quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet eens een duikplank, en m'n bommetje dan?
Deus propus stultus mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het beloofde Huis! Het land dat door God aan ons gegeven is! Tijd om de ongelovigen van het Beloofde Land te verdrijven! Te vuur en te zwaard!
Deo Volente!
Deus Vult!
ik ben 21quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:55 schreef gnilrednoz het volgende:
ik vraag me af, wat is hier nou de gemiddelde leeftijd?voel me nogal jong, vraag me af of dat terecht is of niet
Zolang men mij nog 15 schat hoor je mij niet klagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
o ja en nog zo lekker strak ik het velletje
Nee die is voor jou en Ian.....die van mij heeft namelijk wel een whirlpool en duikplankquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mooi kot hoor Laysa, is dat je nieuwe huisje
Ouwe lulquote:
Oh oh oh....meneer gaat weer mierenpietenquote:
Lekker dan, moet ik je dalijk in de gevangenis komen bezoeken zekerquote:
Ik mierenpiet (wtf?) helemaal niet, het leek mij gewoon niet zo geslaagd voor D_K als jij na één duik meteen weer terug naar het ziekenhuis kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh oh oh....meneer gaat weer mierenpietenen dat alleen maar omdat ik eik niet mag zwemmen....nah nah ik wil wel pimpen naar de buren
Niet als je niets zegt over ons kleine geheimpjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lekker dan, moet ik je dalijk in de gevangenis komen bezoeken zeker
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?quote:
Ik duik niet in de whirlpool gekkie...die zit gewoon naast mn zwembad van olympische afmetingenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mierenpiet (wtf?) helemaal niet, het leek mij gewoon niet zo geslaagd voor D_K als jij na één duik meteen weer terug naar het ziekenhuis kan
Daar zijn jullie al genoeg, leek mij
Liegen!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?
Zeg dat er dan bij! Loop ik voor niets te mierenpietenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik duik niet in de whirlpool gekkie...die zit gewoon naast mn zwembad van olympische afmetingen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij serieus gaat antwoorden nadat wij met z'n allen overduidelijk zitten te liegen?
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef gnilrednoz het volgende:
Ok ok, ik ben 23Maar dan ben ik nog steeds niet jonger dan jij (als je echt 18 bent
)
Dat dus, we ontvangen allemaal instructies van "achter" om te bepalen welke rol we moeten spelen op het forum.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijkt![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit is de RLS...Niets is hier wat het lijkt![]()
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter gevenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat dus, we ontvangen allemaal instructies van "achter" om te bepalen welke rol we moeten spelen op het forum.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter geven
dan wens ik je heel veel plezier op je feestje, maar wat is een liveset???? niet van die moeilijke dingen zeggen hoor, zit me de pleuris te piekeren wat een livesetje is, heb wel een lingeriesetje als je die wilt lenen voor je feestje kom maar halenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:19 schreef gnilrednoz het volgende:
straks douchen enzo, klaarmaken voor feestje van vanavond.
btw. BAH, ik ben een hele vette liveset (ofzo) kwijt ;< en het meisje dat hem me jaren terug heeft gestuurd weet ook niet meer welke het was
Laysa speelt de wulpse newbie met een handicap, ze heeft een relatie met D_K die een uiterst agressieve CageFighter speelt met beheersingsproblemen, dus pas op!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
Laysa, ik wil je anders wel wat instructies van achter geven
Je vergeet "hihi" zo word het nooit een echte catchphrasequote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou.....laat het mn vriendje maar niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |