Dat idd. Calimero is echt een stoot!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:46 schreef kwakz0r het volgende:
de eerste keer dat ik een foto van jou zag, zag ik alleen je prachtige haar, regelmatige gezicht, je mooie gebit en exotische ogen. echt eerlijk waar.
quote:hope that didn't sound too lesbian.
Ik was inderdaad twee weken op vakantie, ben net weer terug!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Hey Goodbye, ben je weer terug? Je was toch op vakantie?.
Da's nog het meest zonde: alleen al doordat je je zo voelde wás je op dat moment ook mooi, ga daar nou niet achteraf aan twijfelen. Met zo'n gezicht en persoonlijkheid als die van jou kijkt er toch niemand naar je buik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:19 schreef kwakz0r het volgende:
@ cali: deze twee foto's vond ik het confronterendste... ik voelde me namelijk echt mooi op die momenten...en ik zie nu zo goed hoe dik mn buik (weer) is... ik begin een appel te worden, waar ik altijd een peer was, en dat is niet alleen lelijk maar ook ongezond...
Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeldquote:
Leuk! klinkt heerlijk!! Wat een leuke vakantiebestemming ook, slovenie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Foto's komen nog, al moet ik zeggen dat ik van de leukste momenten juist geen foto's heb omdat er dan geen foto's gemaakt konden worden bijvoorbeeld.
Ben nu net een uurtje thuis, dus ik zit een beetje apatisch op de bankVeel te veel file gehad deze vakantie, helaas.
Vakantie zelf was helemaal super, over het algemeen goed weer gehad, prachtige hotelletjes en camping geboekt en de omgeving was heel mooi en divers (alpengebied in het noordwesten, kustgebied in het zuiden). Slovenië was veel westerser en rijker dan ik verwacht had en ze spraken allemaal goed Engels, echt een pré!
Verder heb ik veel gewandeld, een canyoning trip gemaakt (echt súper tof was dat), gekayakt (en daarbij mijn voet gekneusd
) stadjes bezocht en lekker in de zon gelegen.
Hoe is het jou?
Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:42 schreef _Calimero_ het volgende:
weet je wat ik zo graag eens zou willen: dat ik kon zien hoe andere mensen mij zien, als ze me voor het eerst zien:heb ik dan een mollig figuur, of vadsig, of normaal, of een deel normaal en een deel dik.. daar ben ik echt benieuwd naar![]()
Maaarrrgoed, ik ga aan de slag en nuttige dingen doen! Tot later lieve mooie slankies
ja, ik ben maar ;n kleintje ,maar dat compenseer ik meestal ruimschoots met mijn bijdehandte opmerkingen en van kilometers afstand hoorbare euh aanwezigheidquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef AKnynke het volgende:
@ maria: je hebt wel lekker gekwebbeld!![]()
@ Cali: ik vond jou zo'n toffe open uitstraling hebben! Ik had je wel wat langer ingeschat!
Lijstje:
O: heel veel fruit (nectarine, banaan, rode bessen) met muesli en yoghurt, glas grapefruitsap en kop koffie
S: grote schoonmaak
L: 2 van die hawaii-baguettes die in de oven moeten, van dr. oetker ofzo
T: iets
D: spinazie/ricotta/gorgonzola lasagna
T: iets lekkers.
En dattem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond alle dames er geweldig uit zien op de bruiloft.![]()
Stralend, hadden het duidelijk naar hun zin en dat maakt mensen mooi. Als ze plezier hebben in wat ze doen en je dat kunt zien. Dat maakt mensen mooi. Die paar kilo meer of minder vallen vooral jezelf op.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Mooi in verhouding en curves waar ze horen. Niet mollig, vadsig of dik. Als je onder je kleding hardcore corrigerend ondergoed aanhad zou het theoretisch kunnen zijn dat je ietwat molliger bent zonder hulpmiddelen.
Oh en ik vond jou echt meteen awesome!quote:
Pinky en the brainquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor de OP!
En ik zie dat ik m'n masterplan voor world-domination kan uitrollen?
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"quote:
Daar was ik al bang voor, vervelend.. Alleen in gympies heb ik er geen last van. Op hakjes/flatjes of gewoon als ik in bed lig voel ik het. Heel irritantquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pinky en the brain
GB, dat kan nog wel een poosje duren.
Dat je dat durft!
Gewoon glijbaantjes in de natuurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Yes Brain, but I don't really like peanutbutter!"
Helden![]()
En Geebee, waw das inderdaad wel ruig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |