Doe ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.
Ik ben nog niet klaar ermeequote:
Dus jij bent een man.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5
stop hiermeequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5
Oh dat wel, Maar dan zijn er wel meer verhalen om niet trots op te zijn. Ik weet niet of in een dronken bui met iemand uit de kroeg meegaan wel echt tof is.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet zo neemaar het kan toch over eerdere relaties en vriendjes en seks enzo gaan als je elkaar steeds leuker vindt?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten straks een samenvatting maken hoor
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... En hoer jah!
Voor de rest zijn Kally en c_a nog maagd ow en LL en Koen66 ook. Benny is ontmaagd door zijn duitse chick, het enige wat ze kon uitgillen was: OMG Bratwurst, Yammie!!!
Plassuhquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al uitgevonden wat je ermee kan doen?
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.
Je moet me siewosie niet over een paar maanden wijzen op dit topic, want dan kom ik waarschijnlijk helemaal neit meer bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
Al die geruchten die hieruit komen en die dingen die we tegen elkaar zeggen. Ik weet niet of ik jullie bij die meet normaal kan aankijken.
Doe maar in de OPquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Socios houd van treinen en hoeren. Hij is nog maagd, maar niet voorlang meer! 18 September 2010 gaat het eindelijk gebeuren tijdens de hoerenmeet. Voor 50 euro... echt een koopje, gaat hij ontmaagd worden door een hoer.... En hoer jah!
Voor de rest zijn Kally en c_a nog maagd ow en LL en Koen66 ook. Benny is ontmaagd door zijn duitse chick, het enige wat ze kon uitgillen was: OMG Bratwurst, Yammie!!!
Kan iemand een filpmje voor me maken? Of een webcam zodat ik het live kan volgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
Al die geruchten die hieruit komen en die dingen die we tegen elkaar zeggen. Ik weet niet of ik jullie bij die meet normaal kan aankijken.
Sjeuzes c_aquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zie ik jou en dan denk ik aan die donut met je piemol erdoor heen. Lig nu al plat.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet me siewosie niet over een paar maanden wijzen op dit topic, want dan kom ik waarschijnlijk helemaal neit meer bij
Ok, ik heb geen abbo dus ik ben niet echt?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Meestal is het wel zo dat users met een abbo de "echte" accounts zijn dus makkelijker te herkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |