quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef kwakz0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje
s- insanity fitness test (dag 1)
o- 4 crackers met pindakaas
l- 2 boterhammen met ham, stukje gegrilde kipfilet
t- paprika
d- gestoofde kabeljauwfilet, ovenfrietjes, worteltjes
t- zoetzure zilveruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt mn dag geloof ik
Wel blij met die 4 kilo eraf trouwens en ook blij met mijn beweging, dat voelt gewoon heel erg goed en misschien zou je t bijna verslavend kunnen noemen... En ook met mn eten ben ik blij, vooral eigenlijk dat ik niet het gevoel heb dat ik veel moeite moet doen
Lijsjte van vandaag
O: beschuitje met rookvlees en een schijf meloen.
L: twee sneeën brood, een met rookvlees en een met hagelslag en een glas vruchtensap.
T: Pruim
D: gebakken aardappeltjes, courgette en spek
T: geen idee verder nog, misschien wat alcoholisch of chocolade ofzoOf gewoon een appel, weet ik t...
compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn laatste post:
[..]Ben niet de enige dus vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik weet dat het 'onzin' is...
compact en kleverig.
Das mooi! Sta jezelf dan niet teveel toe om negatieve gedachtes over jezelf te hebben, als je al weet dat ze eigenlijk toch niet kloppen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben niet de enige dus vandaag
En ja, ik weet dat het 'onzin' is...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
huh ik snap het niet, wat heb ik gemist?
Waarom ben je in een rehabilitatiecentrum geweest dan? was je daar opgenomen? en zijn dat soort dingen fijn?
Dat dacht ik alquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wilde je ons bewust op het verkeerde been zetten?
.
Waar was het trouwens?
Idd, altijd sfeervol en gezelligquote:
Als het vanavond droog is moet ik maar even een rondje lopen, maarja misschien ben ik vanavond ook wel in de kroeg en dan wordt het dus morgenochtend. Nu in ieder geval niet want het regentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef _Calimero_ het volgende:
ahhhh dat verklaart een hoop![]()
Succes met lopen, wanneer ga je voor het eerst weer lopen? vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...en ik zie nu zo goed hoe dik mn buik (weer) is... ik begin een appel te worden, waar ik altijd een peer was, en dat is niet alleen lelijk maar ook ongezond...Niet doen. Is zinloos. Maar het is moeilijk uit te voeren inderdaad. Als je de foto's rot vind kan je ze altijd weggooien of verstoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou ik liever hebben dat ik me mooi voelde en dat het tegenvalt bij op foto's kijken, dan wat ik vaker heb:
Wel m'n best gedaan er leuk uit te zien, maar dan me niet op m'n gemak voelen, zodat ik verre van straal. Geloof me, dat is erger.Beter voel je je goed
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
O,nog even een lijstje:
O: 3x rijstwafel met kaas en jam
L: 2x brood met avocado en ei
T: fruit
D: pasta met rode saus en groente
T: een glas cointreau met kop thee erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
O,nog even een lijstje:
O: 3x rijstwafel met kaas en jam
L: 2x brood met avocado en ei
T: fruit
D: pasta met rode saus en groente
T: een glas cointreau met kop thee erbijHeel pure chocolade nemen dan, daar eet je echt stukken minder van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien moet je je lijstjes gewoon wat voller maken? Jij sport zoveel dat dat best kan! Volgens mij ben je gewoon geschrokken van die idiote dietist die zei dat je veel at. Die boktor wist natuurlijk niet dat je zoveel verbrandde met sporten.
Foto's tonen zoveel níet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
nee hoor, dit is mijn weekendlijstje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel pure chocolade nemen dan, daar eet je echt stukken minder van!
En misschien moet je je lijstjes gewoon wat voller maken? Jij sport zoveel dat dat best kan! Volgens mij ben je gewoon geschrokken van die idiote dietist die zei dat je veel at. Die boktor wist natuurlijk niet dat je zoveel verbrandde met sporten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik kan je vertellen dat je geloof wetenschappelijk is bewezen. Dat wordt ook altijd tegen mensen met een depressie bijvoorbeeld gezegd: ondanks dat je geen zin hebt,tóch de deur uit gaan en onderneem activiteiten waar je vroeger plezier uit haaldequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef sigme het volgende:
Zie! Fotogenieker maakt niet gelukkiger!
