Ja dat zeg ik, hoeren worden beter getest.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij die dorpsslet of die slet uit de kroeg, ja! Daar gebeurt het vaker onveilig mee dan met een hoer hoor! Dat is altijd met condoom.
Ah, okey. Dan snap jij het ook goed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat zeg ik, hoeren worden beter getest.
Dat heb je toch zelf in de hand. Je kan toch gewoon een condoom om doen als je een slet neuktquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij die dorpsslet of die slet uit de kroeg, ja! Daar gebeurt het vaker onveilig mee dan met een hoer hoor! Dat is altijd met condoom.
Lieverd, hoeren zijn veul schoner qua dat dan de gemiddelde slet. Zij laten zich vaak testen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
maar effe serieus.... socios, je gaat je toch niet echt laten ontmaagden door zo fucking hoer met geslachtsziekten???
Ga gewoon lekker stappen en misschien kom je wel de ware tegen
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ontopic: Morgen ga ik met de trein btw
Ja, ik ozu ook gewoon wachten tot je iemand tegen komt die je helemaal te gek vindtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
maar effe serieus.... socios, je gaat je toch niet echt laten ontmaagden door zo fucking hoer met geslachtsziekten???
Ga gewoon lekker stappen en misschien kom je wel de ware tegen
Nogmaals, het risico dat ze ´besmet´ is, is bij een hoer niet groter dan bij een ´random´ slet uit de kroeg. Die laatste neuken vaker onveilig dan hoeren, vrijwel alle hoeren doen het alleen veilig.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop het.quote:Ga gewoon lekker stappen en misschien kom je wel de ware tegen
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef Avey het volgende:
Dat fleshlight ding....ik moet nog steeds lachen![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Herken de lesbo.![]()
U bent geslaagd
mja hoeren is wel erg onpersoonlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik ozu ook gewoon wachten tot je iemand tegen komt die je helemaal te gek vindt
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieverd, hoeren zijn veul schoner qua dat dan de gemiddelde slet. Zij laten zich vaak testen.
Nice! Van welk station naar welk station gaat de reis?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef BONG4002 het volgende:
Ontopic: Morgen ga ik met de trein btw
Ze hebben geen SOA.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieverd, hoeren zijn veul schoner qua dat dan de gemiddelde slet. Zij laten zich vaak testen.
Niet als je de kamer decoreert met Delfs blauw en treinen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja hoeren is wel erg onpersoonlijk
Dat zeg ik ook, ''qua dat''.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben geen SOA.
Ik vind iemand die zich als werk door tig verschillende kerels op dezelfde dag laat palen niet echt 'schoon'.
Zelfs niet al wast ze d'r vagijn met wasbenzine
Ik heb die wallentour gehad, weettoch.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Weet ik veel, ik heb geen verstand van hoeren
Je bent er zelf bij toch!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nogmaals, het risico dat ze ´besmet´ is, is bij een hoer niet groter dan bij een ´random´ slet uit de kroeg. Die laatste neuken vaker onveilig dan hoeren, vrijwel allemaal doen ze het alleen veilig.
En je hebt dus niet zoiets van ik ga eerst daten met Myr voordat ik uberhaupt weer na ga denken over hoeren?quote:Ik hoop het.
Schagen-Baarnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nice! Van welk station naar welk station gaat de reis?
Klopt, dat zou ik ook in beide gevallen doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
Dat heb je toch zelf in de hand. Je kan toch gewoon een condoom om doen als je een slet neukt![]()
Tuurlijk zie ik daar wel verschil in.quote:En werkelijk, je ziet het verschil niet tussen een gewone bedpartner, ook al is dat uit lust van beide partijen en niet uit liefde, 'een slet'. En een hoer waar je voor betaalt?
Jaquote:
vagijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben geen SOA.
Ik vind iemand die zich als werk door tig verschillende kerels op dezelfde dag laat palen niet echt 'schoon'.
Pfffquote:
Vagijn.quote:
Skagen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schagen-Baarn
(woon dus in Schagen en mijn moeder in Baarn, ga een weekendje naar haar toe)
Nou goed, daar denkt de gemiddelde vrouw waarschijnlijk anders over. Maar je gehele kijk op dat hoeren-gedoe bevestigd maar weer eens waarom je nog maagd bent denk ik dan. Want aan je looks zal het niet liggen, dus dan wss aan je gedrag en kromme kijk op dingenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ik ook in beide gevallen doen.
[..]
Tuurlijk zie ik daar wel verschil in.Ik wijs er alleen op dat het één niet slechter of beter is dan het andere en al helemaal niet onveiliger of veiliger.
mooi verwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hebben geen SOA.
Natuurlijk is het ´hoerenplan´ allang weer ´naar de lange termijn´ verschoven, zo gaat dat al jaren als ik weer een leuk meisje tegenkom.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:16 schreef tombolafan het volgende:
En je hebt dus niet zoiets van ik ga eerst daten met Myr voordat ik uberhaupt weer na ga denken over hoeren?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Gaat het nou al weer over socios en zijn hoeren?
Jij gaat daarmee daten, wij nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
quote:
Haha, echt he.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
Ik stem op 'wachten op Miss Right'quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ik ook in beide gevallen doen.
[..]
Tuurlijk zie ik daar wel verschil in.Ik wijs er alleen op dat het één niet slechter of beter is dan het andere en al helemaal niet onveiliger of veiliger.
TFTIquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Vagina.
Dat ding tussen je benen.
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Vagina.
Dat ding tussen je benen.
En nou moet ik hier weer om lachenquote:
Swing Cafe het Noordquote:
Jawel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Maar hij is toch helemaal geen maagd? Waarom lees ik telkens "ontmaagden".
Dat heeft iemand ´bedacht´ in één van die andere topics.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof er niet zoveel van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja.
Want het fascineert me
Wat denk jij ervan dan?
Je bevestigd het hier anders net zelf ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heeft iemand bedacht in één van die andere topics.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Je bevestigd het hier anders net zelf ?![]()
Leuk om te lezenquote:
Nou ja goed, dat maakt het geheel van daten met iemand die een maandje eerder even flink langs de hoeren wil er niet minder kansloos op natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zoveel van eigenlijk.
Ja dus? Is het nou zo of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.
Okee, zeg dan nu gewoon; ben je maagd of nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
Okee, zeg dan nu gewoon; ben je maagd of niet
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.quote:
Dus je hebt al seckxs gehad zonder te betalen en je wilt nu gewoon een hoer? Oké.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.
Nou het is nogal geen bepalende factor in de kansloosheid van dat hele hoeren-plan. En nogal dubieus als je dus schijnbaar hier zegt dat het wél zo is, en tegen Myr van niet. Maak je toch al breekbare geloofwaardigheid er niet beter opquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.
Ik heb wel grotere fouten gemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat maakt het geheel van daten met iemand die een maandje eerder even flink langs de hoeren wil er niet minder kansloos op natuurlijk
Ik heb nooit met Myraela besproken of ik wel of geen maagd ben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het is nogal geen bepalende factor in de kansloosheid van dat hele hoeren-plan. En nogal dubieus als je dus schijnbaar hier zegt dat het wél zo is, en tegen Myr van niet. Maak je toch al breekbare geloofwaardigheid er niet beter op
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha dat klinkt alsof hij het ergens heeft gejat ofzo
Nee, hij zegt toch dat ie nog maagd is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je hebt al seckxs gehad zonder te betalen en je wilt nu gewoon een hoer? Oké.
Myraelaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel grotere fouten gemaakt.En sowieso, als ik alles zou doen dat ik op FOK! heb afgesproken was ik ondertussen op 79 dates geweest, 38 keer getrouwd en 14 kinderen rondhuppelen.
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij zegt toch dat ie nog maagd is!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha dat klinkt alsof hij het ergens heeft gejat ofzo
Volgens mij bedoelt ze hier dan weer mee dat het nog totaal niet zeker is dat er gedate gaat worden hoor, maar als jij dat 'quote:
Mag ik je ontmaagden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik blijft altijd maagd trouwens.
Dat zeg ik toch ook gewoon zo Socios?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M volgt de hele discussie al niet meer
Het is net gehakt. Half om halfquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.
Ll en ik vroegen: Ben je nou maagd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.
Het gaat ook niet echt ergens over....quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M volgt de hele discussie al niet meer
o dan mis ik niks dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt ergens over....
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll en ik vroegen: Ben je nou maagd?
Toen zei hij: Ja, maar [verhaal]
en daaruit concludeer jij dat ie geen maagd meer is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heeft iemand ´bedacht´ in één van die andere topics.
Dan moet je m vermoorden denk ikquote:
Hoi Koenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Koen66 het volgende:
Helleu....
Dacht ik toch heel ff een PTA topic binnen te stappen
Maar ik zie dat het onderwerp nog steeds het gebruikelijke is
Daarvoor is het ook een SCquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt ergens over....
Oh in dat geval kan ik het ook goed misbruiken natuurlijk.quote:
quote:
Om en om.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Koen66 het volgende:
Helleu....
Dacht ik toch heel ff een PTA topic binnen te stappen
Maar ik zie dat het onderwerp nog steeds het gebruikelijke is
Je hebt wat gemist zeg.quote:
sterrenbeeld maagd zeker ook?quote:
Nee hij is al ontmaagd door Miauw.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Begrijp ik het nou goed en gaat Socios nou serieus laten ontmaagden door een hoer?
En wij allemaal geld inzamelen!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Begrijp ik het nou goed en gaat Socios nou serieus laten ontmaagden door een hoer?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh in dat geval kan ik het ook goed misbruiken natuurlijk.
Eerst mag Bella, daarna ben ik nog maagd, dan mag Miauw
Nou hij is er zelf nog niet helemaal uit of hij maagd is geloof ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel van wat ik net heb teruggelezen...
Wat een SC... ik hou van jullie![]()
same differencequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hij is al ontmaagd door Miauw.
Dat mag sowieso niet bij een hoer, dat weet je hé?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Eerst genieten we lekker van het knuffelen en zoenen.
En dan van die sopgeluiden gemaakt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hij is er zelf nog niet helemaal uit of hij maagd is geloof ik.
Socios;
Heb jij weleens je erecte (of slappe, telt eigenlijk ook) penis, in de vochtige (of droge, als hij er maar in zit) vagijn van een vrouw (wel een levende en van vlees en bloed) gestopt?
??
Omg, wat een vreselijke omschrijving...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
Heb jij weleens je erecte (of slappe, telt eigenlijk ook) penis, in de vochtige (of droge, als hij er maar in zit) vagijn van een vrouw (wel een levende en van vlees en bloed) gestopt?
??
whahaha,quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt slow chat en je hebt no chat
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
same difference
shit straks moet ik echt gaan werken aan mijn imago
Subtiel Ll, subtielquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Socios;
??
Echt hè, en dan verwachten dat ik daar op reageer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
Omg, wat een vreselijke omschrijving...
Precies...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Kally had hier bij moeten zijn, ze had alles heel serieus uitgelegd enzo.
Ik vraag me af of ze het geduld zou kunnen opbrengen in dit gevalquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Joh dat hoeft niet eens. Alstie er maar in zit. Niet eens helemaal, een stukje is ook goed. En dan een beetje heen en weer. Ik vind alles goed, dat telt al bij mij hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan van die sopgeluiden gemaakt?
Die zal over +-30min wel online komen denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Je stuurt toch geen kerel achter me aan om me te ontmaagden hequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat jij nog maagd bent
Gewoon een simpele 'ja' of een simpele 'nee' genoegquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, en dan verwachten dat ik daar op reageer?
Ik zorg wel dat je je zeepje laat vallenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je stuurt toch geen kerel achter me aan om me te ontmaagden he
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zijn we toch een stelletje kuttekoppen eigenlijk.
Als Socios een kuttekop had, had die zichzelf misschien wel ontmaagdquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Best wel een hoog SP gehalte, en dus een toepasselijke OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef Bellatrix het volgende:
Lopen er hier nog meer rond behalve Patquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je je zeepje laat vallen
oh mai kott.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als Socios een kuttekop had, had die zichzelf misschien wel ontmaagd
Ik hou het niet meer bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lopen er hier nog meer rond behalve Pat
Ohja Erik ook nog
* MissBitchy poetst mental image wegquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als Socios een kuttekop had, had die zichzelf misschien wel ontmaagd
Ik zie nou iemand in een stoel en zijn benen in zijn nek om zijn piemel in zijn hoofd te doen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy poetst mental image weg
Geen idee... het ene moment wel, het andere moment niet.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Joh dat hoeft niet eens. Alstie er maar in zit. Niet eens helemaal, een stukje is ook goed. En dan een beetje heen en weer. Ik vind alles goed, dat telt al bij mij hoor.
Nou ja, je reageert ook niet duidelijk als we het gewoon vragenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt hè, en dan verwachten dat ik daar op reageer?
Dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie nou iemand in een stoel en zijn benen in zijn nek om zijn piemel in zijn hoofd te doen.
Hier zwaar bewolkt en een fris edoch lekker briesje, kamertemp ong 23C dus aangenaamquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:39 schreef Koen66 het volgende:
Lekker weer is het nu eventjes, zonnetje schijnt hier ffies
Nog iets uitgebreider... en het beeld verdwijnt helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie nou iemand in een stoel en zijn benen in zijn nek om zijn piemel in zijn hoofd te doen.
Dat zou idd ook nog kunnen...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh nu gaat het over homo's. Misschien is Socios wel stiekem homo.
Oehquote:
Ach als er maar een onderwerp is...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend eigenlijk of iemand maagd is.
Oh, dat vind ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Nee. Ik val alleen op vrouwen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Oh nu gaat het over homo's. Misschien is Socios wel stiekem homo.
En uiteindelijk buigt het zich vanzelf wel weer om in een ander subjectquote:
Mijn zwager van 38 intussen, nooit vriendin gehad.quote:
Inderdaad...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:40 schreef Myraela het volgende:
Er zijn ook veel vrouwen die er op afknappen anders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat vind ik ook niet hoorMaar ik ben wel heul nieuwsgierig, dus ik kan niet tegen vaagheid
Ik en serieus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk eens... het antwoordquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook niet hoorMaar ik ben wel heul nieuwsgierig, dus ik kan niet tegen vaagheid
Tijgerbrood met Keulse leverworst en pindakaas + sambal (moet straks nog wel even boodschappen doen trouwens)quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff nou eeh wat gaan jullie eten vanavond?
Mosselenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
Pfff nou eeh wat gaan jullie eten vanavond?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk eens... het antwoord
24, maagd, naar prostitutie voor ervaring op te doen?
Google op 'socios maagd' was genoeg
quote:
Die is al gepland, verkapt onder TAL-Meet.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Het zit hier vol met maagdjes. Misschien moeten we eens een grote ontmaagdingsmeet regelen.
18 september was het toch?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Het zit hier vol met maagdjes. Misschien moeten we eens een grote ontmaagdingsmeet regelen.
Dan mag ik niet mee dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
16 oktober tochquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kreeft hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:48 schreef Myraela het volgende:
eeeh neequote:
Ik had die post wel gelezen ja, maar het gaat zo snel hier dat ik hem niet 123 kan terugvindenquote:
Ik nu even niet, vanavond wel weerquote:
gaat vanzelf weer overquote:
Eigenlijk niet idd...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jezus Benny soms is het gewoon beter dingen niet te zoeken weet je, het gaat je namelijk eigenlijk geen ene moer aan
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoerquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn ook veel vrouwen die er op afknappen anders.
Nou, als Socios zo vaag doet... Ik ging ook net zoekenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:46 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Jezus Benny soms is het gewoon beter dingen niet te zoeken weet je, het gaat je namelijk eigenlijk geen ene moer aan
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoer
Hij maakt er in andere topics ook niet echt een gehiem van dus achquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoer
[..]
Nou, als Socios zo vaag doet... Ik ging ook net zoeken
Heb jij nou nog steeds die naaktfoto's niet?quote:
Ik vind je lief hoor dat weet jequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk niet idd...
Al was dit wel een inkoppertje
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Koen66 het volgende:
@Kally Ga je volgende zaterdag nog naar Dance Valley Kally
ik zie het al voor me,quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik nu even niet, vanavond wel weer
Nee, jij zou ze sturen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij nou nog steeds die naaktfoto's niet?
Hij neemt hem in zijn hand, spuugt erin, doet er wat zeep bij en sop sop sop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al uitgevonden wat je ermee kan doen?
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Hij maakt er in andere topics ook niet echt een gehiem van dus ach
Zachtjes laten sudderen en opdienen in een bedje van pastaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, niet zo neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"
Het is niet lief om je duitsertje zo te noemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Ik werd ontmaagd door een donut
Lekker die suikerkristallen, dat gescheur hea?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Een Duitse Donut dan welquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Was met zo'n aardbeienlaagjequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die suikerkristallen, dat gescheur hea?
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
je hebt er zo eentje die je af en toe afzet?
Een gesuikerde?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Jammer... Was benieuwd of je nog een kaartje over hadquote:
mjahammalkkeaah 16jarige jongetjes majmajamm hquote:
Doe ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.
Ik ben nog niet klaar ermeequote:
Dus jij bent een man.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5
stop hiermeequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5
Oh dat wel, Maar dan zijn er wel meer verhalen om niet trots op te zijn. Ik weet niet of in een dronken bui met iemand uit de kroeg meegaan wel echt tof is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet zo neemaar het kan toch over eerdere relaties en vriendjes en seks enzo gaan als je elkaar steeds leuker vindt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten straks een samenvatting maken hoor
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... En hoer jah!
Voor de rest zijn Kally en c_a nog maagd ow en LL en Koen66 ook. Benny is ontmaagd door zijn duitse chick, het enige wat ze kon uitgillen was: OMG Bratwurst, Yammie!!!
Plassuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.
Je moet me siewosie niet over een paar maanden wijzen op dit topic, want dan kom ik waarschijnlijk helemaal neit meer bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
Al die geruchten die hieruit komen en die dingen die we tegen elkaar zeggen. Ik weet niet of ik jullie bij die meet normaal kan aankijken.
Doe maar in de OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... En hoer jah!
Voor de rest zijn Kally en c_a nog maagd ow en LL en Koen66 ook. Benny is ontmaagd door zijn duitse chick, het enige wat ze kon uitgillen was: OMG Bratwurst, Yammie!!!
Kan iemand een filpmje voor me maken? Of een webcam zodat ik het live kan volgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
Al die geruchten die hieruit komen en die dingen die we tegen elkaar zeggen. Ik weet niet of ik jullie bij die meet normaal kan aankijken.
Sjeuzes c_aquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zie ik jou en dan denk ik aan die donut met je piemol erdoor heen. Lig nu al plat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet me siewosie niet over een paar maanden wijzen op dit topic, want dan kom ik waarschijnlijk helemaal neit meer bij
Ok, ik heb geen abbo dus ik ben niet echt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Meestal is het wel zo dat users met een abbo de "echte" accounts zijn dus makkelijker te herkennen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zie ik jou en dan denk ik aan die donut met je piemol erdoor heen. Lig nu al plat.no pun
wtf, Mario de communist.quote:
Das iig niet van te voren bedachtquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat wel, Maar dan zijn er wel meer verhalen om niet trots op te zijn. Ik weet niet of in een dronken bui met iemand uit de kroeg meegaan wel echt tof is.
je bestaat niet!!!!! alleen in onze hoofdnen!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen abbo dus ik ben niet echt?
maar...quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
je bestaat niet!!!!! alleen in onze hoofdnen!!!!!
Ik vind hem zo goedquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... Een schone hoer jah!
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Helemaal mee eens
Meestal is het wel zo dat users met een abbo de "echte" accounts zijn dus makkelijker te herkennen
Deze SC is bijna dichtquote:
Ik ben een neppert.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Nee, geen tegenspraak.quote:
Mee eens, maar het kan ook zijn dat de omgeving van betreffende user (denk aan werk, familie etc.) op de hoogte kan zijn van zijn/haar account en er daarom een clone gebruikt wordt, ook speelt natuurlijk voor sommige users hun imago op FOK! een rol en durven/willen ze dat niet onder hun originele nick doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar sowieso. Er zijn ook users die dan ineens voor een R&P of SEX-topic ineens een kloon aanmaken (al dan niet zelf aangeven). Het siert iemand als ook dat soort topics onder het enige originele account geplaatst worden.
Vrouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Deze SC is bijna dichtDus dan zal de volgende vanzelf overlopen naar een ander subject
Ooooooudquote:
Imago op fokquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mee eens, maar het kan ook zijn dat de omgeving van betreffende user (denk aan werk, familie etc.) op de hoogte kan zijn van zijn/haar account en er daarom een clone gebruikt wordt, ook speelt natuurlijk voor sommige users hun imago op FOK! een rol en durven/willen ze dat niet onder hun originele nick doen
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar even een uurtje ga liggen, dat is er vannacht niet van gekomen
weettochquote:
Sorryquote:
Oeh dit begint ergens op te lijkenquote:
Al zou het niet eens iets beschamends zijn, als ik een topic zou openen, kan je er bijna vanuit gaan dat er bagger op gereageerd geword. Gewoon omdat ik het ben. Als ik het met een kloon doe, krijg ik misschien wat gezeur dat het een kloon is, maar ook fatsoenlijke reacties.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzo
Je hebt vannacht niet gelegen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar even een uurtje ga liggen, dat is er vannacht niet van gekomen
Heb jij aambeienquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je in zulke gevallen een kloon aanmaakt. Als ik hier allerlei foto's van mezelf zou posten en allerlei privé-zaken zou vertellen en ook nog eens traceerbaar zou zijn, zou ik het niet tof vinden om over mijn aambeien te gaan praten ofzo
maar even serieus... neem gewoon geen hoer, maar wacht tot je een leuke meid tegenkomt...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Gelijk heb je...quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
Nou ja dat wel, maar van slapen weinig sprakequote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar van slapen weinig sprake
Dankjewel. Ik stel het al jaren uit, dus het zal nu wel weer niet veel anders zijn denk ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
maar even serieus... neem gewoon geen hoer, maar wacht tot je een leuke meid tegenkomt...
ik vind dat zo triest mannen die zich laten ontmaagden door een hoer
Tja je moet het zelf weten hoor.... dat wilde ik even kwijt
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hypothetisch gezien;
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze hoer is geworden.
Ben je dan ontmaagd door een hoer?
een latente hoer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Stel je neukt met een meisje, je bent gewoon beide 16 ofzo. Ontmaagd elkaar. Relatie duurt verder niet lang.
Je verliest elkaar uit het oog, en een jaar of 4 later hoor je dat ze hoer is geworden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
Omdat het me niet luktequote:
Okee, hypothetisch gezien:quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je kloon ook die kinky barbie foto's naar mij mailen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |