Hij maakt er in andere topics ook niet echt een gehiem van dus achquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik blijf toch denken dat er meer vrouwen zullen afknappen op een ontmaagding door een hoer
[..]
Nou, als Socios zo vaag doet... Ik ging ook net zoeken
Heb jij nou nog steeds die naaktfoto's niet?quote:
Ik vind je lief hoor dat weet jequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk niet idd...
Al was dit wel een inkoppertje
Neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Koen66 het volgende:
@Kally Ga je volgende zaterdag nog naar Dance Valley Kally
ik zie het al voor me,quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik nu even niet, vanavond wel weer
Nee, jij zou ze sturen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij nou nog steeds die naaktfoto's niet?
Hij neemt hem in zijn hand, spuugt erin, doet er wat zeep bij en sop sop sop.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al uitgevonden wat je ermee kan doen?
Klopt, geen kloons voor Socios. Eén account voor heel FOK!, zou iedereen moeten doen imo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Hij maakt er in andere topics ook niet echt een gehiem van dus ach
Zachtjes laten sudderen en opdienen in een bedje van pastaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Al uitgevonden wat je ermee kan doen?
Nee, niet zo neequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag over het algemeen niet "hey, hoe ben jij ontmaagd?"
Het is niet lief om je duitsertje zo te noemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Ik werd ontmaagd door een donut
Lekker die suikerkristallen, dat gescheur hea?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Een Duitse Donut dan welquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Was met zo'n aardbeienlaagjequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die suikerkristallen, dat gescheur hea?
Nee, mijn piemel werkt van 7 tot 5quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
je hebt er zo eentje die je af en toe afzet?
Een gesuikerde?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet...
Jammer... Was benieuwd of je nog een kaartje over hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |