Haha, dat is ook balen dan ^^ 's Avonds in het beetje-donker gewoon wat touren is anders ook leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:35 schreef Noukjee het volgende:
@ Coco, nou ik wou gister dus gelijk even een rondje rijden in onze nieuwe car, maar hij was toen nog niet verzekerd, dus wilde ik net een rondje maken, zijn m'n ouders pleitte met de auto haha!
Ja!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je date, is dat diezelfde die ging afzeggen toen jij al een keer had afgezegd enzovoorts dat hele verhaal?
Sommige neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:08 schreef sigme het volgende:
Niet iedereen kan of wil sporten, ommige mensen wérken echt
Je kunt.quote:• Wees duurzaam! Je kan een laag gewicht bereiken
Dat staat hierboven ook al, twee keer is wat overdreven IMHO.quote:De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
Wat lief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
Beh, kom ik thuis, ben ik meteen weer geëmotioneerd, want we kregen een kaartje van de dierenarts om ons sterkte te wensen met Taco. En niet een voorgedrukt standaardkaartje, maar echt handgeschreven en een persoonlijk verhaaltje erop. Zo superlief!
![]()
![]()
.
Leuk! Althans, dat klonk toen leuk en je aankomende date(s) ook!quote:
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond alle dames er geweldig uit zien op de bruiloft.![]()
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Van wie ben je nu eigenlijk een kloon?
Ommige sommige is al verbeterd. Kannen zal ik kunnen (aangepast).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[.De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft () De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub..]
Dat staat hierboven ook al, twee keer is wat overdreven IMHO.
In Oekraďne lopen ook veel mooie vrouwen rond he! Donders! Daar moet je zeker een keer wat sightseeing gaan doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Calimero is echt een stoot!
[..]
Ik mag geen frituurpan van m'n huisgenotenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Vik doe nou nie-hiet. Ik mag geen huisdieren in mn kamer en wil zoooo graag ook een Pip(pa)
.
Maar MoBlo wist dat toch al voor de bruiloft?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo mocht ten tijde van de bruiloft niet weten wie ze was. Waarom precies weet ik ook niet meer.
Ik had al over een andere tekst gedacht, maar kwam er niet uit (anders had ik het wel gepost).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:07 schreef sigme het volgende:
Met je commentaar mbt overgewicht (dubbel + met overgewicht ben je heus ook welkom) ben ik het helemaal eens. Reden dat ik het heb laten stan (in het tweede stukje) is om het dieetclubtopic wel te noemen. Ik kon ook geen goede formulering bedenken voor het feit dat wie dikker is ook welkom is.
Iemand suggesties voor een verbeterde tekst op dit punt? Moet het dieettopic genoemd worden in onze OP?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar MoBlo wist dat toch al voor de bruiloft?![]()
Zij zei toch dat P.F. (of Mariaetc?) met al die mannennamen kon meerijden?
Of vergis ik me nu heel erg?
Ik wil openheid van zaken.![]()
Het volledige verhaal moet uit de doeken gedaan worden anders lig ik er nog nachten van wakker.
Ja zoietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef uniekhoorn het volgende:beetje hyper Shiny?
Hmm, eten maken, zo heerlijk is dat, het ruikt zo fantastisch!
Honger...
OP is erg uitgebreid iig, spelfouten moet je bij mij niet zijn
Dat verhaal over onderhoud, daar was toch ook een linkje van, dat je van alles kunt uitrekenen. Misschien kan die er ook in en dan is ie helemaal compleet,dacht ik zo
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
Over jezelf goed voelen gesproken, ik heb vanmiddag een jurkje gescoord waarin ik er awesome uitzie (nog beter dan die jurk van de meet)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
doe je die gewoon alledaags aan Ewelina? Sjiek hoor!
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.
De topics zijn destijds gescheiden omdat er mensen waren die om bij het eten van een biscuitje al dachten dat ze veels te dik zouden worden. Het ging merendeel om, dat sommige mensen zich uithongerden. Maar dat gevoel heb ik hier helemaal niet. Eigenlijk zou je misschien niet eens meer hoeven te scheiden, maar dit topic als slowchat aanhouden en het andere topic als vraagtopic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en volgens mij waren de topiques gescheiden ivm dat het voor sommige mensen met zwaar overgewicht vervelend kan zijn dat mensen met in principe gezond gewicht ook nog niet tevreden zijn? Zoiets stond me bij. Maar mij dunkt dat merendeel van de dieetclubbers ook wel begrijpt dat iedereen andere idealen heeft enzo, net als onze Kwak![]()
Wel een ander groot verschil: hier is een STUK meer slowchat, misschien hebben de vaste dieetclubbers daar ook geen zin in
Leuheuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door neen op 31-07-2010 19:33:21 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef neen het volgende:
[..]
Leuheuk!
Zo, ik heb weer lekker Indisch gegetenstraks even voetbal kijken en morgen wegen + hardlopen, sowieso!
cute ánd handsomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjes
[ afbeelding ]
Let niet op de niet-matchende bh.![]()
Voor een date vind ik er niets mis mee, maar voor werk etc wel. Maar ik had geen zin om ook nog een onderjurkje op te snorren voor de foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijk![]()
Maar wel een erg leuk jurkje en hij past je mooi
Ja hoor, panty en onderjurkje erbij, evt een vestje en laarzen en/of ballerina's en dan vind ik het prima. Ik draag heel vaak jurkjes, maakt niet uit voor welke gelegenheid. Bij een bruiloft oid zorg ik gewoon dat ik er nog meer fab uitzie door killer heels, make-up en sieraden etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, leuk jurkje maar doe je zoiets echt naar je werk aan? Dat zou ik te frivool vondenhij is wel mooi!!
