halfnaakt vertel, welk deeltje danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:34 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik upload hem wel een x voor je als ik meer tijd hebmeer tijd en zin, zit nu halfnaakt vanaf mn bed te typen en dat is al kut, om nog allemaal andere blije shit te gaan doen nu nee dankje
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hierquote:
haha ik heb alleen een boxer aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
halfnaakt vertel, welk deeltje dan
hahaha je hebt me doorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hier
ja en dan ga je denken....hoe die knul hier verzeild is geraaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zag 'em ook, beetje de meiden verleiden hier
ask Ianquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja en dan ga je denken....hoe die knul hier verzeild is geraakt
dat gebagger ga ik niet teruglezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:39 schreef gnilrednoz het volgende:
ja of lees ver terug, ik heb t ergens gezegd namelijk
das nou jammerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
haha ik heb alleen een boxer aandus geen ontblote testikels e.d., sorry
Das toch die kinderfilm?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind Twilight leuk. Ben ik nu nog steeds helemaal hot?
Ahw fuckquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
Geen idee, niet gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:40 schreef gnilrednoz het volgende:
dank jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
cant say I blame ya
[..]
Ok nou speciaal voor jou heb ik hem er nu even uithangen.
Nou, kinderfilm, kinderfilm. Ik zou meer zeggen voor tienermeisjes ofzo. Vooral vrij emo allemaal.quote:
sorry man, ik vind twilight gewoon zo lekker emotioneelquote:
doen! wat Ian ook zegt! (quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien.
Goed, tijd voor de wasLatoooor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |