abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84705898
Lijstje:

O: boterham met ardennerboterhamworst
T: twee plakjes worst
L: twee kroketten
T: véél kauwgomballen
D: pannenkoeken (ik ga hier nog fruit en/of groente aan toevoegen, maar weet nog niet wat...)
T: chips & chocola, denk ik. (ik blijf bij mijn schoonzusje slapen; onze mannen zijn allebei naar dat vrijgezellenfeestje).
  Vis een optie? zaterdag 31 juli 2010 @ 16:32:38 #77
70532 loveli
N
pi_84705902
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh en ik vond jou echt meteen awesome! O+ Je hebt zo'n uitstraling waarbij mensen zoals ik zich meteen erg op hun gemak voelen :Y O+

Edit: die world domination moet dus goed komen, niemand verdenkt je van totalitaire ambities :+
*;
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Pinky en the brain :')

Pinky :7

crap in = crap out
pi_84705926
Zijn hier verder nog juicy dingen gebeurd waarvan ik moet weten? :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84705947
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Pinky en the brain :')
O+!

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"
Zie mijn sig. 8-)

-edit- Een grote hit bij mijn studie:
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:34:43 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84705965
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:33 schreef Goodbye het volgende:
Zijn hier verder nog juicy dingen gebeurd waarvan ik moet weten? :+
Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terug :7 (maar dat laatste wist je misschien al).
En Cali d'r dates verlopen ook voorspoedig :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:35:09 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84705975
Supertof!!
Was laatst in een zwembad met duikplanken en ik durde gewoon niet meer :')
Misselijk, trillen... What happend!

Haha Maria... :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:35:12 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84705977
Oh ja, en Razztwizzle is gisteren getrouwd en DaD heeft haar bruidstaart gemaakt *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:21 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84706019
En over mezelf (8> : ik heb sinds vorig weekend een nieuw kitten, genaamd Pippa *O* (Taco is overleden ;().
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:23 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84706021
Ah, ik wist dat iemand dat in zijn ondertitel had maar dat was jij dus MIni :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 31 juli 2010 @ 16:36:46 #85
70532 loveli
N
pi_84706029
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon glijbaantjes in de natuur :D

Heb ze ook achterstevoren gedaan, toen de gids zei dat dat moest heb ik hem heel raar aangekeken volgens mij _O-
Ontzettend gaaf!!!!!
crap in = crap out
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:37:12 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84706041
Hehe Mini, heldin! :D

Coco: ik vind banaan lekker met pannenkoeken, en anananananas! En appel! Nou heb ik zin in pannenkoeken _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84706069
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kwak heeft een vent en DaD heeft haar vent terug :7 (maar dat laatste wist je misschien al).
En Cali d'r dates verlopen ook voorspoedig :Y.
Dat laatste wist ik al ja! O+ Oh wat tof allemaal!

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, en Razztwizzle is gisteren getrouwd en DaD heeft haar bruidstaart gemaakt *O*.
:o *;

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Viking84 het volgende:
En over mezelf (8> : ik heb sinds vorig weekend een nieuw kitten, genaamd Pippa *O* (Taco is overleden ;().
Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mij :'( Heb je foto's van je kitten? :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:38:53 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84706094
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat laatste wist ik al ja! O+ Oh wat tof allemaal!
[..]

:o *;
[..]

Gecondoleerd met Taco, zat er al aan te komen voor mijn vertrek volgens mij :'( Heb je foto's van je kitten? :D

O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_84706099
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Ontzettend gaaf!!!!!
Ik voelde me ook wel heel stoer, ja 8-)

Met het kayaken ook, tot ik omsloeg en eerst het spatzeil niet los kreeg en dus een beetje in paniek raakte en daarna mijn voet bezeerde. :') :@
pi_84706119
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+.
Oh, té schattig *;

Wij zaten in Duitsland al naar onze kat te roepen dat we er aan kwamen _O- :@
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:39:50 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84706124
Oh, en ze ligt daar wel heel lief, maar eigenlijk is het een klein mormel }:| :').
Niet meer actief op Fok!
pi_84706130
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
Dit is een filmpje van waar ik dat canyoning heb gedaan. Slechte kwaliteit, maar dan heb je een idee. Was echt zoooooo leuk. Behalve de tocht van een half uur naar boven klimmen in zo'n dikke wetsuit :') Goede work-out volgens onze gids _O-

(Vanaf ongeveer één minuut is de actie)
Oh wow, superstoer! O+
pi_84706133
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en ze ligt daar wel heel lief, maar eigenlijk is het een klein mormel }:| :').
Dat hoort zo :7
pi_84706252
Vik doe nou nie-hiet ;(. Ik mag geen huisdieren in mn kamer en wil zoooo graag ook een Pip(pa) O+.

Ja ik ben er even, heb even pauze genomen. En ik las net het document met regels omtrent de review eens, blijkt dat ik dubbele regelafstand moet gebruiken, dus eigenlijk maar de helft aan tekst hoef te schrijven :o. En ik ben al op de helft met mn bronnen lezen (een echt artikel lezen gaat veel sneller dan de review van een ander) dus *O*.

@neen: met IBO geweest of iets anders?

Objectief jezelf bekijken: ja nee, dat lukt mij ook niet. Niemand. Maar de mening van anderen, die is ook niet objectief tenzij ze je niet kennen. Je oma zal je altijd een prachtvrouw vinden, terwijl de ex van je vriend misschien nooit een goed woord over je zal hebben. Dit doet me trouwens denken aan 'Style by jury', daar krijgen mensen dus de eerste indruk te horen van een groep vreemden :P.

Zooo wat drinken en dan weer verder lezen/schrijven oO<
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:44:51 #95
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84706272
Héél gaaf zeg, dat kayakken en canyoning!!

O ik heb mijn date van donderdag naar vrijdag verzet, en hij gaat eerst voor mij koken (thais!!) en daarna gaan we naar de film O+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:45:08 #96
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84706278
Nog een weebee *O* fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel wat minder van je voet! Hoopt dat het snel overgaat :* Je weet iig zeker dat er niet een klein botje in voet voet o.i.d. gebroken is?

lijstje:
o: 2 beschuitjes met aardbeien
t: thee met 2 zoetjes
m: 2 boterhammen met linera smeerpaté, wat frietjes (van een collega gejat :9 )
t: 6 winegums
a: zalm met veel sla :9
t: vriendje is hier vanavond, en ouders zijn weg, dus lekker op de bank. Misschien met iets lekkers, ik weet het nog niet! iig 2 of 3 jillz
pi_84706365
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:45 schreef Noukjee het volgende:
Nog een weebee *O* fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wel wat minder van je voet! Hoopt dat het snel overgaat :* Je weet iig zeker dat er niet een klein botje in voet voet o.i.d. gebroken is?

lijstje:
o: 2 beschuitjes met aardbeien
t: thee met 2 zoetjes
m: 2 boterhammen met linera smeerpaté, wat frietjes (van een collega gejat :9 )
t: 6 winegums
a: zalm met veel sla :9
t: vriendje is hier vanavond, en ouders zijn weg, dus lekker op de bank. Misschien met iets lekkers, ik weet het nog niet! iig 2 of 3 jillz
Ik denk niet dat er iets gebroken is, want ik ben nogal een aansteller, dus dan had ik vast wel wat meer pijn gehad :P . Plus dat de pijn en blauwheid precies zit bij m'n eh spierdingesen (ben even vergeten hoe Mr Gb) het nou noemde, dus hij dacht aan een kneuzing.

And that really huuuuurts :P
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:47:38 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84706367
Ohja lijstje :Y Ik ben wel in een erge kumbaya-stemming vandaag geloof ik :')

O: snee brood met nutella
S: Zumba
S: Total Body *deaud*
L: snee brood met mortadella, snee brood met gebakken ei
T: plakje mortadella, beker melk
T: 2 blokjes pure chocola
T: flesje vitamin water
D: vegetable pieeee :9 Ik maak er twee en neem van beide een stukje :7
T: een zelfgebakken brownie en wat fris, misschien nog een handje chips oids oO< we hebben bezoek
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84706391
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Héél gaaf zeg, dat kayakken en canyoning!!

O ik heb mijn date van donderdag naar vrijdag verzet, en hij gaat eerst voor mij koken (thais!!) en daarna gaan we naar de film O+
Je date, is dat diezelfde die ging afzeggen toen jij al een keer had afgezegd enzovoorts dat hele verhaal? :P
pi_84706413
@ Kwak: wat rot dat je je zo vervelend voelt (hopelijk inmiddels 'voelde' :* ). Maar zoals alle anderen al zeggen; het is nergens voor nodig. En al helemaal niet afgaan op foto's! Sommige mensen plakken gewoon niet zo goed op foto's en zijn in het echt gewoon 1000x leuker en mooier!
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
opmerking over haar bevestigt trouwens wat ik zelf ook al een beetje vind... zodra t iets meer uitgegroeid is gaat de shcaar erin voor een ander model, want dit is niks.
Weet je al wat voor model je wilt?
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar :@
Dat is idd wel interessant zoiets :D Gister zei een collegaatje nog dat ik er "schattig" uitzie. Schattig? Wth moet ik met schattig? Schattig... Kleine meisjes van twee jaar oud zijn schattig :')

@ Alle slankies: Ik ben wel benieuwd naar jullie "in het echt"! Volgens mij zijn we gewoon allemaal een stel lekkere wijven O+

@ GB: Klinkt als een hele gave vakantie :Y
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco: ik vind banaan lekker met pannenkoeken, en anananananas! En appel! Nou heb ik zin in pannenkoeken _O-
Banaan klinkt wel goed :9 En misschien appels. En aardbeien. En kersen. Met veel, heel veel poedersuiker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')