Foto!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina, nice curves, damn, staat je goed, wel erg sexy voor werkkleding thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, wat ben je, uhmmmm.... verschrikkelijk leuk!!
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.crap in = crap out
ah begrijpelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:15 schreef Ewelina het volgende:
Mijn moeder was altijd vooral voorstander van de degelijke kleding en totdat ik het huis uit ging dwong ze me altijd van die heel praktische kleding (lees: ruimvallend en allesbedekkend en degelijk) te dragen. Denk in de categorie wijde shirts, geen decolletés en lelijke schoenen.
Waarschijnlijk heb ik er daarom zo'n hekel aan en eigenlijk een gebrek aan praktische spullen als ik op reis ga (lees: ik moet shirts, slippers en korte broeken bijkopen op vakantie)Tegenwoordig draag ik bijna alleen maar mooie jurkjes en high heels.
Denk daar nog een witte broek en veiligheidsschoenen bij (van die leuke kisten)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Waarom?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Omdat het een hele andere stijl is dan ik normaliter draag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom?Je zag er fab in uit!
![]()
Ik zou in jouw outfit daarentegen een dik propje lijken...
ik weet hetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche,pas je op dat je niet te weinig gaat eten!!
En avondeten moet je maken als je begint te eten krijg je vanzelf trek.
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:07 schreef Goodbye het volgende:
Neen is een cutie en lijkt helemaal niet een Liwwadder te zijn!
Ik vind het ook nog wel gaanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne is nog erger.
Foto van shoesies komt als ik er ff tijd voor heb.
Jaaaaa, doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:42 schreef neen het volgende:
Hoohooohooo, zo leuk ben ik niet hoor![]()
[..]
Als ik de foto's van een vriend heb post ik wel een in een cambuur promotie shirt![]()
Ik was dus die met die bril.
volgens mij zag ik hem nog netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:52 schreef Perruche het volgende:
Gelukkig een ninja edit om mijn onwijs domme spelfout te elimineren....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Goodbye op 31-07-2010 20:39:14 ]Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ow mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Een paar foto's van mijn vakantie. Die van mezelf haal ik straks weer weg![]()
Kwak, vertel eens over je liefje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:09 schreef kwakz0r het volgende:
Piranik ben in Portoroz geweest vorige zomer, 1 dagje maar, dat ligt daarnaast volgens mij. Zó leuk daar. Slovenië is echt tof!
jurkje staat je goed ewelina! ik ben ook altijd wel van de decolletees, vind t niet snel té eigenlijk, zeker als je er wel een vestje overheen draagt ofzo voor werk.
vind t nog steeds erg jammer dat ik jullie niet gezien heb @ bruiloft.
en neenmans is een cutiepie
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow mooi
Ik houd van watervallen en rotsen
De meren van Plitvice waren ook zo mooiquote:
Oh, dan is het héérlijk! Naar Piran moet je een heel stuk lopen omdat je niet met de auto het centrum in kan komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:15 schreef kwakz0r het volgende:
portoroz was wel leuk voor 1 vrije middag, aan t strandjewe hadden een paar uurtjes vrij tussen repetitie en concert in t grote openluchttheater daar.
maribor ben ik ook geweest, in t binnenland, dat was ook echt heel leuk.
mn liefjeis heel leuk, heb m op tournee ontmoet, maar kende hem al een beetje via via. alleen issie nu twee weken weg, en we missen elkaar een beetje
na 3 dagen al... hij is net 22 en heel lief en interessant, en *zucht*
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De meren van Plitvice waren ook zo mooi(Kroatië)
3 jaar geleden is dat alweer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef Noukjee het volgende:
wauw, goodbye, wat ben je een leuk meisje
Dat klinkt alsof het uit een of ander romantisch liefdesverhaal komtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!
sigme, goeie OP!. Stuk beter dan wat we eerst hadden.
Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie.. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.
En neen is hot.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja, klopt. Ik wil alleen het liefst huilen en wegkruipen in mn vriendje zn armen, maar dan voel ik me zo stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het gaat wéér over hetzelfde, das ook niet goed
compact en kleverig.
Ik heb tzelfde, dus geen probleem iigquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
Een kopje thee, muziekje op en haken?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:35 schreef kwakz0r het volgende:
nouja, ik ga niet doen alsof ik niet dik ben. dat bén ik gewoon. ik moet me alleen minder druk maken om dat feit en er niet zo'n negatief oordeel over mezelf aan verbinden. maar het ook niet ontkennen - dan vallen foto's ook niet zo tegen
ik ben nu alleen even poepchaggo omdat ik t vriendje mis, me verveel, niks op tv, geen zin in haken, geen leuek dvds die ik wil zien, en kan nog niet slapenin dit soort situaties wil ik dan dus graag gaan eten (ik wil nu zó graag koekjes bakken)....mn banden zijn plat dus fietsen wordt t ook niet, en mn knie vanochtend verdraaid (op de bank
) dus wandelen is ook niks...
valt t op dat ik ook nodig ongesteld moet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |