quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie reeks films vind ik dat hele Twilight. Heb alle delen gezien tot nu toe om 't dinnetje een plezier te doen. Maar tering, wat saai.
Ik vind het wel lekker hartverscheurend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie reeks films vind ik dat hele Twilight. Heb alle delen gezien tot nu toe om 't dinnetje een plezier te doen. Maar tering, wat saai.
Als jij dat nou ook eens zou doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Jij post ook alleen maar kwaliteit he.
Ik ging me op een gegeven juist ergeren dat ze maar naar die vampier dude terug bleef gaan terwijl dat wolvengastje veel liever voor haar was en zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hartverscheurend.Ik vind dat hele erge van dat je liever dood bent dan zonder de persoon waar je het meest van houdt, ofzo.. daar identificeer ik me heel erg mee. Ik ben geen homo maar wel een onwijze dramaqueen.
edit: nu al in 2 topics ontmaskerd. TS is een homo.quote:
Nee, in deel 3 draait grotendeels om Victoria en haar newborn-vampieren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:43 schreef superdrufus het volgende:
Krijgt deel 3 een zombie als hoofdrol, aangezien deel 1 een vampier had en deel 2 een weerwolf
Nee en gelukkig niet. Ze zouden zelfs een manier vinden om zombies lame te makenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:43 schreef superdrufus het volgende:
Krijgt deel 3 een zombie als hoofdrol, aangezien deel 1 een vampier had en deel 2 een weerwolf
Allemaal pics die gefotoshopt zijn om haar er beter uit te laten zien.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet weke film ik morgen ga kijken![]()
![]()
Geen goede post want niemand heeft er blijkbaar zin in er op te reagerenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:26 schreef WallOfStars het volgende:
ok zij is leuk....
maar de films....damn.....
Call to Arms....for all men!!
Fout, je bent een meisje van 13.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:15 schreef gnilrednoz het volgende:
Klacht: Ik vind Twilight leuk. En ik ben een jongen van in de 20. Moet ik nu zelfmoord plegen?Ik heb vandaag deel 1 en 2 al gekeken, en sta op het punt om deel 3 ook te gaan kijken.
Anti-klacht: Kristen Stewart, ik wil babytjes met haar maken
Och, zo bijzonder vind ik haar niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:45 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
twilight zuigt, maar zij maakt veel goed
we zitten in KLB. denk je dat ik hoopte dat mensen me serieus zouden nemen of me zouden begrijpen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:04 schreef SannekePanneke het volgende:
Ik vind je eng. no offence maare, je bent een jongen én 20. wat vindt je nou leuk aan Twilight? ik ben een chick en ook 20 maar Twilight is voor mij hetzelfde als high school musical en hetzelfde als die Hanna Montana shit. Dodelijk dus.
Doe vooral wat je leuk vind hoor, maar ik denk niet dat je kunt verwachten dat mensen je hier serieus nemen. Misschien een Twilight forum?
Jaquote:
Dat kind is zo emotieloos en saai in de reeks waardoor ik een paspop beter vind acteren.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:45 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
twilight zuigt, maar zij maakt veel goed
Ze heeft wel een doodse blik ik gok op een psycho/gothicquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet weke film ik morgen ga kijken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |