Das toch die kinderfilm?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind Twilight leuk. Ben ik nu nog steeds helemaal hot?
Ahw fuckquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Geen idee, niet gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
cant say I blame ya
[..]
Ok nou speciaal voor jou heb ik hem er nu even uithangen.
Nou, kinderfilm, kinderfilm. Ik zou meer zeggen voor tienermeisjes ofzo. Vooral vrij emo allemaal.quote:
sorry man, ik vind twilight gewoon zo lekker emotioneelquote:
doen! wat Ian ook zegt! (quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien.
Goed, tijd voor de wasLatoooor
ik zat op me krukkie maar waar ik hem nu gelaten heb, loop wel een beetje vreemd en bukken gaat moeizaam, ga ff mijn krukkie zoekenquote:
hahah nicequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat op me krukkie maar waar ik hem nu gelaten heb, loop wel een beetje vreemd en bukken gaat moeizaam, ga ff mijn krukkie zoeken
nou ja, zieke geest, ik heb net een lang weekend gekregen van de inrichting omdat ik zo vooruit ga, mijn therapeut zei al Toverheksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:48 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
hahah nicetoch leuk chickies met een beetje een zieke geest hoor, kudos to you
kusje terug en nog 1 extra en veel plezier met je feestjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef gnilrednoz het volgende:
okay ik ga nu, douchen and such. misschien tot straks. kusjes he dames
Dat had ik dus 2 weken geleden met deze, gevolg het zit al 2 weken in m'n kopquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag in de auto kwam dit liedje weer eens voorbij, blijf het een lekker nummer vinden![]()
Ook zo'n lekker nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat had ik dus 2 weken geleden met deze, gevolg het zit al 2 weken in m'n kop![]()
Als het aan mij ligt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, kan ook nog wel een half uurtje doorgaan![]()
Dacht dat jij 2 weken verlof had genomen? Zijn die nou al weer voorbijquote:
eeeyyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik kom maar gewoon weer naar hier hoor....Thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |