quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie reeks films vind ik dat hele Twilight. Heb alle delen gezien tot nu toe om 't dinnetje een plezier te doen. Maar tering, wat saai.
Ik vind het wel lekker hartverscheurend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie reeks films vind ik dat hele Twilight. Heb alle delen gezien tot nu toe om 't dinnetje een plezier te doen. Maar tering, wat saai.
Als jij dat nou ook eens zou doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Jij post ook alleen maar kwaliteit he.
Ik ging me op een gegeven juist ergeren dat ze maar naar die vampier dude terug bleef gaan terwijl dat wolvengastje veel liever voor haar was en zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hartverscheurend.Ik vind dat hele erge van dat je liever dood bent dan zonder de persoon waar je het meest van houdt, ofzo.. daar identificeer ik me heel erg mee. Ik ben geen homo maar wel een onwijze dramaqueen.
edit: nu al in 2 topics ontmaskerd. TS is een homo.quote:
Nee, in deel 3 draait grotendeels om Victoria en haar newborn-vampieren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:43 schreef superdrufus het volgende:
Krijgt deel 3 een zombie als hoofdrol, aangezien deel 1 een vampier had en deel 2 een weerwolf
Nee en gelukkig niet. Ze zouden zelfs een manier vinden om zombies lame te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:43 schreef superdrufus het volgende:
Krijgt deel 3 een zombie als hoofdrol, aangezien deel 1 een vampier had en deel 2 een weerwolf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |