quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik besneden ben
Je kan het alsnog doen hoorquote:
oordeel zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef mootie het volgende:
Een heul klein spaan kraagje, zou dat leuk staan bij vrouwen?
Arme jij .Die tekening van Deisyy was dan een stuk leuker denk ik. Dat was een vrolijke penis met een hoedje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb ook gegoogeld, en ipv van een getekende versie kreeg ik een foto voorgeschoteld.
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het alsnog doen hoor
Kan je alleen een paar weken niet rukken en een paar maanden niet neuken
Euh..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelukkig is mijn voorhuid wijd als een motherfucker.
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaalquote:
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaal
Ga met je mee. Allemaal lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:ik ga
en wens jullie allemaal nog fijne nacht en voor straks slaap lekker
Lavenderr woont naast de Macquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scoren
Kan nog net, de Mac gaat om 12 uur dicht, dus![]()
Ik was helemaal gek van die plaat toen ie uitkwam in '85, heb 'm helemaal grijsgedraaid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |