abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84725338
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook.. Nou heb ik ook niks om te 'flaunten', maar doe het ook niet snel. Voelde me ook even opgelaten in mn outfit op de bruiloft, maar het wende wel :Y.
Nee joh! Zo zou je ook wel naar je werk kunnen! Nice!!
pi_84725383
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag lieverds!

sigme, goeie OP! ^O^ . Stuk beter dan wat we eerst hadden.

Verder wilde ik van alles zeggen maar ik werd halverwege het bijlezen overvallen door een stel donzen dekbedden denk ik. Ik voel me nu in ieder geval heel warm en blij van jullie. O+. Cali, al bij onze eerste ontmoeting vond ik je prachtig. Als de rest al niet lesbisch klonk doe ik het nu wel, want je bent echt een enorm lekker wijf. Met prachtig haar, een goed lijf, en mooie rechte tanden die je regelmatig in een aanstekelijke schaterlach laat zien.

En neen is hot.
Dat zeker! Ik heb op de bruiloft meer gelachen dan de afgelopen maanden bij elkaar!
pi_84725533
Grappig, het vriendje heeft een schilderij gekocht, voor zijn vader. Ik dacht van Egypte maar hij zag dat het van de USA was.. Kijk ik door de USA foto's van Co, is het Monument Valley en precies die foto zoals het schilderij is! En het is ook nog eens semi in de buurt van SF! Grappig..
pi_84726123
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:01 schreef loveli het volgende:
Kom op mensen... dat ik het niet naar m'n werk kan dragen ligt een beetje aan de aard van m'n werk, maar if you've got it, flaunt it!!!! De rest kleedt zich al grijs genoeg.
Zo kocht ik dus laatst een jurkje en toen zei mijn zusje zoiets van "er hoeft eigenlijk niks onder maar ik weet dat jij dat altijd doet". Toen dacht ik wel even: huh, zo preuts ben ik toch niet? :o ;(
Dus, vanavond doe ik 'm aan en nu zit ik me toch af te vragen of ik dat topje niet weg moet laten. :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84726746
Wow Razz, wat zag je er mooi uit. O+ Prachtige jurk! Fijn dat het zo'n mooie dag was! :)

Janies, ik heb gemist wat er aan de hand is dus dan maar gewoon een :*.

Die kramp heb ik de laatste weken ook, heel irritant. Overbelasting zou hier ook best mee kunnen spelen, maar ik heb toch ook weer geen heel rare dingen gedaan. Misschien komt het dan toch door ongezond eten. Ik had ook in m'n hoofd dat kalium goed was voor spierdingen dus ik heb maar wat bananen aangeschaft, baat het niet dan schaadt het niet. :Y) Verder ook broccoli en kikkererwten gekocht (magnesium), we zullen zien of het helpt. Chico, als je dé oplossing vindt hou ik me aanbevolen!
pi_84727784
Oo en ik hoor Maria vaak roepen dat ze een dikke buik heeft maar dat vond ik niet! Je hebt eigenlijk alleen gelijk over je gebabbel maar dat is juist gezellig!

Op mijn telefoon ben ik nog wel ingelogt, lekker verwarrend....
  zondag 1 augustus 2010 @ 05:02:29 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84728698
Goedemorgen :)

Loveli, die schoenen! dat je daar op kan lopen :o

Nou up to work :w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 augustus 2010 @ 07:51:18 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84729092
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

:') yeah right!
Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad ding :D.

Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt *O*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84729166
Oh de boekenmarkt, leuk! Helaas ben ik blut dus ik mag niet van mezelf. Lijstje maar weer eens, gisteren:

O shake van kwark, frambozen, lijnzaad en havermout
T twee volkoren brood met kaas
L 3 crackers appelstroop en een appel
T -
D broodjes met knakworst en twee bakken ijs
S ochtend sjouwen en schoonmaken in het asiel, 's avonds half uur yoga

Veel te veel carbs en geen groente, dat moet beter vandaag!

Edit: die schoenen.. geweldig!! O+

[ Bericht 13% gewijzigd door josja op 01-08-2010 08:23:51 ]
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_84729179
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tja, ik geloofde het ook niet, maar het werkt toch echt! Echt zo'n oma weet raad ding :D.

Werk ze uniek, ik ben met Duvel en pappa-XM op weg naar Deventer boekenmarkt *O*.
Veel plezier, hou je niet in!
En die zeep is echt een placebo, ik denk dat een elektrische tandenborstel bij je voeteind ook helpt :s)
pi_84729708
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:03 schreef neen het volgende:
Ik zou ze zelf niet zo snel kopen maar bij jou staan ze vast wel goed :Y
:')
Fijn dat je er weer bent, Neen. 8-)
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, is dat vandaag? :o
Eens kijken of ik manlief zo gek krijg om mee te gaan. :)
pi_84729713
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]

Veel plezier, hou je niet in!
En die zeep is echt een placebo, ik denk dat een elektrische tandenborstel bij je voeteind ook helpt :s)
Nee, geen tandeborstel, hoe kom je dáár nou weer bij :N. Een vijl! Dat wel, google maar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:48:52 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84729725
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt? :@. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me :))
Niet meer actief op Fok!
pi_84729758
Mijn gok is dat het goedkoper is! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84729800
Goeiemorgen! :)
pi_84729915
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! :)
Wat heb jij uitgespookt, dat je nog wakker bent? :P
pi_84730049
Morning!
Taart 2 staat in de oven en ik hoop echt dat 'ie niet mislukt is :') de korst ging niet zoals ik het graag zie.

Gisteren Inception gezien, toffe film wel!
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:25:39 #268
236335 neen
schone schijn
pi_84730092
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de Deventer boekenmarkt? :@. Wat is het verschil met een bezoekje aan de Selexyz bijvoorbeeld? (ben er nog nooit geweest, dus enlighten me :))
Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.
het lijkt niet wat het is
pi_84730171
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:25 schreef neen het volgende:

[..]

Grootste boekenmarkt van Europa, dus er zal wel wat meer te vinden zijn dan in een Selexyz ofzo.
Ik kan nooit iets vinden als het teveel is :')

En voel me stukken beter dan gisteren :* :@
Oke, denk dat dat gedoe altijd wel blijft spelen, maar meestal pieker ik wat minder en das goed.

Nu dadelijk Wiien *O*
compact en kleverig.
pi_84730192
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb jij uitgespookt, dat je nog wakker bent? :P
Uitgeweest, niks bijzonders verder. :) Nu toch maar eens slapen... :s)
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:37:02 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84730208
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Hoofdzakelijk tweedehands boeken, curiosa, etc. Het snuffelparadijs voor de boekenliefhebber!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:07:33 #272
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_84730640
have fun XM!

hier is de keuken schoon, de afwas gedaan, ontbijt achter de kiezen en kamer opgeruimd.
nu nog even de stofzuiger door het huis en de natte swiffer door de keuken en gang, en misshcien dat ik daarna dan maar eens naar het sportcentrum ga ofzo...als dat open is....

ben eindelijk ongesteld geworden en voel me een duracell konijntje nu....
Kwak
pi_84730799
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef loveli het volgende:
shoes..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!

De rits van mijn nieuwe jurkje is kapot ;( Deed hem aan, en toen sprong ie open :( Van de week maar even terug en kijken of ie nog in mijn maat is. Anders moet ik ermee naar een naaister.

Overigens staat ie zo met vestje en iets eronder.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84730808
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
have fun XM!

hier is de keuken schoon, de afwas gedaan, ontbijt achter de kiezen en kamer opgeruimd.
nu nog even de stofzuiger door het huis en de natte swiffer door de keuken en gang, en misshcien dat ik daarna dan maar eens naar het sportcentrum ga ofzo...als dat open is....

ben eindelijk ongesteld geworden en voel me een duracell konijntje nu....
Pech voor de meneer :P

Hier weer werken aan m'n praatje, maar ik weet niet zo goed wat ik er bij moet doen want het is best ingewikkelde materie, en ben vanochtend de dag al slecht begonnen met SOGgen...
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:18:15 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84730845
wij gaan wandelen. 17 km. staat er op de planning. broodjes en water en regenjassen en pleisters zitten in de rugzak! Fijne dag, allemaal! :W
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')