quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:01 schreef Ewelina het volgende:
Over jezelf goed voelen gesproken, ik heb vanmiddag een jurkje gescoord waarin ik er awesome uitzie (nog beter dan die jurk van de meet)
[ afbeelding ]
Zie dan!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:15 schreef AKnynke het volgende:
doe je die gewoon alledaags aan Ewelina? Sjiek hoor!
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Met een vestje/bolero, panty en laarsjes kan ie net zo goed casual. Zonde om hem te laten verstoffen in de kast voor die ene gelegenheid per half jaar dat je er echt chic uit moet zien.
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoiets mag ook in de OP: kleed je wanneer mogelijk fab, als je oud bent is er tijd genoeg om voor de niet-fab look te gaan.
De topics zijn destijds gescheiden omdat er mensen waren die om bij het eten van een biscuitje al dachten dat ze veels te dik zouden worden. Het ging merendeel om, dat sommige mensen zich uithongerden. Maar dat gevoel heb ik hier helemaal niet. Eigenlijk zou je misschien niet eens meer hoeven te scheiden, maar dit topic als slowchat aanhouden en het andere topic als vraagtopic.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en volgens mij waren de topiques gescheiden ivm dat het voor sommige mensen met zwaar overgewicht vervelend kan zijn dat mensen met in principe gezond gewicht ook nog niet tevreden zijn? Zoiets stond me bij. Maar mij dunkt dat merendeel van de dieetclubbers ook wel begrijpt dat iedereen andere idealen heeft enzo, net als onze Kwak![]()
Wel een ander groot verschil: hier is een STUK meer slowchat, misschien hebben de vaste dieetclubbers daar ook geen zin in
Leuheuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
vriendje mist mij ookik vond mezelf al zo'n muts dat ik m nu al mis, maar gelukkig issie net zo erg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door neen op 31-07-2010 19:33:21 ]het lijkt niet wat het is
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:36 schreef neen het volgende:
[..]
Leuheuk!
Zo, ik heb weer lekker Indisch gegetenstraks even voetbal kijken en morgen wegen + hardlopen, sowieso!
cute ánd handsomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Al was het maar om zelf blij te worden wanneer je in de spiegel kijkt. Ik heb niet voor niets zoveel jurkjes
[ afbeelding ]
Let niet op de niet-matchende bh.![]()
Voor een date vind ik er niets mis mee, maar voor werk etc wel. Maar ik had geen zin om ook nog een onderjurkje op te snorren voor de foto.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm zonder onderjurkje té bloot eigenlijk![]()
Maar wel een erg leuk jurkje en hij past je mooi
Ja hoor, panty en onderjurkje erbij, evt een vestje en laarzen en/of ballerina's en dan vind ik het prima. Ik draag heel vaak jurkjes, maakt niet uit voor welke gelegenheid. Bij een bruiloft oid zorg ik gewoon dat ik er nog meer fab uitzie door killer heels, make-up en sieraden etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef Perruche het volgende:
Ewelina, leuk jurkje maar doe je zoiets echt naar je werk aan? Dat zou ik te frivool vondenhij is wel mooi!!
Foto!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:02 schreef loveli het volgende:
O, over killer heels gesproken, ik heb weer eens een aankoop gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |