quote:
Voor Taliban hoorquote:
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zit in [TAL] SC laatste keer dat ik keek...samen met een boel anderen
Jij bent té slimquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.
Geestelijken met baarden zijn coolquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik wil ook een baard, maar de rest vindt het er niet uitzien!
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja in je eentje is ook niets aan natuurlijk.
Or else we go to Greece!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
I move to you, you move to me. You move to 600, aaaaaaaaaah
Geweldige reclame
quote:
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hehe, er zit een dikke vlieg in de kamer en de kat gaat daar altijd mee zitten spelen. Dan moet ik altijd aan dit filmpje denken![]()
Ja vaak vreet hij hem op haha, handig zo'n automatische vliegenvangerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.
bertjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vreet hij hem niet op, terror jaap vreet alles wat vliegt en kleiner dan hem is op.
En IK ben God.. tot iemand het tegendeel durft te beweren!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peter Nuninga tweet dat hij met o.a. Jeroen en Eline van The Bunker, Jaap en Johan op een boot zit en zometeen gaan ze BBQ'en en Eline's verjaardag vieren. Een TBO/DGK/SV meet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |