Over klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jezus werd gedwongen een doornenkrans te dragen als kroon. Maar waar gaat dus discussie dan over?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus fuckOpvliegerig sloerie prinsesje
Arme D_K
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
met 6???? teentjes knoflook??? zo dan!!!
Dat zeg ik toch ook, klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nietus, het ging over de kroon van Laysa.
e hebt gelijk ook....wel lekker met macaroniquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"
Daar wacht Remlof wel even opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, om klokslag twaalf gaan we in gebed. Op de knietjes.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
Slaap lekker voor julliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan bidden en naar bed![]()
![]()
Doei namens mijzelf
Op de knietjes he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Doei namens mijzelf
Wat is een Spaanse kraag ook alweer? Zo'n geplooide? Ik geloof dat ik al eens eerder daarover gehoord heb maar weet het niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
Mehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is een Spaanse kraag ook alweer? Zo'n geplooide? Ik geloof dat ik al eens eerder daarover gehoord heb maar weet het niet meer.
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
![]()
Doei namens mijzelf
ik heb ook gegoogeld, en ipv van een getekende versie kreeg ik een foto voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je, dát dacht ik dus!
Die laatste he?
Toch blij dat ik een meisje ben........quote:
Ben ik even blij dat ik besneden benquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toch blij dat ik een meisje ben........
· Spaanse kraag (parafimosis) kan ontstaan als de voorhuid over de eikel schiet en vervolgens niet meer terug wil omdat zij te nauw is. De bloedcirculatie in de voorhuid raakt dan verstoord, waardoor zij opzwelt. Dit is ontzettend pijnlijk.
· Men noemt dit Spaanse kraag omdat het lijkt op de brede, gesteven kragen van Spaanse hoogwaardigheidsbekleders in de 16e en 17e eeuw.
· Risico lopen jongens bij wie de voorhuid (voorhuidring) te nauw is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik besneden ben
Je kan het alsnog doen hoorquote:
oordeel zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef mootie het volgende:
Een heul klein spaan kraagje, zou dat leuk staan bij vrouwen?
Arme jij .Die tekening van Deisyy was dan een stuk leuker denk ik. Dat was een vrolijke penis met een hoedje opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb ook gegoogeld, en ipv van een getekende versie kreeg ik een foto voorgeschoteld.
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het alsnog doen hoor
Kan je alleen een paar weken niet rukken en een paar maanden niet neuken
Euh..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch geen stuk van mijn al beschamend kleine penis af zitten snijden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |