SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, nice curves, damn, staat je goed, wel erg sexy voor werkkleding thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.crap in = crap out
ah begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Mijn moeder was altijd vooral voorstander van de degelijke kleding en totdat ik het huis uit ging dwong ze me altijd van die heel praktische kleding (lees: ruimvallend en allesbedekkend en degelijk) te dragen. Denk in de categorie wijde shirts, geen decolletés en lelijke schoenen.
Waarschijnlijk heb ik er daarom zo'n hekel aan en eigenlijk een gebrek aan praktische spullen als ik op reis ga (lees: ik moet shirts, slippers en korte broeken bijkopen op vakantie)Tegenwoordig draag ik bijna alleen maar mooie jurkjes en high heels.
Denk daar nog een witte broek en veiligheidsschoenen bij (van die leuke kisten)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Omdat het een hele andere stijl is dan ik normaliter draag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom?Je zag er fab in uit!
![]()
Ik zou in jouw outfit daarentegen een dik propje lijken...
ik weet hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche,pas je op dat je niet te weinig gaat eten!!
En avondeten moet je maken als je begint te eten krijg je vanzelf trek.
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Neen is een cutie en lijkt helemaal niet een Liwwadder te zijn!
Ik vind het ook nog wel gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Jaaaaa, doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Hoohooohooo, zo leuk ben ik niet hoor![]()
[..]
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirt![]()
Ik was dus die met die bril.
volgens mij zag ik hem nog netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Gelukkig een ninja edit om mijn onwijs domme spelfout te elimineren....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Goodbye op 31-07-2010 20:39:14 ]Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |