quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag in Volendam geweest, maar ik ben Anniebab niet tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je wel gezien?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag in Volendam geweest, maar ik ben Anniebab niet tegengekomen
Sssssst!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffff
Jezusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh die is lieffff
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Die is lief. Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Boten, Marken, aal, toeristen en Jaap Buijs.quote:
't Paard van Markenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boten, Marken, aal, toeristen en Jaap Buijs.
Het was wel even fijn een dagje weg
Ook gezien ja, toen we met de boot van Volendam naar Marken zijn gevaren.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook gezien ja, toen we met de boot van Volendam naar Marken zijn gevaren.
En natuurlijk een klederdrachtfoto laten maken
Wellus, van doornen (of zoiets)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus had geen kroontje op zijn hoofd
wellllll van doorns of zo ietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus had geen kroontje op zijn hoofd
Ja echt hilarisch, mijn zus en ik hebben zo gelachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Je hebt dus echt de toerist uitgehangen, laat es zien die foto?
Dat was een krans geen kroon.quote:
Yupquote:
Zeker weer zitten dreigen met een maand onthoudingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt hilarisch, mijn zus en ik hebben zo gelachen![]()
De mannen wilden het dus pertinent niet, maar uiteindelijk konden ze ons niets weigeren.
Die foto moet ik even inscannen en daarvoor moet ik naar boven en daar heb ik even geen zin in
Hij geeft mij gelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was een krans geen kroon.
Vraag maar aan D_K
Als je toekomstige advocaat raad ik je aan wat te drinken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Teveel knoflook op (zes tenen), sterf nu van de dorst
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
"Crown of Thorns" heet dat ding.
*sides with Laysa
Wat heb je daarbij gegeten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Evangelie van Johannes.quote:Hoofdstuk 19
[1] Pilatus gelastte toen Jezus te geselen. [2] De soldaten vlochten een krans van doorns, zetten die op zijn hoofd en wierpen Hem een purperrode mantel om de schouders. [3] Daarna kwamen ze om de beurt naar Hem toe en zeiden: ‘Gegroet, koning van de Joden!’ En ze gaven Hem klappen in het gezicht.
heb je gamba`s gegeten en was het lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
jahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij geeft iedereen toch gelijk?![]()
Met fucking bewijs zelfs, what more do you want!
Gamba's waren ok Heksjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je gamba`s gegeten en was het lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |