En nou moet ik hier weer om lachenquote:
Swing Cafe het Noordquote:
Jawel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Maar hij is toch helemaal geen maagd? Waarom lees ik telkens "ontmaagden".
Dat heeft iemand ´bedacht´ in één van die andere topics.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof er niet zoveel van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja.
Want het fascineert me
Wat denk jij ervan dan?
Je bevestigd het hier anders net zelf ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heeft iemand bedacht in één van die andere topics.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Loveless85 het volgende:
Je bevestigd het hier anders net zelf ?![]()
Leuk om te lezenquote:
Nou ja goed, dat maakt het geheel van daten met iemand die een maandje eerder even flink langs de hoeren wil er niet minder kansloos op natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zoveel van eigenlijk.
Ja dus? Is het nou zo of niet?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.
Okee, zeg dan nu gewoon; ben je maagd of nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Ach, iedere keer moet dat weer aangehaald worden.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
Okee, zeg dan nu gewoon; ben je maagd of niet
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.quote:
Dus je hebt al seckxs gehad zonder te betalen en je wilt nu gewoon een hoer? Oké.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.
Nou het is nogal geen bepalende factor in de kansloosheid van dat hele hoeren-plan. En nogal dubieus als je dus schijnbaar hier zegt dat het wél zo is, en tegen Myr van niet. Maak je toch al breekbare geloofwaardigheid er niet beter opquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar daar is iemand anders mee begonnen. Heb het zelf nooit gezegd. Wat maakt het uit of iemand wel of geen maagd is.
Ik heb wel grotere fouten gemaakt.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat maakt het geheel van daten met iemand die een maandje eerder even flink langs de hoeren wil er niet minder kansloos op natuurlijk
Ik heb nooit met Myraela besproken of ik wel of geen maagd ben.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het is nogal geen bepalende factor in de kansloosheid van dat hele hoeren-plan. En nogal dubieus als je dus schijnbaar hier zegt dat het wél zo is, en tegen Myr van niet. Maak je toch al breekbare geloofwaardigheid er niet beter op
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha dat klinkt alsof hij het ergens heeft gejat ofzo
Nee, hij zegt toch dat ie nog maagd is!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je hebt al seckxs gehad zonder te betalen en je wilt nu gewoon een hoer? Oké.
Myraelaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel grotere fouten gemaakt.En sowieso, als ik alles zou doen dat ik op FOK! heb afgesproken was ik ondertussen op 79 dates geweest, 38 keer getrouwd en 14 kinderen rondhuppelen.
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, hij zegt toch dat ie nog maagd is!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha dat klinkt alsof hij het ergens heeft gejat ofzo
Volgens mij bedoelt ze hier dan weer mee dat het nog totaal niet zeker is dat er gedate gaat worden hoor, maar als jij dat 'quote:
Mag ik je ontmaagden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik blijft altijd maagd trouwens.
Dat zeg ik toch ook gewoon zo Socios?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M volgt de hele discussie al niet meer
Het is net gehakt. Half om halfquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.
Ll en ik vroegen: Ben je nou maagd?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja net weer niet, wat is het verdomme nou.
Het gaat ook niet echt ergens over....quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M volgt de hele discussie al niet meer
o dan mis ik niks dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt ergens over....
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll en ik vroegen: Ben je nou maagd?
Toen zei hij: Ja, maar [verhaal]
en daaruit concludeer jij dat ie geen maagd meer is
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heeft iemand ´bedacht´ in één van die andere topics.
Dan moet je m vermoorden denk ikquote:
Hoi Koenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Koen66 het volgende:
Helleu....
Dacht ik toch heel ff een PTA topic binnen te stappen
Maar ik zie dat het onderwerp nog steeds het gebruikelijke is
Daarvoor is het ook een SCquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet echt ergens over....
Oh in dat geval kan ik het ook goed misbruiken natuurlijk.quote:
quote:
Om en om.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:28 schreef Koen66 het volgende:
Helleu....
Dacht ik toch heel ff een PTA topic binnen te stappen
Maar ik zie dat het onderwerp nog steeds het gebruikelijke is
Je hebt wat gemist zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|