Welnee, je hebt helemaal geen dikke buik en je bent hartstikke mooi zoals je bentquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaiiii! Spierpijn! Ik kwam mn bed haast niet uit door de rugpijnGelukkig hoef ik vandaag niet veel meer te doen dan op mn bips zitten en aan mn paper werken
![]()
Mooie schoenen loveliHoog ook, maar stuk mooier dan veel hoge schoenen die ik de laatste tijd zie! Classy
![]()
PFtenk joe! ik denk dat ie strategisch verstopt was onder mn jurkje
maar toch goed om te horen!
![]()
Ik duim voor Chico's paper!![]()
En veel plezier, XMert! Boeken
Mehe jij hebt me idd ook in mijn Charmante Pyjama gezienquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welnee, je hebt helemaal geen dikke buik en je bent hartstikke mooi zoals je bentEn ik heb je ook met andere kleding gezien, dus i can know
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Daar ben ik weer eensIk zag allemaal nieuwe namen voorbijkomen, leuk! En een mooie nieuwe OP
Ik heb sinds gisteren een nieuwe fiets, waarmee ik voortaan naar m'n werk wil gaan fietsen (uur heen en uur terug), valt dat ook onder sport?Vandaag alvast even op en neer om de route uit te zoeken in ieder geval.
Oh en heel gek, volgens vriendinnetjes zie ik er veel slanker uit dan een tijdje geleden ("Waar is je kont gebleven??"), maar volgens de weekschaal ben ik echt zwaarder. En m'n buik is dikker. Volgens mij is het vet van m'n kont opgetrokken naar m'n buik ofzo![]()
nah ik mag hopen dat t zondag over een week wel over is zeg!quote:
Heel veel plezier DaD!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Zal wel goed zijn. Tot over een paar dagen, lieverds!.
Gewoon een doorbraakbloeding, omdat je lichaam vindt dat het wel weer eens ongesteld mag worden. Doorslikken kan nog steeds geen kwaad, maar het kan dus wel zijn dat je wat blijft bloeden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb even dringend jullie hulp nodig.
Ik ben dus aan de pil, en slik hem wel eens een maand door als ik geen zin heb om ongesteld te worden of als het niet uitkomt.
Vananavond zou ik de laatste pil slikken en dan begin ik morgen weer aan een nieuwe strip (3e strip zonder stopweek). En ik heb de pil gewoon elke dag netjes geslikt, zonder binnen 3 uur na de inname aan de diarree te zijn, maar ik had net dus wat bloed verloren..
Is dit eenmalig en dan ik gewoon de pil doorslikken of moet ik nu stoppen met de pil ???
Het liefst slik ik hem door, want donderdag ga ik dus naar sziget, dus komt me echt níét goed uit om ongesteld te worden.
Iemand advies?
Hmmmmm. Klinkt als een doorbraakbloeding. Zou hem niet doorslikken, want dan blijft dat doorzeuren. Als je dan nu die stopweek inlast ben je er ook zo weer van af. Tenminste, dat werkt bij mij zo. Weet echter niet of dat universeel is? Loveli weet er meer van.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Ik ben dus aan de pil, en slik hem wel eens een maand door als ik geen zin heb om ongesteld te worden of als het niet uitkomt.
Vananavond zou ik de laatste pil slikken en dan begin ik morgen weer aan een nieuwe strip (3e strip zonder stopweek). En ik heb de pil gewoon elke dag netjes geslikt, zonder binnen 3 uur na de inname aan de diarree te zijn, maar ik had net dus wat bloed verloren..
Is dit eenmalig en dan ik gewoon de pil doorslikken of moet ik nu stoppen met de pil ???
Het liefst slik ik hem door, want donderdag ga ik dus naar sziget, dus komt me echt níét goed uit om ongesteld te worden.
Iemand advies?
Klinkt als een doorbraakbloeding. Je mag gewoon door blijven slikken, hij wordt er niet onveilig van, maar (bij mij iig) komt er dan iedere dag meer bloed, tot ik stop met slikken en dan heel zwakjes ongesteld. Ik zou sowieso maandverband/tampons oid meenemen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Iemand advies?
Bloed betekent bij pil-gebruikers niet dat er een eitje is geland dat (inclusief opgebouwd endometrium) weer weggeruimd wordt om ruimte te maken voor een nieuw, te bevruchten eitje, maar het is wel een teken dat opgebouwd endometrium opgeruimd gaat worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:32 schreef Noukjee het volgende:
Iemand advies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |