abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:08:39 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84704988
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
de eerste keer dat ik een foto van jou zag, zag ik alleen je prachtige haar, regelmatige gezicht, je mooie gebit en exotische ogen. echt eerlijk waar.
Dat idd. Calimero is echt een stoot!

quote:
hope that didn't sound too lesbian. :P
_O-.

Net een heel gesprek over doodgaan en begrafenissen gehad met Mark :'). Gezelligggg. Maar ja, als je toch in zo'n stemming bent meteen maar even doen. Dan kunnen we morgen weer shiny en happy doen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:09:05 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84705007
via foon is lastig reageren, maar eens met sigme wbt kwak :). En Cali, bij de 1e ontmoeting vond ik je erg pwetty :Y.

:W vanuit Zutphen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:09:23 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84705022
Hey Goodbye, ben je weer terug? Je was toch op vakantie? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_84705059
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Hey Goodbye, ben je weer terug? Je was toch op vakantie? :@.
Ik was inderdaad twee weken op vakantie, ben net weer terug! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84705078
Hee GeeBee! O+ Ik wil foto's en details. :*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:14:00 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84705202
GB *O*
Doe eens smeuige verhalen posten :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84705281
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...en ik zie nu zo goed hoe dik mn buik (weer) is... ik begin een appel te worden, waar ik altijd een peer was, en dat is niet alleen lelijk maar ook ongezond...
Da's nog het meest zonde: alleen al doordat je je zo voelde wás je op dat moment ook mooi, ga daar nou niet achteraf aan twijfelen. Met zo'n gezicht en persoonlijkheid als die van jou kijkt er toch niemand naar je buik.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84705306
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:11 schreef conleche het volgende:
Hee GeeBee! O+ Ik wil foto's en details. :*
Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeld :D .

Ben nu net een uurtje thuis, dus ik zit een beetje apatisch op de bank _O- Veel te veel file gehad deze vakantie, helaas.

Vakantie zelf was helemaal super, over het algemeen goed weer gehad, prachtige hotelletjes en camping geboekt en de omgeving was heel mooi en divers (alpengebied in het noordwesten, kustgebied in het zuiden). Slovenië was veel westerser en rijker dan ik verwacht had en ze spraken allemaal goed Engels, echt een pré!

Verder heb ik veel gewandeld, een canyoning trip gemaakt (echt súper tof was dat O+ ), gekayakt (en daarbij mijn voet gekneusd :') ) stadjes bezocht en lekker in de zon gelegen.

Hoe is het jou? :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:17:39 #59
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84705326
*O* GB-tje! heb je een goede en leuke vakantie gehad??

ik was dus níet op zoek naar complimentjes he, maar zou graag in euh ja objectievere termen, voorzover dat mogelijk is, willen weten hoe anderen mijn lichaam aanschouwen. Zonder in termen van mooi of lelijk te spreken.Maarja het is allemaal subjectief natuurlijk,want wat de een als vol/mollig/normaal/dik beschouwt, is dat voor een ander weer heel anders...

Zo vond ik altijd van mezelf dat ik een heel kort bovenlichaam had, omdat ik mezelf zo compact en gedrongen vind,maar ik schijn dus juist korte benen en lang bovenlichaam te hebben _O- -aldus 2 verschillende fietsenmakers die dat moesten beoordelen voor mijn fietsmaat en-houding :')
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:18:40 #60
277802 _Calimero_
pi_84705369
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeld :D .

Ben nu net een uurtje thuis, dus ik zit een beetje apatisch op de bank _O- Veel te veel file gehad deze vakantie, helaas.

Vakantie zelf was helemaal super, over het algemeen goed weer gehad, prachtige hotelletjes en camping geboekt en de omgeving was heel mooi en divers (alpengebied in het noordwesten, kustgebied in het zuiden). Slovenië was veel westerser en rijker dan ik verwacht had en ze spraken allemaal goed Engels, echt een pré!

Verder heb ik veel gewandeld, een canyoning trip gemaakt (echt súper tof was dat O+ ), gekayakt (en daarbij mijn voet gekneusd :') ) stadjes bezocht en lekker in de zon gelegen.

Hoe is het jou? :*
Leuk! klinkt heerlijk!! Wat een leuke vakantiebestemming ook, slovenie!

Ik ben benieuwd naar de foto's -die er wél zijn, van de andere momenten en omgeving :+
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:20:50 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84705446
Ik wou wat vragen of zeggen, dat weet ik niet meer :')

Oh ja, hoe kan ik het vergeten, zo ontzettend belangrijk...
We schijnen hier een pelikaan in ut dorp te hebben :'P

Hoe is het nu met je voet GB?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 31 juli 2010 @ 16:21:24 #62
70532 loveli
N
pi_84705469
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar :@

Maaarrrgoed, ik ga aan de slag en nuttige dingen doen! Tot later lieve mooie slankies :W
Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.
crap in = crap out
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:22:10 #63
277802 _Calimero_
pi_84705495
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef AKnynke het volgende:
@ maria: je hebt wel lekker gekwebbeld! :7

@ Cali: ik vond jou zo'n toffe open uitstraling hebben! Ik had je wel wat langer ingeschat! :)

Lijstje:
O: heel veel fruit (nectarine, banaan, rode bessen) met muesli en yoghurt, glas grapefruitsap en kop koffie
S: grote schoonmaak
L: 2 van die hawaii-baguettes die in de oven moeten, van dr. oetker ofzo
T: iets
D: spinazie/ricotta/gorgonzola lasagna
T: iets lekkers.
ja, ik ben maar ;n kleintje ,maar dat compenseer ik meestal ruimschoots met mijn bijdehandte opmerkingen en van kilometers afstand hoorbare euh aanwezigheid :@ :+
  Vis een optie? zaterdag 31 juli 2010 @ 16:22:22 #64
70532 loveli
N
pi_84705502
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond alle dames er geweldig uit zien op de bruiloft. O+
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
En dattem.
crap in = crap out
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:23:26 #65
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84705532
Ik denk dat iedereen wel weet dat je niet om complimentjes zit te vragen heur Wat betreft mijn post - ik bedacht me dit laatst al en toen vond ik dat ik dat eens moest zeggen, ivm waarheid mag gezegd, en nu leek me een beter moment dan zomaar random :+ En tis idd subjectief - dit is mijn mening en het kan vast dat niet iedereen het ermee eens is :P

Weebee Geebee! O+ Fotooo's! Canyoning trip? Klinkt stoer ende ruig 8-)

Nynke: daar was ik me wel van bewust, dat doe ik meestal als ik ietwat nerveus ben ):O Mn vriend dacht bij onze eerste ontmoeting ook: jezus, dat kind houdt d'r mond niet! :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:23:50 #66
277802 _Calimero_
pi_84705549
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.
:@ nee, ik had gewoon ondergoed aan, bezit niet eens corrigerend spul :')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:24:28 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84705584
Cali, bijna NIEMAND kan zichzelf objectief bekijken dus je moet wel afgaan op wat anderen zeggen.
Pas als je een fase voorbij bent (bv puberteit) dan kun je aan de hand van foto's pas jezelf beter beoordelen.
Ik voel me nog steeds dik en ik weet dat ik daar voorzichtig mee moet zijn, vandaar dat ik mijzelf een vast eetpatroon heb opgelegd.
  Vis een optie? zaterdag 31 juli 2010 @ 16:24:41 #68
70532 loveli
N
pi_84705595
Kudo's voor de OP!

En ik zie dat ik m'n masterplan voor world-domination kan uitrollen?
crap in = crap out
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:25:05 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84705610
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:22 schreef loveli het volgende:

[..]

En dattem.
Oh en ik vond jou echt meteen awesome! O+ Je hebt zo'n uitstraling waarbij mensen zoals ik zich meteen erg op hun gemak voelen :Y O+

Edit: die world domination moet dus goed komen, niemand verdenkt je van totalitaire ambities :+
pi_84705611
Dit is een filmpje van waar ik dat canyoning heb gedaan. Slechte kwaliteit, maar dan heb je een idee. Was echt zoooooo leuk. Behalve de tocht van een half uur naar boven klimmen in zo'n dikke wetsuit :') Goede work-out volgens onze gids _O-

(Vanaf ongeveer één minuut is de actie)
pi_84705702
Oh, jullie hebben elkaar natuurlijk allemaal gezien! :D Hoe was het feestje/Mo in trouwjurk? :D

En bedankt voor de WeeBee's *;

Uniek, ik heb nog best veel last van mijn voet, is waarschijnlijk dubbelgeklapt en was twee dagen enorm gezwollen. Nu geen zwelling meer, maar als ik te lang loop ga ik het voelen (terwijl het dus niet mijn enkel is).
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:28:41 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84705747
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor de OP!

En ik zie dat ik m'n masterplan voor world-domination kan uitrollen?
Pinky en the brain :')

GB, dat kan nog wel een poosje duren.

Dat je dat durft! :D
  zaterdag 31 juli 2010 @ 16:29:49 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84705792
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"

Helden O+

En Geebee, waw das inderdaad wel ruig! :o (8>
pi_84705849
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

GB, dat kan nog wel een poosje duren.

Dat je dat durft! :D
Daar was ik al bang voor, vervelend.. Alleen in gympies heb ik er geen last van. Op hakjes/flatjes of gewoon als ik in bed lig voel ik het. Heel irritant :P
pi_84705889
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"

Helden O+

En Geebee, waw das inderdaad wel ruig! :o (8>
Gewoon glijbaantjes in de natuur :D

Heb ze ook achterstevoren gedaan, toen de gids zei dat dat moest heb ik hem heel raar aangekeken volgens mij _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')