Overigens geloof ik wél in dingen doen waarvan je je goed zou moeten gaan voelen in de hoop je goed te gaan voelen. Vooral omdat het alternatief (ongelukkig blijven mokken en daarbij passende handelingen verrichten) in geen geval goed is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]oh, okee, dan was ik inderdaad op het verkeerde spoor gezet door dat linkje. Aanvullende beweging en gezond eten = top natuurlijk en hoe eerder je daar mee begint, hoe beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
herkenbaar! Mijn eigen beeld van mezelf is namelijk niet bepaald objectief dus ben echt benieuwd hoe anderen mij zien. Ik heb het idee dat niemand ooit écht eerlijk zal zeggen wat ze vinden dus ik denk dat ik er nooit achter zal komen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar![]()
Wat vooral opviel was je lach en vrolijke uitstralingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn allemaal onze eigen ergste critici!
Ik denk nog wel eens terug naar le wedding, en dan denk ik: oei ik hoop maar dat mn buik niet zo opviel!En de onregelmatigheid van mn hoofd en weetikwat. En dat ik niet té hyperactief was van de zenuwen (volgens mij wel
) en etcetera.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
herkenbaar! Mijn eigen beeld van mezelf is namelijk niet bepaald objectief dus ben echt benieuwd hoe anderen mij zien. Ik heb het idee dat niemand ooit écht eerlijk zal zeggen wat ze vinden dus ik denk dat ik er nooit achter zal komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Oh het gekwetter was dus niet al te erg tegen jou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat vooral opviel was je lach en vrolijke uitstraling![]()
Overigens kijk ik zelden echt naar iemands figuur, meestal valt het me niet eens op dat iemand is aangekomen of afgevallen tenzij het echt heel erg veel is.
En ach, bij mijzelf vraag ik me dan af of het niet opviel dat ik ben aangekomen. Ieder heeft zo zijn onzekerheden.
Dat is waar, vooraf was ik zenuwachtig en achteraf hoopte ik dat ik niet te hyper was etc, maar op de avond zelf heb ik me alleen maar vermaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond alle dames er geweldig uit zien op de bruiloft.![]()
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
Ik kan het wel goed van me afzetten meestalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Das mooi! Sta jezelf dan niet teveel toe om negatieve gedachtes over jezelf te hebben, als je al weet dat ze eigenlijk toch niet kloppen.
Wat mij vaak helpt is om bepaalde gedachtes gewoon wat meer los te laten:.
Als ik denk "gedsie wat is mijn buik toch dik en blubberig' Kan ik wel heel hard daarnaast denken "mijn buik is niet dik, hij is best oke" maar die eerste gedachte gaat daarmee niet echt weg..
Door te denken " misschien is hij dikker dan sommige andere buiken en dunner dan sommige andere buiken, maar eigenlijk verandert dat allemaal niks. want nu op dit moment blijft mijn buik hetzelfde, dus heeft het ook geen zin om 'm dik of dun te benoemen. Sterker nog, ik ga me alleen maar dikker voelen door mijn buik dik te noemen.
Zo gaat dat een beetje in mij hoofd in ieder geval, en ik probeer mijn mening niet teveel als waarheid te gaan zien (mening: buik is dik, waarheid:buik heeft omtrek van x cm. Wanneer iets dik of dun wordt gevonden is dat een oordeel, daar is geen objectieve maat voor)
Dat idd. Calimero is echt een stoot!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
de eerste keer dat ik een foto van jou zag, zag ik alleen je prachtige haar, regelmatige gezicht, je mooie gebit en exotische ogen. echt eerlijk waar.
quote:hope that didn't sound too lesbian.
Ik was inderdaad twee weken op vakantie, ben net weer terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Hey Goodbye, ben je weer terug? Je was toch op vakantie?.
Da's nog het meest zonde: alleen al doordat je je zo voelde wás je op dat moment ook mooi, ga daar nou niet achteraf aan twijfelen. Met zo'n gezicht en persoonlijkheid als die van jou kijkt er toch niemand naar je buik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...en ik zie nu zo goed hoe dik mn buik (weer) is... ik begin een appel te worden, waar ik altijd een peer was, en dat is niet alleen lelijk maar ook ongezond...
Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeldquote:
Leuk! klinkt heerlijk!! Wat een leuke vakantiebestemming ook, slovenie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeld.
Ben nu net een uurtje thuis, dus ik zit een beetje apatisch op de bankVeel te veel file gehad deze vakantie, helaas.
Vakantie zelf was helemaal super, over het algemeen goed weer gehad, prachtige hotelletjes en camping geboekt en de omgeving was heel mooi en divers (alpengebied in het noordwesten, kustgebied in het zuiden). Slovenië was veel westerser en rijker dan ik verwacht had en ze spraken allemaal goed Engels, echt een pré!
Verder heb ik veel gewandeld, een canyoning trip gemaakt (echt súper tof was dat), gekayakt (en daarbij mijn voet gekneusd
) stadjes bezocht en lekker in de zon gelegen.
Hoe is het jou?
Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar![]()
Maaarrrgoed, ik ga aan de slag en nuttige dingen doen! Tot later lieve mooie slankies
ja, ik ben maar ;n kleintje ,maar dat compenseer ik meestal ruimschoots met mijn bijdehandte opmerkingen en van kilometers afstand hoorbare euh aanwezigheidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef AKnynke het volgende:
@ maria: je hebt wel lekker gekwebbeld!![]()
@ Cali: ik vond jou zo'n toffe open uitstraling hebben! Ik had je wel wat langer ingeschat!
Lijstje:
O: heel veel fruit (nectarine, banaan, rode bessen) met muesli en yoghurt, glas grapefruitsap en kop koffie
S: grote schoonmaak
L: 2 van die hawaii-baguettes die in de oven moeten, van dr. oetker ofzo
T: iets
D: spinazie/ricotta/gorgonzola lasagna
T: iets lekkers.
En dattem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.
Oh en ik vond jou echt meteen awesome!quote:
Pinky en the brainquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor de OP!
En ik zie dat ik m'n masterplan voor world-domination kan uitrollen?
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"quote:
Daar was ik al bang voor, vervelend.. Alleen in gympies heb ik er geen last van. Op hakjes/flatjes of gewoon als ik in bed lig voel ik het. Heel irritantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pinky en the brain
GB, dat kan nog wel een poosje duren.
Dat je dat durft!
Gewoon glijbaantjes in de natuurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"
Helden![]()
En Geebee, waw das inderdaad wel ruig!![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en ik vond jou echt meteen awesome!Je hebt zo'n uitstraling waarbij mensen zoals ik zich meteen erg op hun gemak voelen
![]()
Edit: die world domination moet dus goed komen, niemand verdenkt je van totalitaire ambities![]()
Pinkyquote:
quote:
Zie mijn sig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"
Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terugquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Goodbye het volgende:
Zijn hier verder nog juicy dingen gebeurd waarvan ik moet weten?
Ontzettend gaaf!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon glijbaantjes in de natuur![]()
Heb ze ook achterstevoren gedaan, toen de gids zei dat dat moest heb ik hem heel raar aangekeken volgens mij
Dat laatste wist ik al ja!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terug(maar dat laatste wist je misschien al).
En Cali d'r dates verlopen ook voorspoedig.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, en Razztwizzle is gisteren getrouwd en DaD heeft haar bruidstaart gemaakt.
Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
En over mezelf: ik heb sinds vorig weekend een nieuw kitten, genaamd Pippa
(Taco is overleden
).
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al ja!Oh wat tof allemaal!
[..]
![]()
![]()
[..]
Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mijHeb je foto's van je kitten?
Ik voelde me ook wel heel stoer, jaquote:
Oh, té schattigquote:
Oh wow, superstoer!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Dit is een filmpje van waar ik dat canyoning heb gedaan. Slechte kwaliteit, maar dan heb je een idee. Was echt zoooooo leuk. Behalve de tocht van een half uur naar boven klimmen in zo'n dikke wetsuitGoede work-out volgens onze gids
![]()
(Vanaf ongeveer één minuut is de actie)
Dat hoort zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ze ligt daar wel heel lief, maar eigenlijk is het een klein mormel![]()
.
Ik denk niet dat er iets gebroken is, want ik ben nogal een aansteller, dus dan had ik vast wel wat meer pijn gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:45 schreef Noukjee het volgende:
Nog een weebeefijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel wat minder van je voet! Hoopt dat het snel overgaat
Je weet iig zeker dat er niet een klein botje in voet voet o.i.d. gebroken is?
lijstje:
o: 2 beschuitjes met aardbeien
t: thee met 2 zoetjes
m: 2 boterhammen met linera smeerpaté, wat frietjes (van een collega gejat)
t: 6 winegums
a: zalm met veel sla![]()
t: vriendje is hier vanavond, en ouders zijn weg, dus lekker op de bank. Misschien met iets lekkers, ik weet het nog niet! iig 2 of 3 jillz
Je date, is dat diezelfde die ging afzeggen toen jij al een keer had afgezegd enzovoorts dat hele verhaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Héél gaaf zeg, dat kayakken en canyoning!!
O ik heb mijn date van donderdag naar vrijdag verzet, en hij gaat eerst voor mij koken (thais!!) en daarna gaan we naar de film
Weet je al wat voor model je wilt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
opmerking over haar bevestigt trouwens wat ik zelf ook al een beetje vind... zodra t iets meer uitgegroeid is gaat de shcaar erin voor een ander model, want dit is niks.
Dat is idd wel interessant zoietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Banaan klinkt wel goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik vind banaan lekker met pannenkoeken, en anananananas! En appel! Nou heb ik zin in pannenkoeken
Haha, dat is ook balen dan ^^ 's Avonds in het beetje-donker gewoon wat touren is anders ook leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Noukjee het volgende:
@ Coco, nou ik wou gister dus gelijk even een rondje rijden in onze nieuwe car, maar hij was toen nog niet verzekerd, dus wilde ik net een rondje maken, zijn m'n ouders pleitte met de auto haha!
Ja!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je date, is dat diezelfde die ging afzeggen toen jij al een keer had afgezegd enzovoorts dat hele verhaal?
Sommige neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef sigme het volgende:
Niet iedereen kan of wil sporten, ommige mensen wérken echt
Je kunt.quote:• Wees duurzaam! Je kan een laag gewicht bereiken
Dat staat hierboven ook al, twee keer is wat overdreven IMHO.quote:De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
Wat lief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Beh, kom ik thuis, ben ik meteen weer geëmotioneerd, want we kregen een kaartje van de dierenarts om ons sterkte te wensen met Taco. En niet een voorgedrukt standaardkaartje, maar echt handgeschreven en een persoonlijk verhaaltje erop. Zo superlief!
![]()
![]()
.
Leuk! Althans, dat klonk toen leuk en je aankomende date(s) ook!quote:
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?
Ommige sommige is al verbeterd. Kannen zal ik kunnen (aangepast).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[.De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft () De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub..]
Dat staat hierboven ook al, twee keer is wat overdreven IMHO.
In Oekraïne lopen ook veel mooie vrouwen rond he! Donders! Daar moet je zeker een keer wat sightseeing gaan doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Calimero is echt een stoot!
[..]
Ik mag geen frituurpan van m'n huisgenotenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Vik doe nou nie-hiet. Ik mag geen huisdieren in mn kamer en wil zoooo graag ook een Pip(pa)
.
Maar MoBlo wist dat toch al voor de bruiloft?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo mocht ten tijde van de bruiloft niet weten wie ze was. Waarom precies weet ik ook niet meer.
Ik had al over een andere tekst gedacht, maar kwam er niet uit (anders had ik het wel gepost).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef sigme het volgende:
Met je commentaar mbt overgewicht (dubbel + met overgewicht ben je heus ook welkom) ben ik het helemaal eens. Reden dat ik het heb laten stan (in het tweede stukje) is om het dieetclubtopic wel te noemen. Ik kon ook geen goede formulering bedenken voor het feit dat wie dikker is ook welkom is.
Iemand suggesties voor een verbeterde tekst op dit punt? Moet het dieettopic genoemd worden in onze OP?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar MoBlo wist dat toch al voor de bruiloft?![]()
Zij zei toch dat P.F. (of Mariaetc?) met al die mannennamen kon meerijden?
Of vergis ik me nu heel erg?
Ik wil openheid van zaken.![]()
Het volledige verhaal moet uit de doeken gedaan worden anders lig ik er nog nachten van wakker.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:beetje hyper Shiny?
Hmm, eten maken, zo heerlijk is dat, het ruikt zo fantastisch!
Honger...
OP is erg uitgebreid iig, spelfouten moet je bij mij niet zijn
Dat verhaal over onderhoud, daar was toch ook een linkje van, dat je van alles kunt uitrekenen. Misschien kan die er ook in en dan is ie helemaal compleet,dacht ik zo
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
Over jezelf goed voelen gesproken, ik heb vanmiddag een jurkje gescoord waarin ik er awesome uitzie (nog beter dan die jurk van de meet)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
doe je die gewoon alledaags aan Ewelina? Sjiek hoor!
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.
De topics zijn destijds gescheiden omdat er mensen waren die om bij het eten van een biscuitje al dachten dat ze veels te dik zouden worden. Het ging merendeel om, dat sommige mensen zich uithongerden. Maar dat gevoel heb ik hier helemaal niet. Eigenlijk zou je misschien niet eens meer hoeven te scheiden, maar dit topic als slowchat aanhouden en het andere topic als vraagtopic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en volgens mij waren de topiques gescheiden ivm dat het voor sommige mensen met zwaar overgewicht vervelend kan zijn dat mensen met in principe gezond gewicht ook nog niet tevreden zijn? Zoiets stond me bij. Maar mij dunkt dat merendeel van de dieetclubbers ook wel begrijpt dat iedereen andere idealen heeft enzo, net als onze Kwak![]()
Wel een ander groot verschil: hier is een STUK meer slowchat, misschien hebben de vaste dieetclubbers daar ook geen zin in
Leuheuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door neen op 31-07-2010 19:33:21 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef neen het volgende:
[..]
Leuheuk!
Zo, ik heb weer lekker Indisch gegetenstraks even voetbal kijken en morgen wegen + hardlopen, sowieso!
cute ánd handsomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjes
[ afbeelding ]
Let niet op de niet-matchende bh.![]()
Voor een date vind ik er niets mis mee, maar voor werk etc wel. Maar ik had geen zin om ook nog een onderjurkje op te snorren voor de foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijk![]()
Maar wel een erg leuk jurkje en hij past je mooi
Ja hoor, panty en onderjurkje erbij, evt een vestje en laarzen en/of ballerina's en dan vind ik het prima. Ik draag heel vaak jurkjes, maakt niet uit voor welke gelegenheid. Bij een bruiloft oid zorg ik gewoon dat ik er nog meer fab uitzie door killer heels, make-up en sieraden etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, leuk jurkje maar doe je zoiets echt naar je werk aan? Dat zou ik te frivool vondenhij is wel mooi!!
Foto!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, nice curves, damn, staat je goed, wel erg sexy voor werkkleding thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.crap in = crap out
ah begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Mijn moeder was altijd vooral voorstander van de degelijke kleding en totdat ik het huis uit ging dwong ze me altijd van die heel praktische kleding (lees: ruimvallend en allesbedekkend en degelijk) te dragen. Denk in de categorie wijde shirts, geen decolletés en lelijke schoenen.
Waarschijnlijk heb ik er daarom zo'n hekel aan en eigenlijk een gebrek aan praktische spullen als ik op reis ga (lees: ik moet shirts, slippers en korte broeken bijkopen op vakantie)Tegenwoordig draag ik bijna alleen maar mooie jurkjes en high heels.
Denk daar nog een witte broek en veiligheidsschoenen bij (van die leuke kisten)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Omdat het een hele andere stijl is dan ik normaliter draag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom?Je zag er fab in uit!
![]()
Ik zou in jouw outfit daarentegen een dik propje lijken...
ik weet hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche,pas je op dat je niet te weinig gaat eten!!
En avondeten moet je maken als je begint te eten krijg je vanzelf trek.
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Neen is een cutie en lijkt helemaal niet een Liwwadder te zijn!
Ik vind het ook nog wel gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Jaaaaa, doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Hoohooohooo, zo leuk ben ik niet hoor![]()
[..]
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirt![]()
Ik was dus die met die bril.
volgens mij zag ik hem nog netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Gelukkig een ninja edit om mijn onwijs domme spelfout te elimineren....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Goodbye op 31-07-2010 20:39:14 ]Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ow mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Een paar foto's van mijn vakantie. Die van mezelf haal ik straks weer weg![]()
Kwak, vertel eens over je liefje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Piranik ben in Portoroz geweest vorige zomer, 1 dagje maar, dat ligt daarnaast volgens mij. Zó leuk daar. Slovenië is echt tof!
jurkje staat je goed ewelina! ik ben ook altijd wel van de decolletees, vind t niet snel té eigenlijk, zeker als je er wel een vestje overheen draagt ofzo voor werk.
vind t nog steeds erg jammer dat ik jullie niet gezien heb @ bruiloft.
en neenmans is een cutiepie
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow mooi
Ik houd van watervallen en rotsen
De meren van Plitvice waren ook zo mooiquote:
Oh, dan is het héérlijk! Naar Piran moet je een heel stuk lopen omdat je niet met de auto het centrum in kan komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
portoroz was wel leuk voor 1 vrije middag, aan t strandjewe hadden een paar uurtjes vrij tussen repetitie en concert in t grote openluchttheater daar.
maribor ben ik ook geweest, in t binnenland, dat was ook echt heel leuk.
mn liefjeis heel leuk, heb m op tournee ontmoet, maar kende hem al een beetje via via. alleen issie nu twee weken weg, en we missen elkaar een beetje
na 3 dagen al... hij is net 22 en heel lief en interessant, en *zucht*
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meren van Plitvice waren ook zo mooi(Kroatië)
3 jaar geleden is dat alweer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Noukjee het volgende:
wauw, goodbye, wat ben je een leuk meisje
Dat klinkt alsof het uit een of ander romantisch liefdesverhaal komtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!
sigme, goeie OP!. Stuk beter dan wat we eerst hadden.
Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie.. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.
En neen is hot.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja, klopt. Ik wil alleen het liefst huilen en wegkruipen in mn vriendje zn armen, maar dan voel ik me zo stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het gaat wéér over hetzelfde, das ook niet goed
compact en kleverig.
Ik heb tzelfde, dus geen probleem iigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
Een kopje thee, muziekje op en haken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
Ben nog steeds op vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Tink, was je op vakantie?
Leuk gehad?
voldoende drinken en zorgen dat je al je vitamines en mineralen binnen krijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
Zo, alle bronnen gelezen, ik ben er klaar voor om te gaan schrijven. Nog ongeveer 3 uur te gaan.
Weet iemand toevallig een huismiddeltje tegen kramp in benen 's nachts? Ik word de laatste tijd steeds vaker midden in de nacht wakker met kramp in mn kuitspier. Het soort kramp dat vreselijk pijnlijk is, alsof er een betonblok op je been is gevallen en je het er onderuit probeert te rukken, waarvan ik wil schreeuwen, en heel voorzichtig met mn handen mn voet moet gaan bewegen in de hoop dat er niets breekt en de spier toch losschiet. Wat meestal pas na een minuut lukt. En 's morgens is het nog steeds pijnlijk en voelt het als spierpijn. Maar het doet dus genoeg pijn om wakker van te worden, dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.
bananen eten (kalium helpt geloof ik goed)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
Zo, alle bronnen gelezen, ik ben er klaar voor om te gaan schrijven. Nog ongeveer 3 uur te gaan.
Weet iemand toevallig een huismiddeltje tegen kramp in benen 's nachts? Ik word de laatste tijd steeds vaker midden in de nacht wakker met kramp in mn kuitspier. Het soort kramp dat vreselijk pijnlijk is, alsof er een betonblok op je been is gevallen en je het er onderuit probeert te rukken, waarvan ik wil schreeuwen, en heel voorzichtig met mn handen mn voet moet gaan bewegen in de hoop dat er niets breekt en de spier toch losschiet. Wat meestal pas na een minuut lukt. En 's morgens is het nog steeds pijnlijk en voelt het als spierpijn. Maar het doet dus genoeg pijn om wakker van te worden, dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.
Hij gaat trouwens Lenny of Bob heten.quote:1 ding weet ik wel, wanneer er mensen komen om naar de kittens te kijken, zal ik hem boven in de slaapkamer zetten! *lol*
Hij is altijd het meest nieuwsgierig en ‘inspecteert’ iedereen die binnenkomt.
De mensen vragen iedere keer of hij nog te koop is! *lol*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Dat. Janies, jouw gevoelens nu lijken me niet meer dan logisch. Ga lekker een knuffel halen bij je vriendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik snap niet dat je ouders hem niet gewoon vierkant in hun huis weigeren.
het schijnt dat een zeepje bij je voeten leggen helpt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik haal hem er nog even snel bij dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het schijnt dat een zeepje bij je voeten leggen helpt.
@ Goodbye: ik ben zo benieuwd hoe je er uit ziet, maar heb het gemist....
oh, wat fijn! ik vind je jurk zo ontzettend tof..als ik ooit ga trouwen doe ik dat ook in een korte jurk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey allemaal, bedankt voor alle lieve berichtjes in het vorige topic. Ik ben nog heel erg brak en gaar dus heb nog niet bijgelezen, maar wel een post gezet in het trouwtopic met een verslagje van gisteren, met wat foto's erbij. Het was een superdag.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik haal hem er nog even snel bij dan!Lekker ding, inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en de ruzie is alweer over..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
geloof je? hoezo dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, wat fijn! ik vind je jurk zo ontzettend tof..als ik ooit ga trouwen doe ik dat ook in een korte jurk.
Ik heb geloof ik ruzie met de duutser. Bah. Vandaag is een rotdag.
Dat dus,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat. Janies, jouw gevoelens nu lijken me niet meer dan logisch. Ga lekker een knuffel halen bij je vriend
Heb je snel gedaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker ding, inderdaad!
Hier ook ruzie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker ding, inderdaad!
Nou, dan ga jij naar groove armada en hij naar de flaming lips. Opgelost.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook ruzie!
Ik wil naar groove armada en hij wil naar de flaming lips!
Even lekker zoenen, en dan kunnen we er weer tegenaan...Soms heb je van die dagen...wij kunnen heel goed klikken, maar hebben ook dagen dat we de synchronisatie niet kunnen vinden. Mede omdat we op een virj klein oppervlak samenleven (1 kamer waar ook in geslapen wordt, ongeveer 15 m2 schat ik, met daarnaast een keuken en badkamer), en ik hier geen vrienden heb...het leven is niet echt spannend op het moment, en we zitten elkaar vrij dicht op de lip. Meestal gaat dat goed, vandaag gaat dat met veel ergernissen en chagarijn. Vooral van mijn kant...quote:
Het is allebei tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef neen het volgende:
[..]
Nou, dan ga jij naar groove armada en hij naar de flaming lips. Opgelost.
Ja, klopt, soms heb je van die dagen... volgens mij zijn vrouwen daar meestal beter in dan mannenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Even lekker zoenen, en dan kunnen we er weer tegenaan...Soms heb je van die dagen...wij kunnen heel goed klikken, maar hebben ook dagen dat we de synchronisatie niet kunnen vinden. Mede omdat we op een virj klein oppervlak samenleven (1 kamer waar ook in geslapen wordt, ongeveer 15 m2 schat ik, met daarnaast een keuken en badkamer), en ik hier geen vrienden heb...het leven is niet echt spannend op het moment, en we zitten elkaar vrij dicht op de lip. Meestal gaat dat goed, vandaag gaat dat met veel ergernissen en chagarijn. Vooral van mijn kant...
inderdaad. Een tripje naar de supermarkt is vaak de highlight van m'n dag. En dat is toch wel sneu. Aankomende week komen er gelukkig 2x vrienden, die blijven slapen. Dan ook nog een weekend met z'n moeder en haar vriend (die ook op de 15m2 blijven slapen, best vreemd), en dan 2 weken op vakantie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, soms heb je van die dagen... volgens mij zijn vrouwen daar meestal beter in dan mannen
En das wel klein ja, lijkt me ook vervelend dat je geen mensen hebt die je kent daar, is het nogal gauw beklemmend (en dan niet hij, maar t feit dat je "nergens heen kan".)
Ohja dat zou ook nog wel kunnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voldoende drinken en zorgen dat je al je vitamines en mineralen binnen krijgt.
je zei toch dat je raar weinig at de laatste dagen? ondervoeding verstoort soms je elektolyten balans volgens mij ook, zelfs als t niet structureel is.
gewoon normaal eten en drinken dus
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
@chico: een stuk sunlight zeep onder je matrashoes leggen, aan het voeteneind. Works like a charm.
Is dat de originele versie van 'In therapie'?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:37 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ben al het hele weekend 'in treatment' aan het kijken, i'm hooked
Die twee zijn inderdaad leuk, Dennis vs Valerio was ook hilarisch. Ik heb ook gekeken. Wat een heksen, die topmodellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat de originele versie van 'In therapie'?
Ik heb net naar Dennis & Valerio vs. de rest gekeken en ik heb echt dubbel gelegen. Dennis & Valerio zijn echt een gouden duo.
Ja wat een stomme dozen. En zag je die gastheer naar Sylvia haar voorgevel kijken? Onbeschaamd gewoon!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die twee zijn inderdaad leuk, Dennis vs Valerio was ook hilarisch. Ik heb ook gekeken. Wat een heksen, die topmodellenMooi, maar er komt weinig uit.
Alhoewel ik Valerio wel een mietje vond toen ie niet meer op het paard ging.
Ik was ook voor de jongens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Ewelina het volgende:
Niet alleen dat, die CD verwisselen vond ik ook gewoon laag. Gelukkig dat ze verloren hebben.
Oja! Leuke fotoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef neen het volgende:
Dat plaatje wat er nu in staat is veel cooler
\| |/
/ \
Hij staat in de post eronder nog wel
Ja al 5x gedaan maar het blijft raarrrrrquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Gauw ff een modje pm'en dan PF
Ik wou ook nog even zeggen dat ik de trouwfoto's van razz echt fantastisch vind![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nee joh! Zo zou je ook wel naar je werk kunnen! Nice!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Dat zeker! Ik heb op de bruiloft meer gelachen dan de afgelopen maanden bij elkaar!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!
sigme, goeie OP!. Stuk beter dan wat we eerst hadden.
Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie.. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.
En neen is hot.
Zo kocht ik dus laatst een jurkje en toen zei mijn zusje zoiets van "er hoeft eigenlijk niks onder maar ik weet dat jij dat altijd doet". Toen dacht ik wel even: huh, zo preuts ben ik toch niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Kom op mensen... dat ik het niet naar m'n werk kan dragen ligt een beetje aan de aard van m'n werk, maar if you've got it, flaunt it!!!! De rest kleedt zich al grijs genoeg.
Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad dingquote:
Veel plezier, hou je niet in!quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad ding.
Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef neen het volgende:
Ik zou ze zelf niet zo snel kopen maar bij jou staan ze vast wel goed
Oh, is dat vandaag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt.
Nee, geen tandeborstel, hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen
[..]
Veel plezier, hou je niet in!
En die zeep is echt een placebo, ik denk dat een elektrische tandenborstel bij je voeteind ook helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt?. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me
)
Ik kan nooit iets vinden als het teveel isquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:25 schreef neen het volgende:
[..]
Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.
Uitgeweest, niks bijzonders verder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt, dat je nog wakker bent?
Hoofdzakelijk tweedehands boeken, curiosa, etc. Het snuffelparadijs voor de boekenliefhebber!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt?. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me
)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef loveli het volgende:
shoes..Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rits van mijn nieuwe jurkje is kapotDeed hem aan, en toen sprong ie open
Van de week maar even terug en kijken of ie nog in mijn maat is. Anders moet ik ermee naar een naaister.
Overigens staat ie zo met vestje en iets eronder.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
Pech voor de meneerquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
have fun XM!
hier is de keuken schoon, de afwas gedaan, ontbijt achter de kiezen en kamer opgeruimd.
nu nog even de stofzuiger door het huis en de natte swiffer door de keuken en gang, en misshcien dat ik daarna dan maar eens naar het sportcentrum ga ofzo...als dat open is....
ben eindelijk ongesteld geworden en voel me een duracell konijntje nu....
Welnee, je hebt helemaal geen dikke buik en je bent hartstikke mooi zoals je bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii! Spierpijn! Ik kwam mn bed haast niet uit door de rugpijnGelukkig hoef ik vandaag niet veel meer te doen dan op mn bips zitten en aan mn paper werken
![]()
Mooie schoenen loveliHoog ook, maar stuk mooier dan veel hoge schoenen die ik de laatste tijd zie! Classy
![]()
PFtenk joe! ik denk dat ie strategisch verstopt was onder mn jurkje
maar toch goed om te horen!
![]()
Ik duim voor Chico's paper!![]()
En veel plezier, XMert! Boeken
Mehe jij hebt me idd ook in mijn Charmante Pyjama gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welnee, je hebt helemaal geen dikke buik en je bent hartstikke mooi zoals je bentEn ik heb je ook met andere kleding gezien, dus i can know
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Daar ben ik weer eensIk zag allemaal nieuwe namen voorbijkomen, leuk! En een mooie nieuwe OP
Ik heb sinds gisteren een nieuwe fiets, waarmee ik voortaan naar m'n werk wil gaan fietsen (uur heen en uur terug), valt dat ook onder sport?Vandaag alvast even op en neer om de route uit te zoeken in ieder geval.
Oh en heel gek, volgens vriendinnetjes zie ik er veel slanker uit dan een tijdje geleden ("Waar is je kont gebleven??"), maar volgens de weekschaal ben ik echt zwaarder. En m'n buik is dikker. Volgens mij is het vet van m'n kont opgetrokken naar m'n buik ofzo![]()
nah ik mag hopen dat t zondag over een week wel over is zeg!quote:
Heel veel plezier DaD!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zal wel goed zijn. Tot over een paar dagen, lieverds!.
Gewoon een doorbraakbloeding, omdat je lichaam vindt dat het wel weer eens ongesteld mag worden. Doorslikken kan nog steeds geen kwaad, maar het kan dus wel zijn dat je wat blijft bloeden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb even dringend jullie hulp nodig.
Ik ben dus aan de pil, en slik hem wel eens een maand door als ik geen zin heb om ongesteld te worden of als het niet uitkomt.
Vananavond zou ik de laatste pil slikken en dan begin ik morgen weer aan een nieuwe strip (3e strip zonder stopweek). En ik heb de pil gewoon elke dag netjes geslikt, zonder binnen 3 uur na de inname aan de diarree te zijn, maar ik had net dus wat bloed verloren..
Is dit eenmalig en dan ik gewoon de pil doorslikken of moet ik nu stoppen met de pil ???
Het liefst slik ik hem door, want donderdag ga ik dus naar sziget, dus komt me echt níét goed uit om ongesteld te worden.
Iemand advies?
Hmmmmm. Klinkt als een doorbraakbloeding. Zou hem niet doorslikken, want dan blijft dat doorzeuren. Als je dan nu die stopweek inlast ben je er ook zo weer van af. Tenminste, dat werkt bij mij zo. Weet echter niet of dat universeel is? Loveli weet er meer van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Ik ben dus aan de pil, en slik hem wel eens een maand door als ik geen zin heb om ongesteld te worden of als het niet uitkomt.
Vananavond zou ik de laatste pil slikken en dan begin ik morgen weer aan een nieuwe strip (3e strip zonder stopweek). En ik heb de pil gewoon elke dag netjes geslikt, zonder binnen 3 uur na de inname aan de diarree te zijn, maar ik had net dus wat bloed verloren..
Is dit eenmalig en dan ik gewoon de pil doorslikken of moet ik nu stoppen met de pil ???
Het liefst slik ik hem door, want donderdag ga ik dus naar sziget, dus komt me echt níét goed uit om ongesteld te worden.
Iemand advies?
Klinkt als een doorbraakbloeding. Je mag gewoon door blijven slikken, hij wordt er niet onveilig van, maar (bij mij iig) komt er dan iedere dag meer bloed, tot ik stop met slikken en dan heel zwakjes ongesteld. Ik zou sowieso maandverband/tampons oid meenemen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Iemand advies?
Bloed betekent bij pil-gebruikers niet dat er een eitje is geland dat (inclusief opgebouwd endometrium) weer weggeruimd wordt om ruimte te maken voor een nieuw, te bevruchten eitje, maar het is wel een teken dat opgebouwd endometrium opgeruimd gaat worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Iemand advies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |