quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelukkig is mijn voorhuid wijd als een motherfucker.
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaalquote:
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaal
Ga met je mee. Allemaal lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:ik ga
en wens jullie allemaal nog fijne nacht en voor straks slaap lekker
Lavenderr woont naast de Macquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens zin in een cheeseburger. Denk dat ik die even ga scoren
Kan nog net, de Mac gaat om 12 uur dicht, dus![]()
Ik was helemaal gek van die plaat toen ie uitkwam in '85, heb 'm helemaal grijsgedraaid.quote:
Jij bent ook een oud lijk eigenlijk hèquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was helemaal gek van die plaat toen ie uitkwam in '85, heb 'm helemaal grijsgedraaid.
En nu staat ie op joetjoep
Ik rukte me al de pleuris toenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent ook een oud lijk eigenlijk hèIk was gewoon -1 toen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah! En toen scheurde er een stukje af zeker!
Met je "besneden"
Is dat waar je aan denkt bij besnijdenissen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ook geen honger, maar ik kreeg zomaar opeens een visual van een in stukjes gesneden frikandel speciaal
Slaap lekker, goed nummerquote:
iets anders wezen vieren en kwam nog iets anders bij zal ik maar zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 03:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, jij ook nachtwacht ?
Ik ben de overwinning van Twente wezen vieren
Van hetzelfde. Las dat je een krukje kwijt bent, man in onderstaand filmpje was ook iets kwijtquote:
Strrandweer! God I luf Deheekquote:
Nu is het nog overwegend zonnig, dus ik ga even een stukje fietsen en vanmiddag wilde ik toch gaan werken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het zit ons niet mee Cc, geen hangmat of handdoek voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |