quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef neen het volgende:
[..]
Leuheuk!
Zo, ik heb weer lekker Indisch gegetenstraks even voetbal kijken en morgen wegen + hardlopen, sowieso!
cute ánd handsomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjes
[ afbeelding ]
Let niet op de niet-matchende bh.![]()
Voor een date vind ik er niets mis mee, maar voor werk etc wel. Maar ik had geen zin om ook nog een onderjurkje op te snorren voor de foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijk![]()
Maar wel een erg leuk jurkje en hij past je mooi
Ja hoor, panty en onderjurkje erbij, evt een vestje en laarzen en/of ballerina's en dan vind ik het prima. Ik draag heel vaak jurkjes, maakt niet uit voor welke gelegenheid. Bij een bruiloft oid zorg ik gewoon dat ik er nog meer fab uitzie door killer heels, make-up en sieraden etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, leuk jurkje maar doe je zoiets echt naar je werk aan? Dat zou ik te frivool vondenhij is wel mooi!!
Foto!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, nice curves, damn, staat je goed, wel erg sexy voor werkkleding thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.crap in = crap out
ah begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Mijn moeder was altijd vooral voorstander van de degelijke kleding en totdat ik het huis uit ging dwong ze me altijd van die heel praktische kleding (lees: ruimvallend en allesbedekkend en degelijk) te dragen. Denk in de categorie wijde shirts, geen decolletés en lelijke schoenen.
Waarschijnlijk heb ik er daarom zo'n hekel aan en eigenlijk een gebrek aan praktische spullen als ik op reis ga (lees: ik moet shirts, slippers en korte broeken bijkopen op vakantie)Tegenwoordig draag ik bijna alleen maar mooie jurkjes en high heels.
Denk daar nog een witte broek en veiligheidsschoenen bij (van die leuke kisten)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Omdat het een hele andere stijl is dan ik normaliter draag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom?Je zag er fab in uit!
![]()
Ik zou in jouw outfit daarentegen een dik propje lijken...
ik weet hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche,pas je op dat je niet te weinig gaat eten!!
En avondeten moet je maken als je begint te eten krijg je vanzelf trek.
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Neen is een cutie en lijkt helemaal niet een Liwwadder te zijn!
Ik vind het ook nog wel gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Jaaaaa, doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Hoohooohooo, zo leuk ben ik niet hoor![]()
[..]
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirt![]()
Ik was dus die met die bril.
volgens mij zag ik hem nog netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Gelukkig een ninja edit om mijn onwijs domme spelfout te elimineren....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Goodbye op 31-07-2010 20:39:14 ]Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ow mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Een paar foto's van mijn vakantie. Die van mezelf haal ik straks weer weg![]()
Kwak, vertel eens over je liefje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Piranik ben in Portoroz geweest vorige zomer, 1 dagje maar, dat ligt daarnaast volgens mij. Zó leuk daar. Slovenië is echt tof!
jurkje staat je goed ewelina! ik ben ook altijd wel van de decolletees, vind t niet snel té eigenlijk, zeker als je er wel een vestje overheen draagt ofzo voor werk.
vind t nog steeds erg jammer dat ik jullie niet gezien heb @ bruiloft.
en neenmans is een cutiepie
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow mooi
Ik houd van watervallen en rotsen
De meren van Plitvice waren ook zo mooiquote:
Oh, dan is het héérlijk! Naar Piran moet je een heel stuk lopen omdat je niet met de auto het centrum in kan komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
portoroz was wel leuk voor 1 vrije middag, aan t strandjewe hadden een paar uurtjes vrij tussen repetitie en concert in t grote openluchttheater daar.
maribor ben ik ook geweest, in t binnenland, dat was ook echt heel leuk.
mn liefjeis heel leuk, heb m op tournee ontmoet, maar kende hem al een beetje via via. alleen issie nu twee weken weg, en we missen elkaar een beetje
na 3 dagen al... hij is net 22 en heel lief en interessant, en *zucht*
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meren van Plitvice waren ook zo mooi(Kroatië)
3 jaar geleden is dat alweer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Noukjee het volgende:
wauw, goodbye, wat ben je een leuk meisje
Dat klinkt alsof het uit een of ander romantisch liefdesverhaal komtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!
sigme, goeie OP!. Stuk beter dan wat we eerst hadden.
Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie.. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.
En neen is hot.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja, klopt. Ik wil alleen het liefst huilen en wegkruipen in mn vriendje zn armen, maar dan voel ik me zo stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het gaat wéér over hetzelfde, das ook niet goed
compact en kleverig.
Ik heb tzelfde, dus geen probleem iigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
Een kopje thee, muziekje op en haken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
Ben nog steeds op vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee Tink, was je op vakantie?
Leuk gehad?
voldoende drinken en zorgen dat je al je vitamines en mineralen binnen krijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
Zo, alle bronnen gelezen, ik ben er klaar voor om te gaan schrijven. Nog ongeveer 3 uur te gaan.
Weet iemand toevallig een huismiddeltje tegen kramp in benen 's nachts? Ik word de laatste tijd steeds vaker midden in de nacht wakker met kramp in mn kuitspier. Het soort kramp dat vreselijk pijnlijk is, alsof er een betonblok op je been is gevallen en je het er onderuit probeert te rukken, waarvan ik wil schreeuwen, en heel voorzichtig met mn handen mn voet moet gaan bewegen in de hoop dat er niets breekt en de spier toch losschiet. Wat meestal pas na een minuut lukt. En 's morgens is het nog steeds pijnlijk en voelt het als spierpijn. Maar het doet dus genoeg pijn om wakker van te worden, dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.
bananen eten (kalium helpt geloof ik goed)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
Zo, alle bronnen gelezen, ik ben er klaar voor om te gaan schrijven. Nog ongeveer 3 uur te gaan.
Weet iemand toevallig een huismiddeltje tegen kramp in benen 's nachts? Ik word de laatste tijd steeds vaker midden in de nacht wakker met kramp in mn kuitspier. Het soort kramp dat vreselijk pijnlijk is, alsof er een betonblok op je been is gevallen en je het er onderuit probeert te rukken, waarvan ik wil schreeuwen, en heel voorzichtig met mn handen mn voet moet gaan bewegen in de hoop dat er niets breekt en de spier toch losschiet. Wat meestal pas na een minuut lukt. En 's morgens is het nog steeds pijnlijk en voelt het als spierpijn. Maar het doet dus genoeg pijn om wakker van te worden, dus ik wil er eigenlijk wel vanaf.
Hij gaat trouwens Lenny of Bob heten.quote:1 ding weet ik wel, wanneer er mensen komen om naar de kittens te kijken, zal ik hem boven in de slaapkamer zetten! *lol*
Hij is altijd het meest nieuwsgierig en ‘inspecteert’ iedereen die binnenkomt.
De mensen vragen iedere keer of hij nog te koop is! *lol*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat. Janies, jouw gevoelens nu lijken me niet meer dan logisch. Ga lekker een knuffel halen bij je vriendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik snap niet dat je ouders hem niet gewoon vierkant in hun huis weigeren.
het schijnt dat een zeepje bij je voeten leggen helpt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef Ewelina het volgende:
Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |