quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:51 schreef kwakz0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje
s- insanity fitness test (dag 1)
o- 4 crackers met pindakaas
l- 2 boterhammen met ham, stukje gegrilde kipfilet
t- paprika
d- gestoofde kabeljauwfilet, ovenfrietjes, worteltjes
t- zoetzure zilveruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt mn dag geloof ik
Wel blij met die 4 kilo eraf trouwens en ook blij met mijn beweging, dat voelt gewoon heel erg goed en misschien zou je t bijna verslavend kunnen noemen... En ook met mn eten ben ik blij, vooral eigenlijk dat ik niet het gevoel heb dat ik veel moeite moet doen
Lijsjte van vandaag
O: beschuitje met rookvlees en een schijf meloen.
L: twee sneeën brood, een met rookvlees en een met hagelslag en een glas vruchtensap.
T: Pruim
D: gebakken aardappeltjes, courgette en spek
T: geen idee verder nog, misschien wat alcoholisch of chocolade ofzoOf gewoon een appel, weet ik t...
compact en kleverig.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn laatste post:
[..]Ben niet de enige dus vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, ik weet dat het 'onzin' is...
compact en kleverig.
Das mooi! Sta jezelf dan niet teveel toe om negatieve gedachtes over jezelf te hebben, als je al weet dat ze eigenlijk toch niet kloppen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben niet de enige dus vandaag
En ja, ik weet dat het 'onzin' is...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
huh ik snap het niet, wat heb ik gemist?
Waarom ben je in een rehabilitatiecentrum geweest dan? was je daar opgenomen? en zijn dat soort dingen fijn?
Dat dacht ik alquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wilde je ons bewust op het verkeerde been zetten?
.
Waar was het trouwens?
Idd, altijd sfeervol en gezelligquote:
Als het vanavond droog is moet ik maar even een rondje lopen, maarja misschien ben ik vanavond ook wel in de kroeg en dan wordt het dus morgenochtend. Nu in ieder geval niet want het regentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef _Calimero_ het volgende:
ahhhh dat verklaart een hoop![]()
Succes met lopen, wanneer ga je voor het eerst weer lopen? vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...en ik zie nu zo goed hoe dik mn buik (weer) is... ik begin een appel te worden, waar ik altijd een peer was, en dat is niet alleen lelijk maar ook ongezond...Niet doen. Is zinloos. Maar het is moeilijk uit te voeren inderdaad. Als je de foto's rot vind kan je ze altijd weggooien of verstoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zou ik liever hebben dat ik me mooi voelde en dat het tegenvalt bij op foto's kijken, dan wat ik vaker heb:
Wel m'n best gedaan er leuk uit te zien, maar dan me niet op m'n gemak voelen, zodat ik verre van straal. Geloof me, dat is erger.Beter voel je je goed
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
O,nog even een lijstje:
O: 3x rijstwafel met kaas en jam
L: 2x brood met avocado en ei
T: fruit
D: pasta met rode saus en groente
T: een glas cointreau met kop thee erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
O,nog even een lijstje:
O: 3x rijstwafel met kaas en jam
L: 2x brood met avocado en ei
T: fruit
D: pasta met rode saus en groente
T: een glas cointreau met kop thee erbijHeel pure chocolade nemen dan, daar eet je echt stukken minder van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien moet je je lijstjes gewoon wat voller maken? Jij sport zoveel dat dat best kan! Volgens mij ben je gewoon geschrokken van die idiote dietist die zei dat je veel at. Die boktor wist natuurlijk niet dat je zoveel verbrandde met sporten.
Foto's tonen zoveel níet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
nee hoor, dit is mijn weekendlijstje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel pure chocolade nemen dan, daar eet je echt stukken minder van!
En misschien moet je je lijstjes gewoon wat voller maken? Jij sport zoveel dat dat best kan! Volgens mij ben je gewoon geschrokken van die idiote dietist die zei dat je veel at. Die boktor wist natuurlijk niet dat je zoveel verbrandde met sporten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
ik kan je vertellen dat je geloof wetenschappelijk is bewezen. Dat wordt ook altijd tegen mensen met een depressie bijvoorbeeld gezegd: ondanks dat je geen zin hebt,tóch de deur uit gaan en onderneem activiteiten waar je vroeger plezier uit haaldequote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:37 schreef sigme het volgende:
Zie! Fotogenieker maakt niet gelukkiger!
Overigens geloof ik wél in dingen doen waarvan je je goed zou moeten gaan voelen in de hoop je goed te gaan voelen. Vooral omdat het alternatief (ongelukkig blijven mokken en daarbij passende handelingen verrichten) in geen geval goed is.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]oh, okee, dan was ik inderdaad op het verkeerde spoor gezet door dat linkje. Aanvullende beweging en gezond eten = top natuurlijk en hoe eerder je daar mee begint, hoe beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
herkenbaar! Mijn eigen beeld van mezelf is namelijk niet bepaald objectief dus ben echt benieuwd hoe anderen mij zien. Ik heb het idee dat niemand ooit écht eerlijk zal zeggen wat ze vinden dus ik denk dat ik er nooit achter zal komen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar![]()
Wat vooral opviel was je lach en vrolijke uitstralingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn allemaal onze eigen ergste critici!
Ik denk nog wel eens terug naar le wedding, en dan denk ik: oei ik hoop maar dat mn buik niet zo opviel!En de onregelmatigheid van mn hoofd en weetikwat. En dat ik niet té hyperactief was van de zenuwen (volgens mij wel
) en etcetera.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
herkenbaar! Mijn eigen beeld van mezelf is namelijk niet bepaald objectief dus ben echt benieuwd hoe anderen mij zien. Ik heb het idee dat niemand ooit écht eerlijk zal zeggen wat ze vinden dus ik denk dat ik er nooit achter zal komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Oh het gekwetter was dus niet al te erg tegen jou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat vooral opviel was je lach en vrolijke uitstraling![]()
Overigens kijk ik zelden echt naar iemands figuur, meestal valt het me niet eens op dat iemand is aangekomen of afgevallen tenzij het echt heel erg veel is.
En ach, bij mijzelf vraag ik me dan af of het niet opviel dat ik ben aangekomen. Ieder heeft zo zijn onzekerheden.
Dat is waar, vooraf was ik zenuwachtig en achteraf hoopte ik dat ik niet te hyper was etc, maar op de avond zelf heb ik me alleen maar vermaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond alle dames er geweldig uit zien op de bruiloft.![]()
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
Ik kan het wel goed van me afzetten meestalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Das mooi! Sta jezelf dan niet teveel toe om negatieve gedachtes over jezelf te hebben, als je al weet dat ze eigenlijk toch niet kloppen.
Wat mij vaak helpt is om bepaalde gedachtes gewoon wat meer los te laten:.
Als ik denk "gedsie wat is mijn buik toch dik en blubberig' Kan ik wel heel hard daarnaast denken "mijn buik is niet dik, hij is best oke" maar die eerste gedachte gaat daarmee niet echt weg..
Door te denken " misschien is hij dikker dan sommige andere buiken en dunner dan sommige andere buiken, maar eigenlijk verandert dat allemaal niks. want nu op dit moment blijft mijn buik hetzelfde, dus heeft het ook geen zin om 'm dik of dun te benoemen. Sterker nog, ik ga me alleen maar dikker voelen door mijn buik dik te noemen.
Zo gaat dat een beetje in mij hoofd in ieder geval, en ik probeer mijn mening niet teveel als waarheid te gaan zien (mening: buik is dik, waarheid:buik heeft omtrek van x cm. Wanneer iets dik of dun wordt gevonden is dat een oordeel, daar is geen objectieve maat voor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |