Nee joh! Zo zou je ook wel naar je werk kunnen! Nice!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel.
Dat zeker! Ik heb op de bruiloft meer gelachen dan de afgelopen maanden bij elkaar!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!
sigme, goeie OP!. Stuk beter dan wat we eerst hadden.
Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie.. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.
En neen is hot.
Zo kocht ik dus laatst een jurkje en toen zei mijn zusje zoiets van "er hoeft eigenlijk niks onder maar ik weet dat jij dat altijd doet". Toen dacht ik wel even: huh, zo preuts ben ik toch niet?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Kom op mensen... dat ik het niet naar m'n werk kan dragen ligt een beetje aan de aard van m'n werk, maar if you've got it, flaunt it!!!! De rest kleedt zich al grijs genoeg.
Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad dingquote:
Veel plezier, hou je niet in!quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad ding.
Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef neen het volgende:
Ik zou ze zelf niet zo snel kopen maar bij jou staan ze vast wel goed
Oh, is dat vandaag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt.
Nee, geen tandeborstel, hoe kom je dáár nou weer bijquote:Op zondag 1 augustus 2010 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen
[..]
Veel plezier, hou je niet in!
En die zeep is echt een placebo, ik denk dat een elektrische tandenborstel bij je voeteind ook helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt?. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me
)
Ik kan nooit iets vinden als het teveel isquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:25 schreef neen het volgende:
[..]
Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.
Uitgeweest, niks bijzonders verder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt, dat je nog wakker bent?
Hoofdzakelijk tweedehands boeken, curiosa, etc. Het snuffelparadijs voor de boekenliefhebber!quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt?. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me
)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef loveli het volgende:
shoes..Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rits van mijn nieuwe jurkje is kapotDeed hem aan, en toen sprong ie open
Van de week maar even terug en kijken of ie nog in mijn maat is. Anders moet ik ermee naar een naaister.
Overigens staat ie zo met vestje en iets eronder.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Pech voor de meneerquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
have fun XM!
hier is de keuken schoon, de afwas gedaan, ontbijt achter de kiezen en kamer opgeruimd.
nu nog even de stofzuiger door het huis en de natte swiffer door de keuken en gang, en misshcien dat ik daarna dan maar eens naar het sportcentrum ga ofzo...als dat open is....
ben eindelijk ongesteld geworden en voel me een duracell konijntje nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |