quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en ik vond jou echt meteen awesome!Je hebt zo'n uitstraling waarbij mensen zoals ik zich meteen erg op hun gemak voelen
![]()
Edit: die world domination moet dus goed komen, niemand verdenkt je van totalitaire ambities![]()
Pinkyquote:
quote:
Zie mijn sig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"
Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terugquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Goodbye het volgende:
Zijn hier verder nog juicy dingen gebeurd waarvan ik moet weten?
Ontzettend gaaf!!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon glijbaantjes in de natuur![]()
Heb ze ook achterstevoren gedaan, toen de gids zei dat dat moest heb ik hem heel raar aangekeken volgens mij
Dat laatste wist ik al ja!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terug(maar dat laatste wist je misschien al).
En Cali d'r dates verlopen ook voorspoedig.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, en Razztwizzle is gisteren getrouwd en DaD heeft haar bruidstaart gemaakt.
Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
En over mezelf: ik heb sinds vorig weekend een nieuw kitten, genaamd Pippa
(Taco is overleden
).
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik al ja!Oh wat tof allemaal!
[..]
![]()
![]()
[..]
Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mijHeb je foto's van je kitten?
Ik voelde me ook wel heel stoer, jaquote:
Oh, té schattigquote:
Oh wow, superstoer!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Dit is een filmpje van waar ik dat canyoning heb gedaan. Slechte kwaliteit, maar dan heb je een idee. Was echt zoooooo leuk. Behalve de tocht van een half uur naar boven klimmen in zo'n dikke wetsuitGoede work-out volgens onze gids
![]()
(Vanaf ongeveer één minuut is de actie)
Dat hoort zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ze ligt daar wel heel lief, maar eigenlijk is het een klein mormel![]()
.
Ik denk niet dat er iets gebroken is, want ik ben nogal een aansteller, dus dan had ik vast wel wat meer pijn gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:45 schreef Noukjee het volgende:
Nog een weebeefijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel wat minder van je voet! Hoopt dat het snel overgaat
Je weet iig zeker dat er niet een klein botje in voet voet o.i.d. gebroken is?
lijstje:
o: 2 beschuitjes met aardbeien
t: thee met 2 zoetjes
m: 2 boterhammen met linera smeerpaté, wat frietjes (van een collega gejat)
t: 6 winegums
a: zalm met veel sla![]()
t: vriendje is hier vanavond, en ouders zijn weg, dus lekker op de bank. Misschien met iets lekkers, ik weet het nog niet! iig 2 of 3 jillz
Je date, is dat diezelfde die ging afzeggen toen jij al een keer had afgezegd enzovoorts dat hele verhaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Héél gaaf zeg, dat kayakken en canyoning!!
O ik heb mijn date van donderdag naar vrijdag verzet, en hij gaat eerst voor mij koken (thais!!) en daarna gaan we naar de film
Weet je al wat voor model je wilt?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
opmerking over haar bevestigt trouwens wat ik zelf ook al een beetje vind... zodra t iets meer uitgegroeid is gaat de shcaar erin voor een ander model, want dit is niks.
Dat is idd wel interessant zoietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar![]()
Banaan klinkt wel goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik vind banaan lekker met pannenkoeken, en anananananas! En appel! Nou heb ik zin in pannenkoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |