Over klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jezus werd gedwongen een doornenkrans te dragen als kroon. Maar waar gaat dus discussie dan over?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus fuckOpvliegerig sloerie prinsesje
Arme D_K
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
met 6???? teentjes knoflook??? zo dan!!!
Dat zeg ik toch ook, klederdrachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nietus, het ging over de kroon van Laysa.
e hebt gelijk ook....wel lekker met macaroniquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik dacht "Dan is het bolletje maar op, anders blijven er twee of drie van die dingen rondzwerven"
Daar wacht Remlof wel even opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, om klokslag twaalf gaan we in gebed. Op de knietjes.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
Slaap lekker voor julliequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan bidden en naar bed![]()
![]()
Doei namens mijzelf
Op de knietjes he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan bidden en naar bed![]()
![]()
Doei namens mijzelf
Wat is een Spaanse kraag ook alweer? Zo'n geplooide? Ik geloof dat ik al eens eerder daarover gehoord heb maar weet het niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever een kroon van doornen dan een spaanse kraag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |