit me de pleuris te piekeren wat een livesetje is, heb wel een lingeriesetje als je die wilt lenen voor je feestje kom maar halen
Volgens mij een opname van een muzikant die een live optreden doetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan wens ik je heel veel plezier op je feestje, maar wat is een liveset???? niet van die moeilijke dingen zeggen hoor, zit me de pleuris te piekeren wat een livesetje is, heb wel een lingeriesetje als je die wilt lenen voor je feestje kom maar halen
Bij een set gaat het meestal om een DJquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij een opname van een muzikant die een live optreden doet
ooooh, nou, hij mag meedoen hoor, trio, mijn fantasie is om een x een dp te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....laat het mn vriendje maar niet horen
haha dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ooooh, dat klinkt me net iets te gevaarlijk, think ill passquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laysa speelt de wulpse newbie met een handicap, ze heeft een relatie met D_K die een uiterst agressieve CageFighter speelt met beheersingsproblemen, dus pas op!
Zeg, die flauwe posts hou je maar lekker bij je! Hier enkel kwaliteit, gærne.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben sowieso nog een half uur hier om flauwe posts te maken, de liveset die ik nu luister duurt nml nog zo lang
tuurlijk wil ik best voor je doen, ik heb kant en heb zacht zwart zijde, dat zo heerlijk om me billen zit, maar heb ook een AJAX Boxer die zo lekker ruim valt, zeg het maar, welk setje moet ik als eerste sjowenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ooooh, nou, hij mag meedoen hoor, trio, mijn fantasie is om een x een dp te doen
[..]
haha dankjeen erm, nouja, gewoon zo'n teringlange mp3, opname van een optreden van een dj ofzo. maar dat lingeriesetje, erm, kan je het niet eerst ff voor me modellen voordat ik een keuze maak?
![]()
[..]
ooooh, dat klinkt me net iets te gevaarlijk, think ill pass
Van wie, als ik vragen mag, is de liveset?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:27 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben sowieso nog een half uur hier om flauwe posts te maken, de liveset die ik nu luister duurt nml nog zo lang
Titus, loop die arme jongen niet zo op te windenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik best voor je doen, ik heb kant en heb zacht zwart zijde, dat zo heerlijk om me billen zit, maar heb ook een AJAX Boxer die zo lekker ruim valt, zeg het maar, welk setje moet ik als eerste sjowen
ja maar.. bagger?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, die flauwe posts hou je maar lekker bij je! Hier enkel kwaliteit, gærne.
AJAX BOXER AJAX BOXER AJAX BOXER!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik best voor je doen, ik heb kant en heb zacht zwart zijde, dat zo heerlijk om me billen zit, maar heb ook een AJAX Boxer die zo lekker ruim valt, zeg het maar, welk setje moet ik als eerste sjowen
ik luister nu naar Vinyl Answer - Explain This To Your Parents.mp3quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van wie, als ik vragen mag, is de liveset?
Pssst, als je net doet alsof je kwaliteit post valt het Pietje en Gert niet op dat je eigenlijk zwakzinnig loopt te lullenquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laysa speelt de wulpse newbie poema met een handicap, ze heeft een relatie met D_K die een uiterst agressieve CageFighter speelt met beheersingsproblemen, dus pas op!
Waarom vind ik dat niet op Youtube?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik luister nu naar Vinyl Answer - Explain This To Your Parents.mp3
aaaah, okay, ik snap em, thanks voor de protip enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pssst, als je net doet alsof je kwaliteit post valt het Pietje en Gert niet op dat je eigenlijk zwakzinnig loopt te lullen
wij zijn in RLS meer van het klassieke gedoe, ABBA en Hanny en de rekels enzo, je kent ze wel, de gouwe ouwequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ja maar.. bagger?![]()
![]()
[..]
AJAX BOXER AJAX BOXER AJAX BOXER!!!![]()
![]()
![]()
[..]
ik luister nu naar Vinyl Answer - Explain This To Your Parents.mp3
KutIanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ooooh, nou, hij mag meedoen hoor, trio, mijn fantasie is om een x een dp te doen
[..]
haha dankjeen erm, nouja, gewoon zo'n teringlange mp3, opname van een optreden van een dj ofzo. maar dat lingeriesetje, erm, kan je het niet eerst ff voor me modellen voordat ik een keuze maak?
![]()
[..]
ooooh, dat klinkt me net iets te gevaarlijk, think ill pass
ik upload hem wel een x voor je als ik meer tijd hebquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat niet op Youtube?Was nieuwsgierig.
ja nee gaat ie dat zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik upload hem wel een x voor je als ik meer tijd hebmeer tijd en zin, zit nu halfnaakt vanaf mn bed te typen en dat is al kut, om nog allemaal andere blije shit te gaan doen nu nee dankje
HOODLETTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, ik moest vier keer lezen
KutIan!
Ik heb 9 ABBA nrs op mn pc zie ik nu net, en wel een nr van ene Hanny, genaamd "Liefde is lekker, maar lekker".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij zijn in RLS meer van het klassieke gedoe, ABBA en Hanny en de rekels enzo, je kent ze wel, de gouwe ouwe
halfnaakt vertel, welk deeltje danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik upload hem wel een x voor je als ik meer tijd hebmeer tijd en zin, zit nu halfnaakt vanaf mn bed te typen en dat is al kut, om nog allemaal andere blije shit te gaan doen nu nee dankje
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hierquote:
haha ik heb alleen een boxer aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
halfnaakt vertel, welk deeltje dan
hahaha je hebt me doorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hier
ja en dan ga je denken....hoe die knul hier verzeild is geraaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hier
ask Ianquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en dan ga je denken....hoe die knul hier verzeild is geraakt
dat gebagger ga ik niet teruglezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:39 schreef gnilrednoz het volgende:
ja of lees ver terug, ik heb t ergens gezegd namelijk
das nou jammerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
haha ik heb alleen een boxer aandus geen ontblote testikels e.d., sorry
Das toch die kinderfilm?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind Twilight leuk. Ben ik nu nog steeds helemaal hot?
Ahw fuckquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Geen idee, niet gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
cant say I blame ya
[..]
Ok nou speciaal voor jou heb ik hem er nu even uithangen.
Nou, kinderfilm, kinderfilm. Ik zou meer zeggen voor tienermeisjes ofzo. Vooral vrij emo allemaal.quote:
sorry man, ik vind twilight gewoon zo lekker emotioneelquote:
doen! wat Ian ook zegt! (quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien.
Goed, tijd voor de wasLatoooor
ik zat op me krukkie maar waar ik hem nu gelaten heb, loop wel een beetje vreemd en bukken gaat moeizaam, ga ff mijn krukkie zoekenquote:
hahah nicequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat op me krukkie maar waar ik hem nu gelaten heb, loop wel een beetje vreemd en bukken gaat moeizaam, ga ff mijn krukkie zoeken
nou ja, zieke geest, ik heb net een lang weekend gekregen van de inrichting omdat ik zo vooruit ga, mijn therapeut zei al Toverheksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:48 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
hahah nicetoch leuk chickies met een beetje een zieke geest hoor, kudos to you
kusje terug en nog 1 extra en veel plezier met je feestjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef gnilrednoz het volgende:
okay ik ga nu, douchen and such. misschien tot straks. kusjes he dames
Dat had ik dus 2 weken geleden met deze, gevolg het zit al 2 weken in m'n kopquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag in de auto kwam dit liedje weer eens voorbij, blijf het een lekker nummer vinden![]()
Ook zo'n lekker nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat had ik dus 2 weken geleden met deze, gevolg het zit al 2 weken in m'n kop![]()
Als het aan mij ligt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, kan ook nog wel een half uurtje doorgaan![]()
Dacht dat jij 2 weken verlof had genomen? Zijn die nou al weer voorbijquote:
eeeyyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik kom maar gewoon weer naar hier hoor....Thuis
Is dit COS? Fuck anyway..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Dacht dat jij 2 weken verlof had genomen? Zijn die nou al weer voorbij
TAL, staat dat voor Taliban?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zit in [TAL] SC laatste keer dat ik keek...samen met een boel anderen
quote:
Voor Taliban hoorquote:
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zit in [TAL] SC laatste keer dat ik keek...samen met een boel anderen
Jij bent té slimquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.
Geestelijken met baarden zijn coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil ook een baard, maar de rest vindt het er niet uitzien!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.
Or else we go to Greece!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
I move to you, you move to me. You move to 600, aaaaaaaaaah
Geweldige reclame
quote:
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hehe, er zit een dikke vlieg in de kamer en de kat gaat daar altijd mee zitten spelen. Dan moet ik altijd aan dit filmpje denken![]()
Ja vaak vreet hij hem op haha, handig zo'n automatische vliegenvangerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.
bertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.
En IK ben God.. tot iemand het tegendeel durft te beweren!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter Nuninga tweet dat hij met o.a. Jeroen en Eline van The Bunker, Jaap en Johan op een boot zit en zometeen gaan ze BBQ'en en Eline's verjaardag vieren. Een TBO/DGK/SV meet![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag in Volendam geweest, maar ik ben Anniebab niet tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je wel gezien?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag in Volendam geweest, maar ik ben Anniebab niet tegengekomen
Sssssst!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffff
Jezusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffff
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Die is lief. Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Boten, Marken, aal, toeristen en Jaap Buijs.quote:
't Paard van Markenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boten, Marken, aal, toeristen en Jaap Buijs.
Het was wel even fijn een dagje weg
Ook gezien ja, toen we met de boot van Volendam naar Marken zijn gevaren.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook gezien ja, toen we met de boot van Volendam naar Marken zijn gevaren.
En natuurlijk een klederdrachtfoto laten maken
Wellus, van doornen (of zoiets)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus had geen kroontje op zijn hoofd
wellllll van doorns of zo ietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus had geen kroontje op zijn hoofd
Ja echt hilarisch, mijn zus en ik hebben zo gelachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Je hebt dus echt de toerist uitgehangen, laat es zien die foto?
Dat was een krans geen kroon.quote:
Yupquote:
Zeker weer zitten dreigen met een maand onthoudingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hilarisch, mijn zus en ik hebben zo gelachen![]()
De mannen wilden het dus pertinent niet, maar uiteindelijk konden ze ons niets weigeren.
Die foto moet ik even inscannen en daarvoor moet ik naar boven en daar heb ik even geen zin in
Hij geeft mij gelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een krans geen kroon.
Vraag maar aan D_K
Als je toekomstige advocaat raad ik je aan wat te drinken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Teveel knoflook op (zes tenen), sterf nu van de dorst
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
"Crown of Thorns" heet dat ding.
*sides with Laysa
Wat heb je daarbij gegeten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Evangelie van Johannes.quote:Hoofdstuk 19
[1] Pilatus gelastte toen Jezus te geselen. [2] De soldaten vlochten een krans van doorns, zetten die op zijn hoofd en wierpen Hem een purperrode mantel om de schouders. [3] Daarna kwamen ze om de beurt naar Hem toe en zeiden: ‘Gegroet, koning van de Joden!’ En ze gaven Hem klappen in het gezicht.
heb je gamba`s gegeten en was het lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
jahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij geeft iedereen toch gelijk?![]()
Met fucking bewijs zelfs, what more do you want!
Gamba's waren ok Heksjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gamba`s gegeten en was het lekker
Over klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jezus werd gedwongen een doornenkrans te dragen als kroon. Maar waar gaat dus discussie dan over?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus fuckOpvliegerig sloerie prinsesje
Arme D_K
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
met 6???? teentjes knoflook??? zo dan!!!
Dat zeg ik toch ook, klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nietus, het ging over de kroon van Laysa.
e hebt gelijk ook....wel lekker met macaroniquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"
Daar wacht Remlof wel even opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, om klokslag twaalf gaan we in gebed. Op de knietjes.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
Slaap lekker voor julliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan bidden en naar bed![]()
![]()
Doei namens mijzelf
Op de knietjes he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Doei namens mijzelf
Wat is een Spaanse kraag ook alweer? Zo'n geplooide? Ik geloof dat ik al eens eerder daarover gehoord heb maar weet het niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
Mehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is een Spaanse kraag ook alweer? Zo'n geplooide? Ik geloof dat ik al eens eerder daarover gehoord heb maar weet het niet meer.
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Doei namens mijzelf
ik heb ook gegoogeld, en ipv van een getekende versie kreeg ik een foto voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je, dát dacht ik dus!
Die laatste he?
Toch blij dat ik een meisje ben........quote:
Ben ik even blij dat ik besneden benquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toch blij dat ik een meisje ben........
· Spaanse kraag (parafimosis) kan ontstaan als de voorhuid over de eikel schiet en vervolgens niet meer terug wil omdat zij te nauw is. De bloedcirculatie in de voorhuid raakt dan verstoord, waardoor zij opzwelt. Dit is ontzettend pijnlijk.
· Men noemt dit Spaanse kraag omdat het lijkt op de brede, gesteven kragen van Spaanse hoogwaardigheidsbekleders in de 16e en 17e eeuw.
· Risico lopen jongens bij wie de voorhuid (voorhuidring) te nauw is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik besneden ben
Je kan het alsnog doen hoorquote:
oordeel zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef mootie het volgende:
Een heul klein spaan kraagje, zou dat leuk staan bij vrouwen?
Arme jij .Die tekening van Deisyy was dan een stuk leuker denk ik. Dat was een vrolijke penis met een hoedje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb ook gegoogeld, en ipv van een getekende versie kreeg ik een foto voorgeschoteld.
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het alsnog doen hoor
Kan je alleen een paar weken niet rukken en een paar maanden niet neuken
Euh..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelukkig is mijn voorhuid wijd als een motherfucker.
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaalquote:
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaal
Ga met je mee. Allemaal lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:ik ga
en wens jullie allemaal nog fijne nacht en voor straks slaap lekker
Lavenderr woont naast de Macquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scoren
Kan nog net, de Mac gaat om 12 uur dicht, dus![]()
Ik was helemaal gek van die plaat toen ie uitkwam in '85, heb 'm helemaal grijsgedraaid.quote:
Jij bent ook een oud lijk eigenlijk hèquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van die plaat toen ie uitkwam in '85, heb 'm helemaal grijsgedraaid.
En nu staat ie op joetjoep
Ik rukte me al de pleuris toenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent ook een oud lijk eigenlijk hèIk was gewoon -1 toen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah! En toen scheurde er een stukje af zeker!
Met je "besneden"
Is dat waar je aan denkt bij besnijdenissen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaal
Slaap lekker, goed nummerquote:
iets anders wezen vieren en kwam nog iets anders bij zal ik maar zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, jij ook nachtwacht ?
Ik ben de overwinning van Twente wezen vieren
Van hetzelfde. Las dat je een krukje kwijt bent, man in onderstaand filmpje was ook iets kwijtquote:
Strrandweer! God I luf Deheekquote:
Nu is het nog overwegend zonnig, dus ik ga even een stukje fietsen en vanmiddag wilde ik toch gaan werken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het zit ons niet mee Cc, geen hangmat of handdoek voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |